gpal napisał(a):Nawet na jakieś 2-3 sezony? Nowy z salonu, cena kusi a poza tym 5 lat gwarancji. Przydałaby się jakaś konkretna opinia kogoś kto tym jeździł, a nie takie lanie wody:
... Kia i Hyundai dokonały szokującego dla konkurencji skoku technologicznego i jakościowego, będąc w chwili obecnej w stanie zaoferować produkt w każdym aspekcie porównywalny z wyrobami japońskimi i europejskimi,
Sprawdzamy to na przykładzie Hyosunga GT650P.
Kopiowanie najwyższą formą pochlebstwa
Motocykl może się podobać,
...Ładnie wyeksponowana rama, dobrze prezentujący się widlasty silnik, nowoczesny wygląd.
Niestety w przeciwieństwie do pierwowzoru, gdzie producent szeroko wykorzystał lekkie stopy metali, rama, wahacz i wiele innych drobniejszych elementów koreańskiej 650-tki wykonane są ze stali. Efekt? Waga wyższa od pierwowzoru o jakieś 30 kilogramów.
...Nieźle spisują się także hamulce, które choć nie są tak wyrafinowane jak np. we włoskich maszynach, to w codziennym użytku zupełnie wystarczają. Szkoda jedynie, że punkt zadziałania ich zawsze pozostaje dla kierowcy zagadką.
Przydala by sie, pytanie tylko czy taka znajdziesz ? Bedac od kilku lat na foznych forach jakos nie spotkalem sie z uzytkownikami tego cudu techniki. Co najwyzej byly zapytania o 125 – ke, ktorej 12 KM musi poruszac 160 kg masy. Podziel sobie mase przez moc, to co Ci wyjdzie porownaj z konkurencja, tylko sie nie zalam.
Pokaz mi kogokoleiek w PL kto kupuje maszyne an 2 -3 sezony – w dodatku nowa. Statystyczny Polak kupuje na wyrost, aby nie zmieniac po 1 – 2 sezonach bo sa to koszty i loteria co do stanu technicznego.
Ten kogo stac na nowa, na pewno nie kupi tego o czym piszesz,
Mowisz jakosc podobna do Japoni, hmmmm, kolega uzytkowal Accorda na przestrzeni ponad
240 000 km – nieszczelny reflektor i zadnych innych usterek. Obecnie uzytkuje I 40 i wad jest juz kilka a auto ma cos pod 50 000 km – wiec jak to jest z ta koreancka jakoscia o ktorej piszesz – lanie wody !
Czyli zalogowales sie na forum stawiajac euforyczne pytanie, odpowiedz nie podpasila, wiec bedziesz teraz przekonywal – troche dziecinne jak dla mnie.
Caly ten mtocykl wyglada jak kupa, zadna czesc nie zlewa sie z inna w calosc, lampa jest ochydna. Masz racje, motocykl moze sie podobac pytanie tylko komu i ile takich osob sie znajdzie – zycie pokazuje, ze jest ich niezmiernie malo. Lezy przedemna zestawienie sprzedazy motocykli miedzy Styczniem a Czerwcem 2013 i jakos nie moge doszukac sie w nim Hyosunga. Husaberb to 0,4 % ogulu.
Szczatem braku jakiegokolwiek gustu to ten ich cruser.
Czlowieku, zrozum, ze wieksza mase toleruje sie tylko w jednej marce lub typie . HD ( jezeli wogole ten skrot Ci cos powie ) lub w cruserach. Liczy sie jak najmniejsza waga a nie dodatkowe 30 kg, ktore juz na starcie ten wynalazek eliminuja.
Szczytem jest Twoja ostatnia wypowiedz co do hamulcow. Bezpieczenstwo motocyklisty to wyuczony / wytrenowany odruch nacisniecia klamki hamulca. To decyduje o nie zablokowaniu przedniego kola lub o szlifie. Jezeli wiec, w przypadku tego producenta to nie dziala to maszyna nie powinna wogole byc dopuszczona do ruchu, bo jest juz sama w sobie nieprzewidywakna przez co niebezpieczna.
Jezdzisz wogole motocyklem ? Przejedz sie wiec moze najpierw konkurencja a potem tym Waszym produktem ktory zamierzasz tu reklamowac a potem wypisuj dyrdymaly.
P.S.
Wyposazyli juz ABS ?
Nie kazdy musi miec w swoim sortymencie motocykle. Moze lepiej bylo by zaniechac ich produkcji i skupic sie na innych produktach ?