Zobacz wÄ…tek - Kupno Aprili
NAS Analytics TAG

Kupno Aprili

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Kupno Aprili

Postprzez cycu1233 » 30/1/2016, 04:08

Witam początkiem marca przymierzam się do kupna Aprili rs 125 i teraz mam pytanie bo nurtuje mnie jedna myśl. Rs to wyrzyłowany sprzęt i zastanawia mnie co ile tam się robi remont tłok korba itp niektórzy piszą że co 12k inni co 20k i to mnie martwi bo jak widzę rski po 20k przebiegu i mam za nią dać 8k (3 gen) i mam nią polatac z 100km i ma wszystko paść...
Ma ktoś z was ten sprzęt albo wie jak tam w praktyce wygląda tam sprawa z remontami? Będę wdzięczny za odpowiedź... Gdzieś mi to wpadło w ucho że do rs najlepiej się sprzedają części i trochę mnie to zastanawia.
cycu1233
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35


Postprzez Devil 125 » 30/1/2016, 16:19

Daj te 8k np na YZF i będziesz miał problem z remontami z głowy.
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL


Postprzez Mp2011 » 30/1/2016, 18:36

powiem ci tak 8 tysi to juz nie mało kasy i jeżeli chcesz mieć troche więcej przyjemności z jazdy możesz spokojnie oglądać sie za rs kupic troche taniej i resztę kasy zostawić na jej utrzymanie , poza tym jak piszesz o remontach to bywa różnie w rs mp remont silnika robiło sie w granicach 20 tysi a korbę sie wymienia co drugi tłok można i co 3 ale dla bezpieczeństwa lepiej co 2 w tych nowszych raczej jest tak samo ale to nie znaczy że jak moto ma 20 tysi to złe weź po prostu ze sobą manometr i sprawdź kompresje jak jest 11 to max 9-8 to możesz jeszcze po myśleć o zakupie ale jak jest poniżej 8 to w najbliższym czasie szykuje się remont silnika a na przebieg szczerze nie ma co patrzeć bo chyba 90% pojazdów w Polsce ma cofane liczniki
rs to Włoch dlatego najszybciej czesci do tego schodzą zwałsza w tych starszych wersjach mp czy gs w tych nowszych juz nie jest az tak strasznie ale włochy lubią sie sypać ;]
Mp2011
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32

Postprzez cycu1233 » 30/1/2016, 23:08

A grubość lakieru jest sens mierzyć czy raczej to nie ma znaczenia?
Zastanawia mnie jeszcze jedno czasami będę tą rs latał 300 km w jednej stronę ale tylko 300 w jeden dzień.. czy podczas takiego wypadu nie nawali co? Słyszałem że rski jak na takiego mini sporta są nawet w miarę wygodne...
cycu1233
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35

Postprzez Mp2011 » 31/1/2016, 01:12

mi sie wydaje że to nie ma znaczenia tam jest wszystko w plastiku jeżeli był szlif to powinno byc to wyraźnie widoczne nawet i po ramie czy zachowaniu sie moto jeżeli był jakis mocniejszy nwm czy wg da rade zmierzyć grubość lakieru na plastiku
a co do latania to jeżeli nie kupisz ulepa i bedziesz dbał to bedziesz jeździł jak to mówią jak się dba to się ma i tak dobrze słyszałeś rs jak na takie moto jest w miare wygodna chodź na dłuższe trasy nie spowdziewaj sie żę będzie jak np na varadero czy tdr 125
Mp2011
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32

Postprzez cycu1233 » 31/1/2016, 23:06

Ok dzięki za info.
cycu1233
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê