kupno hornet 600
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Znowu się zaczyna legenda o SV. Skidmarks bardzo dobrze mówi, bez sensu pisać o czymś, o czym się nie ma pojęcia. Jestem operatorem Suzi z 99' i z całego serca polecam tę maszynę. Hamowanie silnikiem jest wg mnie nieodczuwalne, jedynie redukcja bez międzygazu jest nieprzyjemna, skutkując wyraźnym szarpnięciem. Może najlepiej będzie w końcu napisać jakiś artykuł z wiarygodnym testem?
MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
Marsjanin napisał(a):Znowu się zaczyna legenda o SV. Skidmarks bardzo dobrze mówi, bez sensu pisać o czymś, o czym się nie ma pojęcia. Jestem operatorem Suzi z 99' i z całego serca polecam tę maszynę. Hamowanie silnikiem jest wg mnie nieodczuwalne, jedynie redukcja bez międzygazu jest nieprzyjemna, skutkując wyraźnym szarpnięciem. Może najlepiej będzie w końcu napisać jakiś artykuł z wiarygodnym testem?
Toć pisałem przecia, że największym problemem na początek, może być redukcja przy której nie trudno obić jajka o bak . W zakrętach jednak też troszkę trzeba więcej uwagi przykuć do gazu bo trochę też "twardziej" reaguje na gaz, chodzi o to, że V-ki nie musisz pałować, żeby duży moment poszedł na koło.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Własnie nawiecej ludków zawsze psioczy którzy nigdy nie jeździli nim. Fajny udany motocykl. Na "przelotach" wrecz przeraża odgłosem w terenie zabudowanym (na klase 600 oczywiscie ) O piecu świadczyć może ilość modeli Suzuki i Hjosunga gdzie dudni te serducho
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Prawdziwy mechanik który bierze za ogledziny 500zl daje gwarancje,negocjuje cene tak aby widoczne elementy zurzyte motocykla po zakupie trzeba wymienić.W ramach tej kwoty motocykl obsluguje i przygotowuje do jazdy dająć roczną gwaracje na silnik zakladając na kapy i pokrywe zaworu po jednej swojej plobie.Papier ogłoszenia słuzy do uzyskania zwrotu kosztów w przypadku gdy tersc ogłoszenia nie zgadza sie ze stanem faktyczny motocykla.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Ja tylko powtórzę, bo chyba nikt mojego pytania nie zauważył.
Sykopson napisał(a):Ja się podłącze z takim pytaniem. Otóż bardzo prawdopodobne że będę poszukiwał Szerszenia jako następne moto na przyszły sezon. Wiem że przed 2000r Hornet miał koło 16 calowe i jakiś dziwny rozmiar gum, a po 2000 już normalne R17. Pytanie czy ten wcześniejszy rzeczywiście zauważalnie gorzej się prowadzi? (pytam bo oczywiście te "przedliftowe" można na prawdę korzystnie dorwać) A jeśli tak to czy ewentualnie można dokonać wymiany przedniego koła na to nowsze albo od jakiejś CBR, bez jakiś większych przeróbek?
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
piotr_motoland napisał(a):Papier ogłoszenia słuzy do uzyskania zwrotu kosztów w przypadku gdy tersc ogłoszenia nie zgadza sie ze stanem faktyczny motocykla.
Jasne. Przyjedź do mnie po motocykl z wydrukowanym moim ogłoszeniem i idź do sądu
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Łoo fajny temat podpinam się, panowie mam takie pytanie czysto handlowe, czy za 12 tys, da się kupić SV 650s w stanie igła ? szukam coś na razie na allegro niczego jeszcze nie oglądałem na żywo, a następne 2/3 tygodnie już trzeba będzie kupować. Chce wiedzieć czy 12 tys. to dobra granica ?
Chcę stan idealny bo raczej nie potrzebuję niczego więcej, dla mnie to finałowe moto
Chcę stan idealny bo raczej nie potrzebuję niczego więcej, dla mnie to finałowe moto
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):Łoo fajny temat podpinam się, panowie mam takie pytanie czysto handlowe, czy za 12 tys, da się kupić SV 650s w stanie igła ? szukam coś na razie na allegro niczego jeszcze nie oglądałem na żywo, a następne 2/3 tygodnie już trzeba będzie kupować. Chce wiedzieć czy 12 tys. to dobra granica ?
Chcę stan idealny bo raczej nie potrzebuję niczego więcej, dla mnie to finałowe moto
Ja rozglądałem się za czymś do 15k, później uszczupliłem budżet do 10k, żeby się do grosza nie spłukać. Oglądałem różne sprzęty, miałem na to calutki rok, w ostatnich dwóch miesiącach głównie Fazerki i SV. Sytuacja wygląda tak, że do 12k, spokojnie znajdziesz SV z lat 03-05 w nienagannym stanie, z tym, że w większości sztuk, które widziałem, jako że powoli zbliża się koniec sezonu, napęd stanem nie powalał na kolana, podobnie temat opon, ale poza tym w nie było się raczej do czego przyczepić. Poszukam gdzieś ogłoszeń, widziałem dwie świetne sztuki z 2004 roku, jedna w Częstochowie bodajże, drugą oglądałem na wakacjach w Karpaczu, pierwszy naked z polskiego salonu, gość ~35-40lat miał ją od nowości, w Karpaczu S-ką jeździło przemiłe małżeństwo, w lecie zamiast samochodu, też chyba z 5 lat nim śmigali z tym, że z wiekiem przestała im odpowiadać pozycja. Jak znajdę ogłoszenia to podrzucę Ci na priva. Ale SV-kę na wtrysku, w takiej kasie spokojnie znajdziesz.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Mój kolego kupił wtryskową Skę za 10k. Śliczna z dodatkowymi owiewkami z boku, Yoshimurą, akcesoryjną szybką (co prawda obrzydliwa i ją zmienia na puiga ale była), w oryginalnym malowaniu, stan igiełka. Także na spokojnie SkoQ coś wyrwiesz
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
clarus napisał(a):Powtórzę jeszcze raz moje pytanie bo z tamtej odpowiedzi za dużo się nie dowiedziałem, jaki jest koszt rocznego utrzymania hondy hornet 600 i suzuki sv 650 przy jeździe ok. 5-6 tys. km rocznie?????
Mniejszy w SV-ce. Mniej cylindrów to i mniej zaworów do reg., świec itp.
Opony rozmiarami chyba takei same 160 na tył idzie w obu.
Koszty jakie mogą się wygenerowac przy pierwszym sezonie z takim przebiegiem
Olej+filtr - 150zł,
Filtr powietrza ok. 30-40zł
Opony ci starczą na 8-9 tys. koszt dobrych nowych za kpl. - 800-1000zł
łańcuch i zębatki które wytrzymują ok. 20 tys. koszt 700zł, uszczelnienia w lagach i olej - 200zł
Synchronizacja i czyszczenie gaźników (ok.70zł za jeden)
Reg. zaworow ok 150zł.
akumulator - 200zł.
W najgorszym wypadku ok.2 tys. jezeli kupisz coś co bedzie wymagało zrobienia tych rzeczy na raz.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
skidmarks napisał(a):Opony rozmiarami chyba takei same 160 na tył idzie w obu.
Błąd . W Hornecie do 2000r z przodu była 130/xx/R16 po 2000 już normalnie 120/xx/R17. Z tyłu SV chyba rzeczywiście ma 160, natomiast Hornet chwali się dość konkretnym jak na nakeda 600 laczem 180
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
To prawda mój hornet ma 120/70/17 i 180/55/17 Jest z 2000r i ma koło 17 takie było więc nie płakałam jak brałem. Co do kosztów po tylu kilometrach w sezonie to pewnie tylna guma się już skończy zwłaszcza jak się mocniej odwija. Moto męczone lubi się napić nawet 8l na 100km. oleju nie pije wcale. Poza tym faktycznie może papierkowo szału nie robi ale to szybki motocykl potrafiący pójść na gumę z gazu i narysować kreskę na wyjściu z zakrętu. Co do zalet to silnik jest elastyczny przy zwykłej jeździe 6 biegu praktycznie nie trzeba zmieniać na inne.
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości