Zobacz wątek - MOTOCYKL NA DŁUŻSZE PODRÓŻE
NAS Analytics TAG

MOTOCYKL NA DŁUŻSZE PODRÓŻE

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

MOTOCYKL NA DŁUŻSZE PODRÓŻE

Postprzez KwiatekM » 14/4/2019, 10:50

Witam, poszukuje motocykla na długie podróże, jestem poczatkujacym kierowca. Coś o mnie; waga 90kg, wzrost 180cm wiek 24lata, nie miałem wcześniej stycznosci z motocyklami powyżej pojemności 150. Chciałbym aby mój motocykl był bardzo wygodny zamierzam nim pokonywać trasy do 400km dziennie, posiadał kufer. Myślę nad Yamaha Fazer 6 poj. 600 cm ^3, Suzuki V- strome650, Honda CBF 600S. Pieniądze jakie chce przeznaczyć to Max do 15000zl. Za inne ciekawe modele i podpowiedzi na temat w/w motocykli wielkie dzięki. :)
KwiatekM
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/4/2019, 10:35


Re: MOTOCYKL NA DŁUŻSZE PODRÓŻE

Postprzez setup » 14/4/2019, 19:27

Cześć,
z trójki która wymieniłeś to najlepsze będę w tej kolejności:
- Vstorm
- Cbf 600
i na ostatnim miejscu
Fazerek

400 km dziennie nie jest to jakoś wybitnie dużo, z drugiej strony można to już zaliczyć do dłuższego tripu.