Pierwszy motocykl do 25tys. zł
Posty: 84
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Andy- 07 to wybitnie motocykl jedno osobowy, ale przecież kolega piszę że głównie miasto, a nawet jak trasa to bez plecaczka.
Po co ma sprawdzać jak jeździ się we dwie osoby, skoro będzie jeździł sam?
To tak jakbym sprawdzał pojemność bagażnika w kombi i tym sugerował się w zakupie a woził max plecak- bez sensu.
Po co ma sprawdzać jak jeździ się we dwie osoby, skoro będzie jeździł sam?
To tak jakbym sprawdzał pojemność bagażnika w kombi i tym sugerował się w zakupie a woził max plecak- bez sensu.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Bo jak sie ma motoira to dlugo sie samemu jezdzic nie bedzie
Laski panie drzwiami i oknami i kazd aza kierowca chce siedziec
Laski panie drzwiami i oknami i kazd aza kierowca chce siedziec
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Jeździłem na 07 w dwie osoby i motocykl faktycznie traci cala zwinność. Regulacja napicia tylnej sprężyny niewiele zmienia. Tylko pasażerka się skarży, ze jest mniej wygodnie.
Swoja droga jeszcze sobie ponarzekam. "Klucz" który Yamaha daje do regulacji zawieszenia to jakiś (tu powinno się znaleźć kilka przekleństw) żart. Wycięty kawałek miękkiej blachy, który wyrobił się przy pierwszej (sic!) regulacji zawieszenia, a potem już każdorazowo zeskakiwał z nakrętki, co skończyło się obiciem moto i paroma kroplami krwi z dłoni. W efekcie jeździłem przez kilka dni na maksymalnym napięciu, czekając aż pocztą przyjdzie prawdziwy klucz, kupiony w sklepie z prawdziwymi narzędziami. Różnica w działaniu kosmiczna. W związku z tym przyszłym i obecnym posiadaczom proponuję wyrzucić ten badziew bez sprawdzania i zakup prawdziwego klucza hakowego.
Swoja droga jeszcze sobie ponarzekam. "Klucz" który Yamaha daje do regulacji zawieszenia to jakiś (tu powinno się znaleźć kilka przekleństw) żart. Wycięty kawałek miękkiej blachy, który wyrobił się przy pierwszej (sic!) regulacji zawieszenia, a potem już każdorazowo zeskakiwał z nakrętki, co skończyło się obiciem moto i paroma kroplami krwi z dłoni. W efekcie jeździłem przez kilka dni na maksymalnym napięciu, czekając aż pocztą przyjdzie prawdziwy klucz, kupiony w sklepie z prawdziwymi narzędziami. Różnica w działaniu kosmiczna. W związku z tym przyszłym i obecnym posiadaczom proponuję wyrzucić ten badziew bez sprawdzania i zakup prawdziwego klucza hakowego.
- Vasago
- Świeżak
- Posty: 269
- Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37
Właśnie te dwa garnki to w mojej ocenie największa zaleta MT. Ja uwielbiam jeździć momentem i wszystkie motocykle które mają dużo momentu już od dołu (wiele takich nie ma, w szczególności w tych pojemnościach) leżą mi strasznie.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Czekaj czekaj bo trochę śmiechłem...
Mówisz, że Honda CBF 650 składana chyba w Tajlandii o ile dobrze pamiętam (?) jest lepiej wykonana niż motocykl Yamahy składany w Japonii?
Dużo fajniejsza jest w tym że ma 12 koni więcej i mniej momentu czy tym że waży prawie 30 kg więcej?
Mówisz, że Honda CBF 650 składana chyba w Tajlandii o ile dobrze pamiętam (?) jest lepiej wykonana niż motocykl Yamahy składany w Japonii?
Dużo fajniejsza jest w tym że ma 12 koni więcej i mniej momentu czy tym że waży prawie 30 kg więcej?
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Movi , to teraz weź swoją Yamaszke i pojedź do salonu Hondy i obiektywnie pomacaj ten moto , swojego nie musisz bo wiesz jak jest wykonany i wtedy określisz czy stereotyp składania po za Japonią się sprawdza. Ja Ci od razu powiem , że w MT dużo elementów lata np. plastik na baku , poruszaj swoja kierownica troszkę mocniej , zobaczysz jak się rusza , zobacz jak jest wykonczone siedzenie , jakie są przerwy itd. W Hondzie takich rzeczy nie uświadczysz.
Jeśli chodzi o moc to te dwa motocykle są podobne , lecz Honda jest dużo gładsza nie szarpie tak jak MT. Dźwięk fajniejszy , Hamulce delikatnie lepsze w Hondzie , zawieszenie dużo lepsze w Hondzie.
Jeśli chodzi o wagę kompletnie jej nie czujesz i Honda pomimo , że jest cięższa jest tak samo sprytna jak Yamaha. No chyba , że Ty lubisz podnosić moto wtedy waga w tym wypadku będzie miała znaczenie.
Honda jest dużo wygodniejsza jeśli chodzi o wypadu po za miasto i tak samo zwinna w mieście.
Wygląd, ładniejsza Yamaha.
Miałem na testach te motocykle w ten sam dzień, więc wiem o czym mówię. Nie mam po co ściemniać czy wychwalać Hondy bo szedłem z nastawieniem , że to właśnie Yamaha wygra i to będzie moje moto.
Także dalej możesz się śmiać.
Jeśli chodzi o moc to te dwa motocykle są podobne , lecz Honda jest dużo gładsza nie szarpie tak jak MT. Dźwięk fajniejszy , Hamulce delikatnie lepsze w Hondzie , zawieszenie dużo lepsze w Hondzie.
Jeśli chodzi o wagę kompletnie jej nie czujesz i Honda pomimo , że jest cięższa jest tak samo sprytna jak Yamaha. No chyba , że Ty lubisz podnosić moto wtedy waga w tym wypadku będzie miała znaczenie.
Honda jest dużo wygodniejsza jeśli chodzi o wypadu po za miasto i tak samo zwinna w mieście.
Wygląd, ładniejsza Yamaha.
Miałem na testach te motocykle w ten sam dzień, więc wiem o czym mówię. Nie mam po co ściemniać czy wychwalać Hondy bo szedłem z nastawieniem , że to właśnie Yamaha wygra i to będzie moje moto.
Także dalej możesz się śmiać.
-
Lesiu83 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6/8/2015, 22:48
- Lokalizacja: Burton on Trent
Movi ma gogle na oczach i MT to jedyne słuszne motocykle .
Faktem jest, że skądś ta niska cena tej serii moto musiała się wziąć. Jeśli ktoś myśli, że Yamaha postanowiła obniżyć swoje zyski dla dobra klienta to życzę powodzenia. Czytałem co nie co na forach właścicieli jakiej to wspaniałej jakości są elementy użyte w tych moto.
Nie zaprzeczam, że to fajne maszyny, ale nie nadają się do wszystkiego i trzeba się z niektórymi rzeczami pogodzić. Realną jakość poznamy za kilka lat. Jeśli o mnie chodzi to jednak jestem pewniejszy trwałości CBFy .
Faktem jest, że skądś ta niska cena tej serii moto musiała się wziąć. Jeśli ktoś myśli, że Yamaha postanowiła obniżyć swoje zyski dla dobra klienta to życzę powodzenia. Czytałem co nie co na forach właścicieli jakiej to wspaniałej jakości są elementy użyte w tych moto.
Nie zaprzeczam, że to fajne maszyny, ale nie nadają się do wszystkiego i trzeba się z niektórymi rzeczami pogodzić. Realną jakość poznamy za kilka lat. Jeśli o mnie chodzi to jednak jestem pewniejszy trwałości CBFy .
- bachu12
- Świeżak
- Posty: 251
- Dołączył(a): 3/1/2015, 01:46
Bachu12 jest dokładnie tak jak mówisz , aby nie być gołosłowny proszę obejrzyjcie poczatek tego filmu https://m.youtube.com/watch?v=DuBuDWeI5_k Sam w to nie wierzyłem dopóki nie wziolem MT na testy.
MT to na prawdę świetny motocykl , super wygląd , lecz honda pokonała w większości MT.
Jeszcze raz powtórzę pojedź do Hondy weź bike na testy , a sam sie przekonasz no chyba , że jesteś z tych co mają klapki na oczach bo ja mam ten motocykl i jest najlepszy. Od razu napisze nie mam żadnego z tych motocykli , ale jak tylko uda mi sie sprzedać mojego PCXa od razu lecę do salonu po CB650f no chyba , że bedą jakies niespodzianki na targach we Włoszech.
MT to na prawdę świetny motocykl , super wygląd , lecz honda pokonała w większości MT.
Jeszcze raz powtórzę pojedź do Hondy weź bike na testy , a sam sie przekonasz no chyba , że jesteś z tych co mają klapki na oczach bo ja mam ten motocykl i jest najlepszy. Od razu napisze nie mam żadnego z tych motocykli , ale jak tylko uda mi sie sprzedać mojego PCXa od razu lecę do salonu po CB650f no chyba , że bedą jakies niespodzianki na targach we Włoszech.
-
Lesiu83 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6/8/2015, 22:48
- Lokalizacja: Burton on Trent
Lesiu83 Budżetu za bardzo tobie nie podciągnę bo oprócz samego kupna motocykla dochodzi rejestracja, ubezpieczenie i ciuszki czyli oprócz tego, co mam na moto to jeszcze muszę dać 3500zł.
Jak będę na miejscu to korzystając z okazji też pewnie wskoczę na 650f i sprawdzę.
Jak będę na miejscu to korzystając z okazji też pewnie wskoczę na 650f i sprawdzę.
-
xNomadx - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 7/3/2013, 14:58
- Lokalizacja: Opole
Sprawdź jak tylko będziesz miał okazje , nie wiem jak jest w Polsce ale ja w UK dostałem 400 funtów rabatu po szybkiej rozmowie , dodatkowo teraz bedą wyprzedaże roczników , także moze okazać sie ze zmieścisz sie w budżecie. W UK na yamahe zero zniżki.
-
Lesiu83 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6/8/2015, 22:48
- Lokalizacja: Burton on Trent
bachu12 napisał(a):Czytałem co nie co na forach właścicieli jakiej to wspaniałej jakości są elementy użyte w tych moto
No właśnie koleżko ująłeś sedno. Jesteś jednym z tych "forumowych znawcuff". Mnie rozpierdala jak wypowiadają się ludzie na temat motocykla bo "wyczytali na forum".
I tak mam klapki na oczach, bo Yamaha MT 07 to najlepszy naked za tą kasę na rynku i tu nie muszę nikomu niczego udowadniać, bo wystarczy zobaczyć rankingi sprzedaży odkąd pojawiło się 07... No ale być może ja i reszta europejczyków się nie zna, bo przecież europa to tak nieświadomy konsument i kupuje tą chujową MT 07 jak są takie perły jak CBF z Tajlandii.
P.S: kolego wybrałeś skuter 125 z hamulcem bębnowym z tyłu bo ma system "start stop" *(nieprawdaż?) który pozwala zaoszczędzić kieliszek paliwa na 100 km, więc co Ty wiesz o sensownym wyborze motocykla?
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Movi , przykro mi to stwierdzić ale jesteś żałosny. Każdy Ci pisze , ze MT to fajny motocykl ale Ty oczywiście tłumaczysz to na swoje. Jesteś jedna z tych osób którym brakuje argumentów to przechodzą do ataku. Piszesz na forumowicza wyżej ze jest szczekaczem bo wyczytał na forum , a sam za chwile robisz to samo. Miałeś PCXa ? Zapewne nie , wiec nie wiesz czy ten hamulec bębnowy jest wystarczający do tego typu jednośladu czy nie. Zaskoczę Cie , nie używam systemu start stop bo według mnie to nic nie daje. Lecz nie o tym temat.
Powtórzę jeszcze raz MT to tajna maszyna ale Honda jest lepsza , lepiej wykonana i co z tego ze w Tajlandi. MT produkują w Japoni , a jakość przedstawiłem Ci na filmie z YouTube.
Mówisz o sukcesie MT ? Tak odniosła sukces dzieki wyglądowi , dobremu silnikowi i przedewszystkim CENA.
Powtórzę jeszcze raz MT to tajna maszyna ale Honda jest lepsza , lepiej wykonana i co z tego ze w Tajlandi. MT produkują w Japoni , a jakość przedstawiłem Ci na filmie z YouTube.
Mówisz o sukcesie MT ? Tak odniosła sukces dzieki wyglądowi , dobremu silnikowi i przedewszystkim CENA.
-
Lesiu83 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6/8/2015, 22:48
- Lokalizacja: Burton on Trent
Ja jestem właścicielem jednego. Nic (poza kluczem do zawieszenia ) mnie w jakości tego motocykla nie razi. NineT to nie jest, ale też do tej pory nie widziałem nic co by trzymało poziom BMW W porównaniu innymi motocyklami tego segmentu (MT, nie NineT) nie czuję braków. Wyświetlacz biegu jest pozycją na wyświetlaczu, a nie kostką dokręconą do kokpitu. Opony to Micheliny PR3, a nie coś z Tajlandii czy Chin. Akumulator to Yuasa.
Oczywiście komuś może jie pasować charakter motocykla, jego wymiary, itd, ale oszczędności bym się jednak nie czepiał, bo ich nie widać.
Oczywiście komuś może jie pasować charakter motocykla, jego wymiary, itd, ale oszczędności bym się jednak nie czepiał, bo ich nie widać.
- Vasago
- Świeżak
- Posty: 269
- Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37
Vasago , chodzi o to , że nikt nie pisze , że MT jest ujowa lub tandetna tylko kolega Movi nie jest w stanie zaakceptować ze Honda produkowana w Tajlandi jest lepiej wykonana niż MT z Japoni. Honda tez ma swoje minusy , lecz plusów ma zdecydowanie wiecej niż MT.
-
Lesiu83 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6/8/2015, 22:48
- Lokalizacja: Burton on Trent
Lesiu potraktuje Cię łagodnie bo mam dobry dzień...
Zacząłeś jeździć 125tką pewnie od tego sezonu i naturalne jest że nie zwracasz jeszcze uwagi na właściwe rzeczy w motocyklu- wynika to z Twojego braku doświadczenia, a nikt alfą i omegą się nie urodził.
Podjarałeś się że w Hondzie nie lata plastik na baku, ale nie zwróciłeś uwagi na takie tematy o jakich wspomniał kolega Vasago, czyli aku, opony i inne tematy sprawiające że MT sprzedaje się jak się sprzedaje, a Honda poraz kolejny notuje dół w segmencie 500-700 naked.
Nie jest to nic złego, zobaczysz że z czasem zmienisz pogląd.
Co do mnie, jestem trochę dłużej na tym forum od Ciebie i potrafię prowadzić dyskusje. Reaguję atakiem zawsze za to na **** głupot, a z całym szacunkiem do Ciebie tak odebrałem Twój post. Ciężko zresztą mi podjąć dyskusje z kimś, kto pojeździł takim motocyklem przez 2h podczas jazdy testowej (albo i nie) lub jeszcze lepiej z kimś kto nawet na nim nie siedział (a są tutaj tacy, za to wszystko wiedzą najlepiej bo oni "przeczytali na forum").
Kolejny temat jest taki, że model CBF jest na rynku od zawsze, a MT to świeży twór (nie licząc 01 i 03, ale to zupełnie inne motocykle niż obecna seria). Gdyby od 2016 BMW powiedziało, że koniec z serią 3,5 i 7 i będą BMW A C i D to wszyscy by mówili że seria 3 5 i 7 to były BMW, a te A C i D to jakiś wynalazek który pewnie jest zły.
Mogło Ci się jeździć CBF'em lepiej i masz do tego prawo. Na rynku jest tyle motocykli, że każdy ma możliwość dopasowania sprzętu do siebie.
Niemniej wciskanie tutaj haseł, że CBF jest lepsza w każdym aspekcie od 07 człowieka który ma doświadczenie jednego sezonu na skuterze 125 jest trochę na wyrost.
Tak jak mówiłem- gdyby było tak jak mówisz to CBF by się sprzedawała jak ciepłe bułeczki, a sprzedaje się tak MT 07.
P.S: Honda w PROMOCJI kosztuje 29 800 zł w PL więc o czym w ogóle my dyskutujemy.
Zacząłeś jeździć 125tką pewnie od tego sezonu i naturalne jest że nie zwracasz jeszcze uwagi na właściwe rzeczy w motocyklu- wynika to z Twojego braku doświadczenia, a nikt alfą i omegą się nie urodził.
Podjarałeś się że w Hondzie nie lata plastik na baku, ale nie zwróciłeś uwagi na takie tematy o jakich wspomniał kolega Vasago, czyli aku, opony i inne tematy sprawiające że MT sprzedaje się jak się sprzedaje, a Honda poraz kolejny notuje dół w segmencie 500-700 naked.
Nie jest to nic złego, zobaczysz że z czasem zmienisz pogląd.
Co do mnie, jestem trochę dłużej na tym forum od Ciebie i potrafię prowadzić dyskusje. Reaguję atakiem zawsze za to na **** głupot, a z całym szacunkiem do Ciebie tak odebrałem Twój post. Ciężko zresztą mi podjąć dyskusje z kimś, kto pojeździł takim motocyklem przez 2h podczas jazdy testowej (albo i nie) lub jeszcze lepiej z kimś kto nawet na nim nie siedział (a są tutaj tacy, za to wszystko wiedzą najlepiej bo oni "przeczytali na forum").
Kolejny temat jest taki, że model CBF jest na rynku od zawsze, a MT to świeży twór (nie licząc 01 i 03, ale to zupełnie inne motocykle niż obecna seria). Gdyby od 2016 BMW powiedziało, że koniec z serią 3,5 i 7 i będą BMW A C i D to wszyscy by mówili że seria 3 5 i 7 to były BMW, a te A C i D to jakiś wynalazek który pewnie jest zły.
Mogło Ci się jeździć CBF'em lepiej i masz do tego prawo. Na rynku jest tyle motocykli, że każdy ma możliwość dopasowania sprzętu do siebie.
Niemniej wciskanie tutaj haseł, że CBF jest lepsza w każdym aspekcie od 07 człowieka który ma doświadczenie jednego sezonu na skuterze 125 jest trochę na wyrost.
Tak jak mówiłem- gdyby było tak jak mówisz to CBF by się sprzedawała jak ciepłe bułeczki, a sprzedaje się tak MT 07.
P.S: Honda w PROMOCJI kosztuje 29 800 zł w PL więc o czym w ogóle my dyskutujemy.
Ostatnio edytowano 4/11/2015, 13:31 przez Movi, łącznie edytowano 1 raz
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Gdyby nie ta kasa, to zasugerowałbym Moto Guzzi V7. Może i moc trochę mniejsza, ale nada się do wszystkiego co napisałeś. A każdy motocyklista, który dosiadał się do mojego Racera mówił: "Kurde, na papierze wydaje się słaby, a tyle frajdy z jazdy." I wszyscy mówili, że chcieliby takiego w garażu.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
Posty: 84
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości