Zobacz wątek - Jaki pierwszy motocykl - jak przekonać rodziców
NAS Analytics TAG

Jaki pierwszy motocykl - jak przekonać rodziców

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Jaki pierwszy motocykl - jak przekonać rodziców

Postprzez Ognisty » 7/1/2014, 22:48

Cześć! Mateusz się kłania, 18-lat już na karku jest. Moja wiadomość będzie składała się z dwóch części, z czego jedna dotyczyć będzie wyboru pierwszego motocykla a druga - jak przekonać rodziców do zakupu owej maszyny.

Część pierwsza:
Kompletnie nie znam się na motoryzacji, chociaż motocyklami interesuję się od bardzo dawna (zarówno chopperami jak i ścigaczami) i na pewno nie traktuję tego jako chwilowej zajawki. Od zawsze na motocykle patrzyłem z wielkim podziwem, doceniając każdą maszynę z osobna - dwuślady nie robiły już na mnie takiego wrażenia. Ale dobra, przejdźmy do pytania - otóż, po maturze planuję zrobić sobie prawo jazdy kat. A2 i już przed wakacjami (albo i wcześniej, jeśli fundusze pozwolą) zaopatrzyć się w jakąś maszynę. Konsultowałem się już z internetowymi znajomymi i jeden z nich doradził mi kupno modelu Kawasaki GPX 250 - co myślicie? No i jeszcze trzeba pamiętać o tym, że nie mam zbyt dużo pieniędzy i max. mogę wydać do 3 lub 4 tysięcy.

Część druga:
Jak przekonać rodziców do tego, że kupno motocykla nie zawsze jest synonimem śmierci? Kiedy mówię rodzicom, że kiedyś będę jeździł motocyklem, zawsze mówią mi : "Taa, kupimy Ci motor i od razu trumnę do tego". Próbowałem ich przekonać na wszelkie sposoby, naprawdę dużo z nimi rozmawiałem na ten temat, ale efekt był zawsze taki sam - kategorycznie odmawiają.

Informacje, które przydadzą się, gdy ktoś zdecyduje mi się odpisać:
- nigdy nie jeździłem na żadnym motorze. Miałem jedynie przyjemność prowadzić kilkakrotnie skuter kolegi.