Zobacz wątek - Pierwszy Motocykl o poj. 125m3 *używany*
NAS Analytics TAG

Pierwszy Motocykl o poj. 125m3 *używany*

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Postprzez Rolnik62 » 25/3/2015, 09:42

Masz zdjęcia, lub linka ? Czy te odgłosy są jakieś niepokojące ? Na dużych obrotach na każdym biegu, czy tylko na luzie ?
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice


Postprzez ciomasta » 25/3/2015, 12:44

http://olx.pl/oferta/honda-cbr-125-reps ... bd2c62f47f

to jest ta.
Tzn jak se jedzie to nie słychać , trzeba ucho przystawic do silnika aby było coś slychać , znajomy gadał mi że to może byc rozrząd .

A te stuknięcie rozrusznik . Wypatrzyłem i te części są po 120zł okolo.

Dlatego myślę zakupić tego Repsola, za 4300 zł lecz robota w silniku jest i niem czy pchać się w to tzn ja nie lecz mechanik xD
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01


Postprzez Rolnik62 » 26/3/2015, 11:05

Niezły z niego handlarzyk - ma w ofercie pełno motocykli wszelkiego rodzaju. Gdzie on to wszystko trzyma ? Wynajmuje do tego jakąś specjalną halę :) ?

Nieaktualne ogłoszenie już jest.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez ciomasta » 29/3/2015, 15:07

WItam :)

Chciałem pochwalić się moim zakupem :)
http://zapodaj.net/3b4a9df85bb82.jpg.html
http://zapodaj.net/34652ef164f95.jpg.html

Przebieg 15tys km sprowadzony z WÅ‚och .

Muszę olej zmienić i płyń hamulcowy bo mało jest tylko nie wiem czy dolać czy wylać wszystko i nowe zalać ? No i płyń chłodniczy także . I lustereczko jedno a tak wszystko w ładnym stanie .

Lecz tu mam jeden problem :) bo musiałem rozkręcić plastiki i przód aby go przewieść i ta część plastik nie wiem gdzie ma iść :( http://zapodaj.net/0d721c685e837.jpg.html , przymierzałem gdzie kolwiek ale no nie wiem :( a tak uważałem co i gdzie ma iść do skręcenia .
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Postprzez Rolnik62 » 29/3/2015, 15:52

Gratulacje ! Widzę, że sprzedawca dorzucił jeszcze worek kartofli ;)



Wszystko nowe.



Mi to wygląda na jakieś wypełnienie czachy z przodu.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez ciomasta » 29/3/2015, 16:11

Moje ziemniaki :D

Nie ma żadnego wypełnienia bo sam składałem i skręcałem i jest ok , może ciemno jest i dlatego noi pochylony w moją stronę jak zdjęcia robiłem.

A nowe to nie jest , bo widać że było malowane te boczne niebieskie plastiki te pośrodku + malowana rura od silnika do wydechu farbą na rdzę i to niezle wygląda.

No właśnie też tak myśle ale coś niechce nigdzie wejść :(

PS, gdzie pod czachą czy koło licznika gdzieś ? bo może bd musiał rozkręcić :(
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Postprzez Rolnik62 » 29/3/2015, 16:18

Mi chodziło o płyny, żebyś wlał wszystkie nowe :)

Rozkręć, poznasz swoją maszynę nieco lepiej ;)
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez ciomasta » 30/3/2015, 17:52

Rolnik62

Powiedz mi, bo zakupiłem już płyny
Motul 5100 4t półsentyczny 1l - wyczytałem na google i sporo ludzi poleca
płyń chłodniczy dynagel 1l oraz płyń hamulcowy Dot4 lecz tu wziąłem za 11zł 500ml był też shell ale nie różni się niczym podobno :) l;ecz był droższy o 9zł

Myślę że wykupiłem dobre olejki ? :) czy nie ? bo mam paragon mogę zmienić jakby co bo jeszcze nie brałem się za to
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Postprzez Rolnik62 » 30/3/2015, 18:48

Nie pytaj się tylko mnie, bo ja żadnym profesjonalnym fachowcem nie jestem ;)

Motul 5100 pewnie 10w40 jest bardzo dobrym olejem, ważne, żebyś nie kupował jakichś takich "noł nejmów" poniżej dwóch dych za litr.

Skręciłeś tamtą część ? Co to było ?
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez ciomasta » 4/4/2015, 15:58

Nie znalazłem gdzie to ma iść ten plastik ;( nie wiem co robić :(
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Postprzez Rolnik62 » 5/4/2015, 11:04

Na pewno nie wyrzucać ;) To może być nawet wzmocnienie pod błotnik. Zależy, jak bardzo ją rozkręciłeś. No, chyba, że to już było w aucie z czegoś innego, a my tu kombinujemy... :D
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez ciomasta » 9/4/2015, 19:22

Mam :D to była część pod lampą przy lagach :D

A tak przy okazji jak zmieniać olej ?
Motocykl ma prosto stać na jakimś stojaku czy na nóżce ? bo na nóżce ( uchylony) jak sprawdziłem to było mało oleju tzn nie pokazywało na plastikowym wskazniku ile jest, dopiero jak wyprostowałem go to wtedy było pokazane troskę nad max wskaznik (taka zakrętka z stanem ile jest oleju ), a zostało mi 200ml z 1L oleju i nie wiem jak to jest .
Wcześniej sprawdziłem przed odlaniu starego i tak samo było uchylony nić nie pokazywało
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Postprzez MarSen » 9/4/2015, 20:17

Wymiana oleju może być na stópce. W instrukcji lub na siniku pisze jaka ilość oleju się w nim mieści. Później niech ktoś przytrzyma Ci motocykl prosto lub jak dasz radę to samemu, wykręć bagnet, sprawdź jaka jest ilość (wykręcasz, wycierasz bagnet, wsadzasz, wyjmujesz, patrzysz :P). Jak będzie nieco poniżej max to jest idealnie. Nie może być wyżej, bo będzie za duże ciśnienie i jeszcze Ci wydmucha jakieś uszczelki. Wymiana płyny hamulcowego jest również dość prosta. Znajdziesz artykuł na ścigaczu lub poszukaj w Google. A wymiana płynu chłodniczego to jakoś tak: Śruba zlewu jest najczęściej zaraz przy pompie (idzie przewód z chłodnicy i pompa jest przykręcona trzema śrubami). Otwierasz wlew płynu przy chłodnicy, podstawiasz pod tą pokrywę pompy jakieś wiadro, odkręcasz śrubę na samym dole (nie wyjmuj jej od razu, bo Ci będzie tryskać do przodu zamiast na dół). Poruszaj trochę motocyklem (przechylaj) aż reszta zleci, zakręcasz, zalewasz nowym płynem, ruszasz motocyklem żeby bąbelki wyleciały, zostawiasz na kilka minut, zakręcasz, odpalasz. Po jakimś czasie zobacz ile jest tego płynu i ewentualnie uzupełnij. Jak masz wodę w chłodnicy to wymień też w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez ciomasta » 10/4/2015, 18:14

No właśnie, mam nad max oleju jeśli go wyprostuje :( bd musiał hmm strzykawkę załatwić lub odkręcić troszkę śrubę i odlać
A tak pozatym kupiłem dzisaj kurtkę :D z firmy Uvex bo jedynie ta kurtka była ok na moje rozmiary i chroni nerki i całe plecy itd
A jutro kask bd miał bo nie mieli w sklepie tylko na hurtowni tylko zapomniałem jakiej firmy :D ale to szczękowy otwierany taki bo inne mi wcale nie pasowały albo mam dziwną głowę albo nie wiem:) a byłem w 3 salonach
ciomasta
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/3/2015, 23:01

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê