(pytanie)Pierwszy motocykl na tor? Co,jak i z czym?
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
(pytanie)Pierwszy motocykl na tor? Co,jak i z czym?
Witam, czesc.
Czytajac wiele artykulow,nigdy nie moge dojsc do sensownego rozwiazania....
W jednych,czytam o rsv1000, w innych o starych japoncach,w jeszcze innych,ze 250ccm jest za male na tor poznan....
Chcialbym zaczac przygode z torem, jednakze,nie mam bladego pojecia od jakiego motocykla zaczac...
Glowne informacje o mnie:
178cm wzrostu, 69kg.
Motocykle nie sa mi obce, jezdzilem pare lat w trialu, od 3/4 lat jezdze 600tkami... Od cbr f3, przez gsxr k7, triumpha daytone po yamahe r6.
Obecnie,najwiecej czasu spedzam na placu, na treningach (R6 przerobiona pod stunt)
954, rowniez troche przejezdzilem...
Wracajac jednak do tematu.
Chcialbym motocykl,na ktorym najlatwiej bedzie mi pozyskac jakas technike...
Z wielu opini, wyslyszalem,ze na Tor Poznan, 600 jest dobre na poczatek,ze mniejsze motocykle zamlujaja tylko i nic na nich sie nie zrobi. Osobiscie takie historie wpuszczam jednym uchem,drugim wypuszczam.
Zastanawiam sie bardzo powaznie nad ninja250/300. Moim skromym zdaniem jest to kompromis miedzy cbr 125, a 600. Z drugiejbstrony wiele osob radzi zx6/675
Chcialbym zaznaczyc,ze budzet na motocykl,nie ma wiekszego znaczenia.
Czy ninja 250 bedzie dobrym wyborem? Wbrew powszechnej opini,zaden wstyd dla mnie,jezdzic cwiartka. Motocykl lzejszy,latwiejszy do ogarniecia. Kolejnym plusem dla 250 jest to,ze na torach kartingowych radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam
Czytajac wiele artykulow,nigdy nie moge dojsc do sensownego rozwiazania....
W jednych,czytam o rsv1000, w innych o starych japoncach,w jeszcze innych,ze 250ccm jest za male na tor poznan....
Chcialbym zaczac przygode z torem, jednakze,nie mam bladego pojecia od jakiego motocykla zaczac...
Glowne informacje o mnie:
178cm wzrostu, 69kg.
Motocykle nie sa mi obce, jezdzilem pare lat w trialu, od 3/4 lat jezdze 600tkami... Od cbr f3, przez gsxr k7, triumpha daytone po yamahe r6.
Obecnie,najwiecej czasu spedzam na placu, na treningach (R6 przerobiona pod stunt)
954, rowniez troche przejezdzilem...
Wracajac jednak do tematu.
Chcialbym motocykl,na ktorym najlatwiej bedzie mi pozyskac jakas technike...
Z wielu opini, wyslyszalem,ze na Tor Poznan, 600 jest dobre na poczatek,ze mniejsze motocykle zamlujaja tylko i nic na nich sie nie zrobi. Osobiscie takie historie wpuszczam jednym uchem,drugim wypuszczam.
Zastanawiam sie bardzo powaznie nad ninja250/300. Moim skromym zdaniem jest to kompromis miedzy cbr 125, a 600. Z drugiejbstrony wiele osob radzi zx6/675
Chcialbym zaznaczyc,ze budzet na motocykl,nie ma wiekszego znaczenia.
Czy ninja 250 bedzie dobrym wyborem? Wbrew powszechnej opini,zaden wstyd dla mnie,jezdzic cwiartka. Motocykl lzejszy,latwiejszy do ogarniecia. Kolejnym plusem dla 250 jest to,ze na torach kartingowych radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam
-
adamizero - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/8/2015, 11:06
Na kartingówkach taka ćwiartka czy też trzystka będzie super. Dużo osób tam na takowych jeździ - to chyba najlepszy wybór na tego typu tor. Niestety ale na Poznaniu, Słowacji, Węgrach, Czechach i tak dalej, troszkę będzie Ci brakować. Te tory są większe, a co za tym idzie - szybsze. Skoro jeździłeś wcześniej już na tak wielu sprzętach, ja na Twoim miejscu kupiłbym coś pokroju pierwszej 636, bo jest tania i dużo tego jest na torze. Części masa, nie ma wielkich bolączek, a upside-down z przodu i wtrysk, to duża zaleta. Cena niewiele większa od starych gixxow, których też jest masa. Fakt faktem ostatnio na Hungaro widziałem gościa na nowym rc 390 (był to zawodowiec), który miażdżył nas, mimo, że miał 4x mniej mocy, ale to jest przypadek szczególny. Podejrzewam, że to nie była też seryjna maszyna. Jak wyżej, jakbym miał Ci pomóc radą, to zdecydowanie brałbym, będąc w Twoich butach, 600-tkę za dobrą kasę. ćwiartka/trzysetka tylko i wyłącznie jeśli masz zamiar jeździć po samych kartingówkach. Te duże tory są nieporównywalnie lepsze i doskonalsze, o czym na pewno wiesz. Pozdrawiam!
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
Dzieki za odpowiedz.
Najbardziej zastanawialem sie nad pierwsza 636
Mimo,ze nienawidze kawasaki (po ostatnim wraku zx6 z 2010)
Rc390 bardzo mnie interesuje,ale pozostaje kwestia racjonalna... Nie kupie nowego motocykla by uczyc sie go gruzowac na torze... Jedna sprawa,gdybym wczesniej jezdzil czyms innym i bym widdzial,ze na prawde,to jest to i jest tego warte...
W firnie mam caly czas 690 2011 duke... Moze to jest dobry sprzet by wyskoczyc dwa razy na poznan i zobaczyc... Glownie chodzi mi o sprzet na zakrety, nie zalezy mi na byciu mistrzem prostej.
Powoli zaczynam sie rozgladac za sprzetem... Najprawdopodobniej padnie jednak na ta kawe... Jesli sie trafi rc390 po jakims drobnym szlifie,mysle,ze bylaby to swietna okazja do zlozenia torowki. Cena nowego,to 22000 pln, po drobnej przygodzie kupie za 15, czy nawet mniej,a na tor owiewki drogowe nie beda mi potrzebne...
Najlepszym wyjsciem na zakrety, jest rc4, ale wtedy koszt wychodzi rowniez kolo 30/35 tysiecy.
Najbardziej zastanawialem sie nad pierwsza 636
Mimo,ze nienawidze kawasaki (po ostatnim wraku zx6 z 2010)
Rc390 bardzo mnie interesuje,ale pozostaje kwestia racjonalna... Nie kupie nowego motocykla by uczyc sie go gruzowac na torze... Jedna sprawa,gdybym wczesniej jezdzil czyms innym i bym widdzial,ze na prawde,to jest to i jest tego warte...
W firnie mam caly czas 690 2011 duke... Moze to jest dobry sprzet by wyskoczyc dwa razy na poznan i zobaczyc... Glownie chodzi mi o sprzet na zakrety, nie zalezy mi na byciu mistrzem prostej.
Powoli zaczynam sie rozgladac za sprzetem... Najprawdopodobniej padnie jednak na ta kawe... Jesli sie trafi rc390 po jakims drobnym szlifie,mysle,ze bylaby to swietna okazja do zlozenia torowki. Cena nowego,to 22000 pln, po drobnej przygodzie kupie za 15, czy nawet mniej,a na tor owiewki drogowe nie beda mi potrzebne...
Najlepszym wyjsciem na zakrety, jest rc4, ale wtedy koszt wychodzi rowniez kolo 30/35 tysiecy.
-
adamizero - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/8/2015, 11:06
Jak na tor to nie kombinowałbym z golasami. Ja muszę się trochę nagimnastykować aby uzyskać sportową pozycję która to już na sporcie jest wymuszona przez jego geometrie i nisko umieszczone manetki ; ) Sam myślałem o kupnie 600 na tor tylko ja nie chciałem przepłacać dlatego zastanawiałem się nad japońcami. Gdybym miał nieograniczony budżet bez zastanowienia brałbym 676
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Kilka Dayton 675R ostatnio poszło za 4.8-5.1k funtów, tylko pamiętaj że funt teraz wysoko stoi i koszt przywiezienia motocyklu będzie w granicach 150 funtów, w zależności czy chcesz go zarejestrować to dodatkowe koszty i wszystko ładnie się dodaje.
Edit:
http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Triumph- ... 1733233743
Mój sąsiad który na torze śmiga ostatnio poluje na Daytona 675, akurat był w pracy jak ta aukcja była. Tylko pamiętaj że niektóre Triumphy są po powodzi, ostatnio w Anglii trochę i było więc nic dziwnego że saslony i warehouse'y zalało.
Edit:
http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Triumph- ... 1733233743
Mój sąsiad który na torze śmiga ostatnio poluje na Daytona 675, akurat był w pracy jak ta aukcja była. Tylko pamiętaj że niektóre Triumphy są po powodzi, ostatnio w Anglii trochę i było więc nic dziwnego że saslony i warehouse'y zalało.
Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
Zajmowalem sie przez pare lat sprowadzaniem moto z pewnego zrodla,na 675 mam znacznie lepsza cene.
Mialem tripla a potem daytone 675 special edition na niebieskiej ramie. Problem w tym,ze na ulicy nigdy nie uzylem 100% mocy zadnego motocykla drogowego;nie mam zadnego porownania. Mam jakies podstawy,ale biedne.
Narazie wybor pada na zx6, mam dostep do owego sprzetu w dobrej kasie. Na najblizszy (z wyjaykiem tego w tym tygodniu)speedday postaram sie przygotowac duke, stoi kupe czasu u mnie,zobacze co z czym sie je.
Mialem tripla a potem daytone 675 special edition na niebieskiej ramie. Problem w tym,ze na ulicy nigdy nie uzylem 100% mocy zadnego motocykla drogowego;nie mam zadnego porownania. Mam jakies podstawy,ale biedne.
Narazie wybor pada na zx6, mam dostep do owego sprzetu w dobrej kasie. Na najblizszy (z wyjaykiem tego w tym tygodniu)speedday postaram sie przygotowac duke, stoi kupe czasu u mnie,zobacze co z czym sie je.
-
adamizero - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/8/2015, 11:06
R6_Rider napisał(a): w Anglii ceny zaporowe jak na mój budżet.
Sie zapytam, co znaczy ceny zaporowe ? To, te Ty nie masz kasy, to sprzedyjycy ma Ci ja sprzedac za polowe ?
Spojrz moze na to z drugiej strony.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):R6_Rider napisał(a): w Anglii ceny zaporowe jak na mój budżet.
Sie zapytam, co znaczy ceny zaporowe ? To, te Ty nie masz kasy, to sprzedyjycy ma Ci ja sprzedac za polowe ?
Spojrz moze na to z drugiej strony.
Czy ja komuś każę sprzedawać mi coś za połowę ceny? Zastanawiam się powoli nad zmianą moto w następnym sezonie i planowałem wydać około 20tys. Ostatnio spodobała mi się właśnie daytona 675, szczególnie podjarałem się 675R, jak doczytałem, że jest fabrycznie na zawiasie ohlinsa. Nie ogarnąłem tyko faktu, że 675R jest produkowana od 2011 roku, co wiąże się z dość wysokimi cenami. Ceny zaporowe, to znaczy, że nie kupię tego motocykla a nie, że ktoś ma mi go oddawać za darmo. Takie trudne do pojęcia?
- R6_Rider
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
- Lokalizacja: WWA
SEPKOSKY napisał(a):Rider przecież widać że Andy to stary dziad, który myśli że coś ogarnia w temacie motocykli ;P. Ciesz się, że za przecinki się nie przy...dala. Ogólnie równia pochyła .
Stary czy nie stary, nie gra roli. Tyle, ze o moim pojeciu stwierdzila to panstwowa komisja a nie Jakis pajac twojego pokroju.
Kiedys pytales o foty opon, tu masz linka,
https://www.youtube.com/watch?v=VRLQOaUkkvw
o twoje nie pytam, bo i tak nie wstawisz
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Składa się tak, że o państwowych komisjach mam bardzo niskie mniemanie. Jak dla mnie równie dobrze ta sama państwowa komisja może określać stan twojej prostaty . I niby co na tych dwóch 2 sekundowych ujęciach mam zobaczyć?
-
SEPKOSKY - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
- Lokalizacja: Warszawa
SEPKOSKY napisał(a):..niby co na tych dwóch 2 sekundowych ujęciach mam zobaczyć ?
Twoim problemem jest to, ze twoj iloraz inteligencji jest dokladnie Taki sam jak cyfra ktora tu podales.
Potrafie tez zrozumiec, ze aby potrafic zatrzymac film potrzebne jest IQ = 4 co juz cie przerasta. Sorry, nei jestem w stanie ci pomoc a fot przetartych podnozkow juz wstawial nie bede, bo tego juz totalnie nie ogarniesz.
SEPKOSKY napisał(a):Składa się tak, że o państwowych komisjach mam bardzo niskie mniemanie. Jak dla mnie równie dobrze ta sama państwowa komisja może określać stan twojej prostaty
Przykro mi bardzo, ze nie masz szacunku do panstwowych komisji. Wynika z tego, ze masz wyksztalcenie gora podstawowe. Przy zawodowym, maturze czy wyzszym ocenia bowiem panstwowa komisja. O ktorej masz b. niskie mniemanie
Gdybys mial, wiedzialbys o tym
Zamiast klepac bzdety, poszedlbys lepiej sie doszkolic. Zarowno intelektualnie jak i technicznie
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Andy7 zdaje się, że twoje wykształcenie zakończyło się na podstawówce, albo jesteś klasyczną gimbazą. W przeciwnym razie wiedziałbyś, że wykształcenie wyższe ocenia komisja uczelniana. A komisje w szkołach średnich to wymysł ostatnich czasów. Ale widzę Andy, że coś cię boli jeżeli chodzi o własną osobę, a wskazują na to te słowne wycieczki do cudzego wykształcenia. Coś bardzo to przeżywasz. Na instruktora jazdy wystarczy średnie. Na egzaminatora już zabrakło wykształcenia?
Żebyś Andy nie płakał
http://1drv.ms/1KnLD2q
G..... wiesz, w nogach śpisz
Żebyś Andy nie płakał
http://1drv.ms/1KnLD2q
G..... wiesz, w nogach śpisz
-
SEPKOSKY - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
- Lokalizacja: Warszawa
SEPKOSKY napisał(a):Andy7 zdaje się, że twoje wykształcenie zakończyło się na podstawówce, albo jesteś klasyczną gimbazą. W przeciwnym razie wiedziałbyś, że wykształcenie wyższe ocenia komisja uczelniana. A komisje w szkołach średnich to wymysł ostatnich czasów. Ale widzę Andy, że coś cię boli jeżeli chodzi o własną osobę, a wskazują na to te słowne wycieczki do cudzego wykształcenia. Coś bardzo to przeżywasz. Na instruktora jazdy wystarczy średnie. Na egzaminatora już zabrakło wykształcenia?
Żebyś Andy nie płakał
http://1drv.ms/1KnLD2q
G..... wiesz, w nogach śpisz
w fajnych blokach mieszkasz
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
SEPKOSKY napisał(a):http://1drv.ms/1KnLD2q
Nie wiem jak Andy, ale ja jako stary dziadyga, napiszę Ci... słabo coś...
http://i918.photobucket.com/albums/ad27 ... 2cun3y.jpg -
To z daytony starej, w stricie mam bardziej zjeżdżone, tylko nie chce mi się leźć do garażu.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości