Zobacz wÄ…tek - Pierwszy cross/enduro.
NAS Analytics TAG

Pierwszy cross/enduro.

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Pierwszy cross/enduro.

Postprzez pepe93xl » 14/5/2014, 12:52

Witam jestem Patryk, mam 20 lat pochodzę ze wsi pod Kozienicami a obecnie studiuję w Lublinie. Od dłuższego czasu szukam crossa/enduro czytając tysiące tematów, sensownych i mniej sensownych postów. Swoją przygodę z moto zacząłem w wieku 9 lat. Wiadomo jakiś "komarek" a potem coraz to mocniejsze maszyny choć nie ma się czym chwalić- na własność miałem tylko 125cc w 4T. Jeździłem rekreacyjnie z kolegą (on rm250 ja cr250) choć pewnie wyobrażacie sobie jak to wyglądało, ręce odpadają, d*pa pozdzierana - wiadomka brak doświadczenia:( Większość by pewnie zrezygnowała w momencie gdy moto próbuje urwać Ci głowę, a może mi się tylko tak wydaje- tak czy inaczej ze mną było wręcz przeciwnie. Teraz do tematu. Ważę 97kg mam 190cm wzrostu. Nie ma większej możliwości latania po torze w moim przypadku choć jest coś tego typu w okolicach. Po prostu zjeżdżony crossami teren w miare utwardzony. Będzie on używany więc na polnych drogach, może czasami las. Tak więc po tym co przeczytałem wynika że musi być to enduro. Trochę mnie ta myśl smuci bo bardziej skłaniałbym się w kierunku 2T. Jak wam się wydaje- czy 125 2T zaspokoi moje potrzeby? Mam do dyspozycji 10 a jeśli będzie potrzeba to do 20 tys na wszystko cross+osprzęt+ew. remont jeśli okaże się to potrzebne. Zastanawiam się czy można zestroić 2T tak by dawał radę w terenie. Proszę nie hejtujcie. Wiem, że było to wałkowane setki razy. Proszę tylko o pomoc.
pepe93xl
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14/5/2014, 12:31
Lokalizacja: Lublin/Kozienice


Postprzez leff » 14/5/2014, 13:16

dzial offroad pietro nizej
Twoj podpis jest za dlugi