przez wasil1993p » 8/5/2014, 12:52
sprawdź czy nie kopci, bo lubią się przycierać od gumowania (jedną tak załatwiłem). pewnie sam nie dasz rady z powodu braku doświadczenia ale w SV warto wsłuchać się czy łańcuch rozrządu nie grzechocze, bo to się zdarza. jeżeli znasz się troche na mechanice to można w tym modelu docisnąć napinacz i jest ok-ZA DARMO. ważne aby od razu paliła na 2 cylindry chociaż zazwyczaj wystarczy wymiana świec, ale w sv jest to trochę utrudnione. poza tym to tak jak w każdym motocyklu rama ma być prosta, silnik bez stuków i puków(zawory, łańcuszki rozrządu) i bez jasnego dymu, zawieszenie suche, łożysko główki ramy bez luzów.
patrz również na takie rzeczy jak opony, tarcze i klocki hamulcowe czy łańcuch bo to też spory koszt. Jakie roczniki ciebie interesują, wtrysk czy gaźnik? Ja miałem wersję S na gaźnikach. Niestety przy ostrej jeździe trzeba uważać na przegrzewanie się (przy prędkości około 200km/h). Od siebie dodam że to bardzo dobry wybór na początek przygody z motocyklami, mimo to że na początku będziesz miał wrażenie że to moc nie do opanowania xD, ale chociaż tak szybko ci się nie znudzi ten motocykl. Powodzenia w poszukiwaniach
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł