125 do 10k
Posty: 7
• Strona 1 z 1
125 do 10k
Witam, zastanawiam się nad kupnem 125tki do 10 tysięcy złoty.. Co byście mogli mi doradzić ? Sam osobiście zastanawiałem się nad Yamahą YZF-R125.. wiem, że to 4 suw.. Sam nie wiem który rodzaj silnika wybrać, od razu stwierdzę, że zależy mi na prędkości maksymalnej aby osiągał +/- 160 km/h.
- Grednow
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/9/2015, 22:53
Żaden czeterosuwowy silnik nie da Ci bez modów (i to konkretnych) prędkości rzędu 160kmh, chyba, że jak będzie spadał z wieżowca
Ponadto pamiętaj, że jak dysponujesz prawkiem A1 lub B to górnym ograniczeniem mocy jest 15KM, anie tylko pojemność silnika.
Prędkości rzędu 160 pozwoli osiągnąć RS125 oraz NSR125.
Oczywiście koszty eploatacji w przypadku 2T rosną nawet kilkukrotnie w stosunku do 4T, głównie z powodu ilości spalanej benzyny.
Jak chcesz się wdrożyć - CBR 125 lub YZF R125. Jak nie - zrób A2/A i kup sobie coś mocniejszego.

Ponadto pamiętaj, że jak dysponujesz prawkiem A1 lub B to górnym ograniczeniem mocy jest 15KM, anie tylko pojemność silnika.
Prędkości rzędu 160 pozwoli osiągnąć RS125 oraz NSR125.
Oczywiście koszty eploatacji w przypadku 2T rosną nawet kilkukrotnie w stosunku do 4T, głównie z powodu ilości spalanej benzyny.
Jak chcesz się wdrożyć - CBR 125 lub YZF R125. Jak nie - zrób A2/A i kup sobie coś mocniejszego.
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Odpowiedz sobie na pytanie ile możesz przeznaczyć miesięcznie na benzynę. Ile na części i utrzymanie moto. I gdzie wykorzystasz te 160 km/h.
A jak na siłę musi lecieć 160 i w górę to rób prawko a2/a i nie będziesz się martwił czy poleci.
A jak na siłę musi lecieć 160 i w górę to rób prawko a2/a i nie będziesz się martwił czy poleci.
- AdrianSM
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/1/2016, 22:39
- Lokalizacja: Chorzów
Jeśli masz 10 000 zł to najsensowniejsze wybory to Ktm Duke (zajebisty sprzęt, sam posiadam), Yamaha Yzfr 125...
Do tego dodam, że kiedy dwu suwem dojdziesz do tych 160 i będziesz chciał to utrzymać przez jakiś czas to do domu dojedziesz w samochodzie a moto na przyczepce, 4t lepsze do miasta i codziennych dojazdów (spalanie MAX 4l), 2t to już sprzęt bardziej do jazdy poza miastem ponieważ w mieście nie wykorzystasz tego co proponują silniki takich moto jak Nsr, rs 125
... Wyjaśnij również po co ci te 160, 125 to nie moto do takiej jazdy 
Do tego dodam, że kiedy dwu suwem dojdziesz do tych 160 i będziesz chciał to utrzymać przez jakiś czas to do domu dojedziesz w samochodzie a moto na przyczepce, 4t lepsze do miasta i codziennych dojazdów (spalanie MAX 4l), 2t to już sprzęt bardziej do jazdy poza miastem ponieważ w mieście nie wykorzystasz tego co proponują silniki takich moto jak Nsr, rs 125


- WhiteAndBlack
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 13/5/2014, 19:42
Po złożeniu się 129km/h- mój rekord, kolega ważący 10kg mniej 132km/h. Nie jest to tzw "prędkość licznikowa" czyli pokazało 130 a jechaliśmy 110, tylko realna prędkość
Dla mnie 2t nie ma sensu, zbędne robienie hałasu w mieście, hałas można robić pojemnością +600 a nie pierdzieć 2t przez całe miasto .. (co kto woli)

Dla mnie 2t nie ma sensu, zbędne robienie hałasu w mieście, hałas można robić pojemnością +600 a nie pierdzieć 2t przez całe miasto .. (co kto woli)

- WhiteAndBlack
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 13/5/2014, 19:42
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości