Chyba misisz zrobic odwrotnie - sprobowac obu i nam je opisac.
Podstawowa roznica, to ilosc cylindrow - dwa a cztery. Z tego wynika inna charakterystyka, inne brzmienie i "gang" (charakter) motocykla. Zupelnie inaczej sie kreci 2 i 4 cylindry - gdzie indziej tez maja moc maksymalna. Wolisz wiertarki udarowe, czy szlifierki? Jakis recenzent pisal, ze Kawa ma slaby dzwiek - jak bedziesz sam sprawdzal, zwroc uwage czy moto testowe ma standardowy wydech, czy Akrapa.
2, czy 4 - sam musisz wiedziec.
Ja swego czasu porownywalem XJ6 i ER-6. Stwierdzilem, ze wole 2 cylindry i kupilem F800R
.
Czytam specyfikacje i wychodzi, ze CBF ma wiekszy bak przy tym samym spalaniu. Czy Ci to robi? Raczej nie. Za to Kawa jest o 10% lzejsza, a to juz sporo.
Kawa ma analogowy zegar, a Honda oba cyfrowe. Co kto lubi. Jakosc przyciskow i ich uklad musisz ocenic sam.
Do Hondy latwiej przyczepisz bagaz na zadupku, bo ma uchwyty dla pasazera. W Kawie to pewnie dodatek.
Kawa ma wskaznik biegu, a Honda nie. Ja z mojego duzo korzystam, bo mam, ale jakby go nie bylo, to bym sie szybko nauczyl jezdzic bez.
Disclaimer: To wszystko na podstawie danych z tabelki. Nie jezdzilem tymi motocyklami.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.