Zobacz wątek - Moto do 15 000 sport na 2 motocykl
NAS Analytics TAG

Moto do 15 000 sport na 2 motocykl

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez jaroaro » 1/2/2016, 23:47

Stary, takie są realia. Nie napisałem o wydawaniu kasy w akcesoria motocyklowe które są zbędne, tylko o tym co trzeba włożyć przed sezonem więc tutaj się nie spinaj bo widocznie nie masz o tym pojęcia. Myślisz że ja nie chciałbym wydawać mniej kasy?

Tak na marginesie, to wymieniłeś wszystkie motocykle z japońskiej czwórki a nie że wybrałeś sobie np. dwa więc za bardzo to się nie wysiliłeś. Znajdź taki który jest w najlepszym stanie w budżecie którym dysponujesz ; ) Nie zapytałeś o jakiegoś egzotyka o którym mało w necie więc ja nie wiem czego oczekujesz.

Rura, kiedy kupiłeś S20? Ja właśnie swoje skończyłem a że dobrze mi się na nich jeździło to mógłbym i kolejny sezon na nich polatać. Na oponeo widziałem że komplet za ok 1000zł chodzi.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy


Postprzez Sedini » 1/2/2016, 23:58

Nie spinam się ale czytam o rzeczach o które nie pytałem mam samochód więc wiem że jazda to nie tylko paliwo + olej. Jak będę potrzebował rady dotyczącej wydatków związanych z utrzymaniem moto w sezonie na pewno zapytam. Wybrałem te 4 modele bo sporo się tematów przewija z nimi. No i dla mnie Japończycy więdzą co robią :P
Sedini
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/1/2016, 20:41


Postprzez jaroaro » 2/2/2016, 00:04

No to ja odpowiedziałem że mając taką kasę bierze się to co jest w najlepszym stanie i nie ma co wybrzydzać jeżeli każdy z tych motocykli Ci się podoba ; )
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez SEPKOSKY » 2/2/2016, 00:06

Przelataj jeszcze 3 sezony na tym co masz. :lol:
Z750 => ZX10R
Avatar użytkownika
SEPKOSKY
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marsjanin » 2/2/2016, 01:03

jaroaro napisał(a):No to ja odpowiedziałem że mając taką kasę bierze się to co jest w najlepszym stanie i nie ma co wybrzydzać jeżeli każdy z tych motocykli Ci się podoba ; )

No i na tym można zakończyć temat, bo nic więcej nie wniesiemy 8) Na oględziny zabierz obeznanego kumpla, który ostudzi Twoje emocje. Względnie miej na uwadze przegląd maszyny w ASO albo jakimś dobrym warsztacie/serwisie przed zakupem.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez lagiboy » 2/2/2016, 19:34

co racja to racja, gruntowny serwis litra kosztuje horendalne sumy, ludzie płaczą że VFR800 jest diabelsko droga w serwisie a mało kto powie że fireblade jest jeszcze droższy do zaserwisowania. Ja mam nadzieje pozbyć się swojego horneciątka bo czeka mnie gruntowny serwis z wymianą płynów, i regulacją zaworów 500 funtów lekkim piardem.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Rura » 2/2/2016, 20:10

Jararo zamawiaj biegiem od Molika speed-day.pl jeszcze powinni mieć w takiej cenie.

lagiboy, ale widzisz - piszesz gościowi, że taki koń go zje finansowo, i technicznie, to Ci nie wierzy, tylko smaruje kocopoły. nie potrafi człowieczyna zrozumieć, że ludzie nie piszą mu na złość, tylko chcą go ostrzec, bo widać ewidentnie, że nie ma zielonego pojęcia w tej materii o niczym.

Spoko kupuj co tam, zajebiście się litrem lata, wiem bo miałem już kilka, nawet ponad litrowych i dlatego latam szejsetą :P.
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marsjanin » 3/2/2016, 10:04

lagiboy napisał(a):Ja mam nadzieje pozbyć się swojego horneciątka bo czeka mnie gruntowny serwis z wymianą płynów, i regulacją zaworów 500 funtów lekkim piardem.

Sam zrób, to i koszty robocizny odpadną ;) Sam w zeszłym sezonie zrobiłem luzy, a nigdy praktycznie nie grzebałem w silnikach - spora dawka wiedzy i doświadczenia dla laika. Zastanawiam się, czy zrobić czyszczenie i regulację gaźników też samemu, jednak nie mam niezbędnej aparatury, a U-rurka nie budzi mojego zaufania. Tym bardziej spaliny...
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Sedini » 4/2/2016, 19:52

Panowie przemyślałem temat i porównując motocykl którym jeździłem (kawasaki zzr600 1999r sport turystyk) do sportowych 600 rozglądam się teraz za 600. Szukam czegoś w miarę wygodnego liniowo oddającego moc. Jaki motocykl w dobrym stanie kupię za 16 tyś ?

1. Suzuki gsxr 600 k5 2005r
2. Honda cbr 600rr 2007r
3. Kawasaki zx6r 636 2007r (podobno niewygodna obciąża nadgarstki)
4. Yamaha r6 2007r

Który z nich dostanę w dobrym stanie w tym budżecie ?

Kolejność nie jest przypadkowa suzuki podoba mi się najbardziej.

Pozdrawiam
Sedini
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/1/2016, 20:41

Postprzez suhy-19 » 4/2/2016, 20:29

z tych co wymieniles to kawa 636 jest chyba najwiekasza a na pewno najwygodniejsza :D
(podobno niewygodna obciąża nadgarstki)

ty wez sie lepiej zastanow czy na pewno chcesz sporta :lol:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez madcap » 4/2/2016, 20:34

szukasz liniowo?
to kolejność zaczyna się od drugiego punktu a kończy na 3-cim.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Sedini » 4/2/2016, 22:46

Dlatego pytam :P Honda zbiera bardzo dobre recenzje jezeli chodzi o wygodę. Druga sprawa to budżet, czy dostanę coś godnego uwagi w tych pieniążkach czy któryś z tych motocykli już mogę sobie darować ?
Sedini
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/1/2016, 20:41

Postprzez lagiboy » 5/2/2016, 18:46

Marsjanin napisał(a):
lagiboy napisał(a):Ja mam nadzieje pozbyć się swojego horneciątka bo czeka mnie gruntowny serwis z wymianą płynów, i regulacją zaworów 500 funtów lekkim piardem.

Sam zrób, to i koszty robocizny odpadną ;) Sam w zeszłym sezonie zrobiłem luzy, a nigdy praktycznie nie grzebałem w silnikach - spora dawka wiedzy i doświadczenia dla laika. Zastanawiam się, czy zrobić czyszczenie i regulację gaźników też samemu, jednak nie mam niezbędnej aparatury, a U-rurka nie budzi mojego zaufania. Tym bardziej spaliny...


zrobiłbym ale chce się pozbyć hornetki jak tylko trafi mi się to czego szukam, na razie mam pełną historię serwisową, gdybym chciał ją zatrzymać to bym się nawet nie zastanawiał :)
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez madcap » 5/2/2016, 21:30

Serdini weź sobie jeszcze raz przeanalizuj priorytety.
Czego chcesz?
nauki?
fun-u?
winkli?
sprawnej turystyki? (sam czy z pasażerem?)
lansu?
dojazdu do pracy?/uczelni?
gdzie będziesz jeździł? (droga to nie tor !!!!!)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Czester » 5/2/2016, 22:36

Przeczytawszy cały ten wątek i ostudziwszy wstępne emocje po przeczytaniu pierwszych kilku postów autora tematu, przychodzi mi do głowy F4i (i to nie w wersji sport). Będzie wygodne, moc będzie oddawana liniowo i będzie sporo tańsze niż zakładany budżet.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Poprzednia strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr