Kupno Aprili
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kupno Aprili
Witam początkiem marca przymierzam się do kupna Aprili rs 125 i teraz mam pytanie bo nurtuje mnie jedna myśl. Rs to wyrzyłowany sprzęt i zastanawia mnie co ile tam się robi remont tłok korba itp niektórzy piszą że co 12k inni co 20k i to mnie martwi bo jak widzę rski po 20k przebiegu i mam za nią dać 8k (3 gen) i mam nią polatac z 100km i ma wszystko paść...
Ma ktoś z was ten sprzęt albo wie jak tam w praktyce wygląda tam sprawa z remontami? Będę wdzięczny za odpowiedź... Gdzieś mi to wpadło w ucho że do rs najlepiej się sprzedają części i trochę mnie to zastanawia.
Ma ktoś z was ten sprzęt albo wie jak tam w praktyce wygląda tam sprawa z remontami? Będę wdzięczny za odpowiedź... Gdzieś mi to wpadło w ucho że do rs najlepiej się sprzedają części i trochę mnie to zastanawia.
- cycu1233
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35
powiem ci tak 8 tysi to juz nie mało kasy i jeżeli chcesz mieć troche więcej przyjemności z jazdy możesz spokojnie oglądać sie za rs kupic troche taniej i resztę kasy zostawić na jej utrzymanie , poza tym jak piszesz o remontach to bywa różnie w rs mp remont silnika robiło sie w granicach 20 tysi a korbę sie wymienia co drugi tłok można i co 3 ale dla bezpieczeństwa lepiej co 2 w tych nowszych raczej jest tak samo ale to nie znaczy że jak moto ma 20 tysi to złe weź po prostu ze sobą manometr i sprawdź kompresje jak jest 11 to max 9-8 to możesz jeszcze po myśleć o zakupie ale jak jest poniżej 8 to w najbliższym czasie szykuje się remont silnika a na przebieg szczerze nie ma co patrzeć bo chyba 90% pojazdów w Polsce ma cofane liczniki
rs to Włoch dlatego najszybciej czesci do tego schodzą zwałsza w tych starszych wersjach mp czy gs w tych nowszych juz nie jest az tak strasznie ale włochy lubią sie sypać ;]
rs to Włoch dlatego najszybciej czesci do tego schodzą zwałsza w tych starszych wersjach mp czy gs w tych nowszych juz nie jest az tak strasznie ale włochy lubią sie sypać ;]
- Mp2011
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32
A grubość lakieru jest sens mierzyć czy raczej to nie ma znaczenia?
Zastanawia mnie jeszcze jedno czasami będę tą rs latał 300 km w jednej stronę ale tylko 300 w jeden dzień.. czy podczas takiego wypadu nie nawali co? Słyszałem że rski jak na takiego mini sporta są nawet w miarę wygodne...
Zastanawia mnie jeszcze jedno czasami będę tą rs latał 300 km w jednej stronę ale tylko 300 w jeden dzień.. czy podczas takiego wypadu nie nawali co? Słyszałem że rski jak na takiego mini sporta są nawet w miarę wygodne...
- cycu1233
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35
mi sie wydaje że to nie ma znaczenia tam jest wszystko w plastiku jeżeli był szlif to powinno byc to wyraźnie widoczne nawet i po ramie czy zachowaniu sie moto jeżeli był jakis mocniejszy nwm czy wg da rade zmierzyć grubość lakieru na plastiku
a co do latania to jeżeli nie kupisz ulepa i bedziesz dbał to bedziesz jeździł jak to mówią jak się dba to się ma i tak dobrze słyszałeś rs jak na takie moto jest w miare wygodna chodź na dłuższe trasy nie spowdziewaj sie żę będzie jak np na varadero czy tdr 125
a co do latania to jeżeli nie kupisz ulepa i bedziesz dbał to bedziesz jeździł jak to mówią jak się dba to się ma i tak dobrze słyszałeś rs jak na takie moto jest w miare wygodna chodź na dłuższe trasy nie spowdziewaj sie żę będzie jak np na varadero czy tdr 125
- Mp2011
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość