Zobacz wątek - Naked 600cc+ w cenie do 40k(+/- 10k) zł
NAS Analytics TAG

Naked 600cc+ w cenie do 40k(+/- 10k) zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez ChaoticBiker » 27/10/2016, 10:10

MT07 "dwa kroki wstecz" od Xj600 :D sorki, ale tak sie sklada ze jezdzilem obydwoma tymi motocyklami.
Mam starsza xj600, jezdzilem MT-07, MT-09 takze w wersji Tracer, I absolutnie nie polecilbym tego motocykla (MT09) swiezakowi - za duzo frajdy i fantazji w nim (a to berdzie zgubne dla swiezaka).

MT07 jezdzi o wiele lepiej od XJ600 i do tego wyglada tez lepiej. XSR tez. Plus jest proste do opanowania, niczym rower. Wiec nie mam pojecia, gdzie tu jest chocby pol kroku wstecz.

Jazdy probne i testy trza robic!
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh


Postprzez Croowab » 27/10/2016, 17:26

Gregor00 napisał(a):

Kolego a monster s4rs nadaje sie na miasto? :D


Są tacy co i ścigaczami wolą jeździć po mieście.
S4RS jest ok, ale do maista i tak wolał bym Hypka. Zwrotniejszy, dużo mneijszy promień zawracania, lżejszy i łatwiejszy w prowadzeniu.

jakubz napisał(a):Będę się umawiał jak tylko będę mógł. A najwcześniej dopiero będę mógł w przyszłym miesiącu.

Czyli jeżeli chodzi o niezawdność to sądziłem, że KTMy nie mają tego problemu.

PodsumowujÄ…c:
- Yamaha, Honda raczej robiÄ… niezawodne motocykle. Nie wiem nic o suzuki.
- BMW jak motocykle są na rynku trochę latek i zdążyli je dopracować
- MV Agusta, Ducati - to słyszałem i oglądałem na YT, że lubią się psuć
- KTM też nie są niezawodne, a co im się takiego dzieje?

Ogólnie gdyby były załatwione takie aspekty jak: niezawodność, moc która nie przeraża, lekkość, wygląd


NIezawodność najczęsciej wynika z dobrego i regularnego serwisowania.
Oczywiście, że są silniki bardziej "idiotoodporne" od innych.
Ducati wypuszczało lepsze i gorsze silniki. w hypku 1100 silniki bezproblemowo jeżdzą powyżej 100tyś km ale fakt że serwis jest bardziej wymagający ze wględu na desmo.
Mit o ich awaryjności ciągnie się od lat 90 gdzie ludzie po prostu zaniedbywali regularn.y serwis bo i mało było i nadal jest dobrych speców co ogarnia te układy;
We włoszech jak spytasz o awaryjnosc duca to ludzie robią wielkie oczy.
KTM duke fajne moto, ale tu potrafi się posypać coś niespodziewanego.
Mam kolegę w serwisie który przyznaje, że KTM musi jeszcze troszkę popracować nad jakością silników...
BMW od dawna robi motocykle które robią po 100tyś tylko serwisując..
A japońce jak to japońce.. zadbany działą, a niedbany to ....
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51


Postprzez andy7 » 27/10/2016, 21:46

mennoc napisał(a):Bier MT-09, będzie pan zadowolony :-D


Chcesz byc traktowany na powaznie ? MT09 nie jest sprzetem na pierwsze moto, przynajmniej z niezdlawionym silnikiem.

ChaoticBiker napisał(a):MT07 "dwa kroki wstecz" od Xj600 :D sorki, ale tak sie sklada ze jezdzilem obydwoma tymi motocyklami.


Czytanie ze zrozumieniem sie klania :mrgreen: I powiedz mi co z tego, ze Ty jezdziles tymi motocyklami ?

Nigdzie nie napisalem nic o XJ 600 co najwyzej o XJ6 kumasz roznice, czy mam linka z fotami wstawic ? :mrgreen:

Notabene, zgadzam sie z Toba co do MT 09



:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jakubz » 28/10/2016, 03:30

Ogólnie wszystko co przychodzi z MT-09 mi się podoba, nie licząc właśnie silnika. Który po prostu jak sami mówicie moi drodzy koledzy jest za mocny.

andy7 napisał(a):Chcesz byc traktowany na powaznie ? MT09 nie jest sprzetem na pierwsze moto, przynajmniej z niezdlawionym silnikiem.


Co miałeś na myśli? B mode? Czy inne mapy gdzie faktycznie silnik generuje mniej mocy?
jakubz
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/10/2016, 20:49

Postprzez ChaoticBiker » 28/10/2016, 07:20

andy7,
czytanie ze zrozumieniem nie ma nic do tego, a porownanie faktow i specyfikacji.
Klaniac to sie moze kultura wypowiedzi (ale jestes moderator, a u was wszystkich z tym jest spory problem)

Ze jezdzilem to co? Zazdroscisz, czy jak?

MT-07 nadal mocniejsze i szybsze od XJ6. Ale znowuz to rozne moturcykle - mt-07 ma silnik crossplane, xj6 "normalny. Plus do tego jest lzejsza przy podobnej mocy (a ma lepszy wykres momentu obrotowego)
xj6 ma 2,5 konia wiecej, przy 1500rpm wyzej. I mniej momentu obrotowego (znowu osiaganego wyzej!)
MT-07 siedzisz bardziej wyprostowany - lepiej do miasta.

co do niezawodnosci:
http://www.consumerreports.org/cro/maga ... /index.htm
http://www.consumerreports.org/cro/news ... /index.htm

a wiec tak Yamaha/Star 11%
Suzuki 12
Honda 12
Kawasaki 15
Victory 17
Harley-Davidson 26
Triumph 29
Ducati 33
BMW 40
Can-Am 42

Czyli w duzym skrocie, jesli niezawodnosc to tylko swieta trojca japonska - Yamaha/Suzuki/Honda praktycznie na tym samym, wysokim poziomie - najbardziej niezawodne motocykle.
BMW psuje sie na potege, to juz lepiej Ducati albo Harley.
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh

Postprzez andy7 » 28/10/2016, 19:12

jakubz napisał(a):Co miałeś na myśli? B mode? Czy inne mapy gdzie faktycznie silnik generuje mniej mocy?


Zdlawienie go do mocy 35 kW

Dla mnie nie byla by to zadna chanba takowym sie poruszac.

ChaoticBiker napisał(a):Ze jezdzilem to co? Zazdroscisz, czy jak?

MT-07 nadal mocniejsze i szybsze od XJ6. Ale znowuz to rozne moturcykle - mt-07 ma silnik crossplane, xj6 "normalny. Plus do tego jest lzejsza przy podobnej mocy (a ma lepszy wykres momentu obrotowego)
xj6 ma 2,5 konia wiecej, przy 1500rpm wyzej. I mniej momentu obrotowego (znowu osiaganego wyzej!)
MT-07 siedzisz bardziej wyprostowany - lepiej do miasta.

BMW psuje sie na potege, to juz lepiej Ducati albo Harley.


Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, strasznie zazdroszcze :mrgreen:

I dalej jednej rzeczy nie kumasz, ze mimo tego co wymieniles XJ jest lepszym motocyklem.

To co podajesz to wyniki papierowych porownan, w realu wyglada to zupelnie inaczej, juz sama cena o czyms swiadczy.

Pomine juz zupelnie fakt Twojej osobistej sugesti , ze MT07 jest lepszy do miasta. Moze dla Ciebie, moze tez dla mnie ale moze nie dla innych. Do miasta bezdie lepszy, bo jest lzejszy, przez to poreczniejszy i na tym jego przewaga sie konczy.

Z tym psuciem sie BMW to tez Taki urban legend. Moze zrob jakakolwiek dluzsza trase, wtedy zrozumiesz.



:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jakubz » 29/10/2016, 20:55

Co prawda nie mogę śmigać, bo prawko czeka na mnie 500km dalej, ale już to załatwiam i może za tydzień już na czymś pośmigam.
Mimo wszystko wybrałem się do salonu Yamahy, MT-09 już nie było (pewnie czekają na nową wersję z 2017) posiedziałem na MT-07 i powydawałem dźwięki chodzącego silnika ;). Ogólnie przyjemne moto, na mój wzrost i wagę (przypominam 177cm i 83kg) . Leciutkie, wydaje się że przyjemnie będzie się kładło w zakrętach. Takie samo uczucie lekkości miałem siedząc na starszej 125.

Co do 35kW to wynikało z broszury reklamowej, że bezpłatnie takie coś może być przeprowadzone w MT-07, a nie MT-09, ale wciąż mogę się mylić, bo zapomniałem się o to zapytać (bo nie było MT-09)
jakubz
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/10/2016, 20:49

Postprzez jakubz » 29/10/2016, 22:42

Tak z innej beczki, może jacyś wielbiciele MT-07 wiedzą, czy to moto dostanie LEDy w przyszłym roku? Mi ogólnie podoba się wygląd MT-10 i MT-09 z 2017.
jakubz
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/10/2016, 20:49

Poprzednia strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê