Suzuki RMX Problem po zmianie cylindra z 50>70 2t
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Suzuki RMX Problem po zmianie cylindra z 50>70 2t
Witam Wszystkich po raz pierwszy!
Mam problem otóż: Zmieniłem Cylinder jak w tytule. Cylinder i tłoczek używane wcześniej sprawny nie ma rys i śladów zatarcia. Kompresja 120psi. Gaźnik ori mikuni 18mm dysza 70. Nie mogę poradzić sobie z regulacją gaźnika. Różne kombinacje iglicy (obecnie środkowa). Problem sie objawia ze silnik chwilke popracuje i gaśnie. Czasem cieżko go odpalić a gdy odpali trzeba trzymać przepustnice na max otwartą-pracuje na niskich obrotach aż w koncu odmula. Gdy nie przytrzymam przepustnicy poprostu zgaśnie. Świeczka kolor kawy z mlekiem (możliwe ze jestem lekkim dlatonem
) Co robię źle? o czym mogłem zapomnieć?
Pozdrawiam
Mam problem otóż: Zmieniłem Cylinder jak w tytule. Cylinder i tłoczek używane wcześniej sprawny nie ma rys i śladów zatarcia. Kompresja 120psi. Gaźnik ori mikuni 18mm dysza 70. Nie mogę poradzić sobie z regulacją gaźnika. Różne kombinacje iglicy (obecnie środkowa). Problem sie objawia ze silnik chwilke popracuje i gaśnie. Czasem cieżko go odpalić a gdy odpali trzeba trzymać przepustnice na max otwartą-pracuje na niskich obrotach aż w koncu odmula. Gdy nie przytrzymam przepustnicy poprostu zgaśnie. Świeczka kolor kawy z mlekiem (możliwe ze jestem lekkim dlatonem

Pozdrawiam
- stefan599
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 17/8/2015, 11:29
- Lokalizacja: Wejherowo stolica lansu i patologii
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości