CoÅ› super-niezawodnego...? (drugi motocykl)
Posty: 6
• Strona 1 z 1
CoÅ› super-niezawodnego...? (drugi motocykl)
Cześć.
Zrobiłem A2 trzy dwa lata temu, przejechałem od tego czasu ok. 14 tyś. kilometrów na GZ 250 i chcę kupić coś większego i mocniejszego (po zdaniu kat. A). Planuję przerobić moto na cafe i jeździć w dosyć długie trasy.
Chciałbym wydać do 8 tysięcy na sam motocykl, potrzebuję czegoś super-niezawodnego. Do tej pory słyszałem, że świetnym rozwiązaniem jest Honda CB 500. Myślałem też o Ducati Monster 600, ale głównie dlatego, że to Ducati. Zastanawiam się, czy nie ma czegoś równie niezawodnego co CB500 ale trochę mocniejszego.
Co proponujecie i dlaczego?
Pozdrawiam
Zrobiłem A2 trzy dwa lata temu, przejechałem od tego czasu ok. 14 tyś. kilometrów na GZ 250 i chcę kupić coś większego i mocniejszego (po zdaniu kat. A). Planuję przerobić moto na cafe i jeździć w dosyć długie trasy.
Chciałbym wydać do 8 tysięcy na sam motocykl, potrzebuję czegoś super-niezawodnego. Do tej pory słyszałem, że świetnym rozwiązaniem jest Honda CB 500. Myślałem też o Ducati Monster 600, ale głównie dlatego, że to Ducati. Zastanawiam się, czy nie ma czegoś równie niezawodnego co CB500 ale trochę mocniejszego.
Co proponujecie i dlaczego?
Pozdrawiam
- klasykkk
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/5/2013, 10:36
CB 550/750?
Zephyr 750?
Stare, fajne (szczególnie zefirek na szprychach) ale nie mega niezawodne. Wystarczająco, ale nie mega.
Celuj w coś nowszego, ale ciężko Ci będzie znaleźć coś, co nadaję się do takich przeróbek.
Z praktycznego punktu widzenia to coś w stylu CBR f4 czy Fzs600 byłoby najlepsze na dłuższe trasy. A na cafe kupić coś starszego i przerobić jako bulwarówę - cafe wygodne nie będzie.
Edit - sprawdź sobie Yamahę TRX
Zephyr 750?
Stare, fajne (szczególnie zefirek na szprychach) ale nie mega niezawodne. Wystarczająco, ale nie mega.
Celuj w coś nowszego, ale ciężko Ci będzie znaleźć coś, co nadaję się do takich przeróbek.
Z praktycznego punktu widzenia to coś w stylu CBR f4 czy Fzs600 byłoby najlepsze na dłuższe trasy. A na cafe kupić coś starszego i przerobić jako bulwarówę - cafe wygodne nie będzie.
Edit - sprawdź sobie Yamahę TRX
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Jak to mowia starozytni gorale - nie da sie i przyjemnosc miec, i dziewica pozostac.
Cafe racer nie jest wygodny. Pozycja, uklad kierownicy, pseudoowiewka - to wyklucza wygode, zwlaszcza dlugodystansowa.
Jesli robisz 7tys. km rocznie, to nie jest Ci potrzebne super-niezawodne moto. Takie, to jest potrzebne, jaesli w tym roku planujesz wyprawe wokol morza Czarnego, a w przyszlym Persje albo co najmniej Maroko.
Na takie dystanse, na asfalt (nie napisales, czy interesuja Cie drogi, czy bezdroza), to kazde zadbane moto bedzie wystarczajo niezawodne. Z reszta, super-niezawodnosc jest funkcja jakosci i zadbania motocykla. Oba maja wplyw na cene - roznica w cenie miedzy zadbanym, a niezadbanym moto dla kogos przesiadajacego sie z moto A2 na A - moze wyniesc 8k PLN.
Bandit 600 wydaje sie nieglupim pomyslem. Jak jezdzilem na platne wycieczki, to byly to np Hondy 600CBF i wlasciciel je sobie bardzo chwalil.
Cafe racer nie jest wygodny. Pozycja, uklad kierownicy, pseudoowiewka - to wyklucza wygode, zwlaszcza dlugodystansowa.
Jesli robisz 7tys. km rocznie, to nie jest Ci potrzebne super-niezawodne moto. Takie, to jest potrzebne, jaesli w tym roku planujesz wyprawe wokol morza Czarnego, a w przyszlym Persje albo co najmniej Maroko.
Na takie dystanse, na asfalt (nie napisales, czy interesuja Cie drogi, czy bezdroza), to kazde zadbane moto bedzie wystarczajo niezawodne. Z reszta, super-niezawodnosc jest funkcja jakosci i zadbania motocykla. Oba maja wplyw na cene - roznica w cenie miedzy zadbanym, a niezadbanym moto dla kogos przesiadajacego sie z moto A2 na A - moze wyniesc 8k PLN.
Bandit 600 wydaje sie nieglupim pomyslem. Jak jezdzilem na platne wycieczki, to byly to np Hondy 600CBF i wlasciciel je sobie bardzo chwalil.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości