R6 czy kawasaki ninja
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Trochę mało się najeździłeś na tej 125-tce... W takim razie może serio popatrz za czymś innym. Taka Ninja 300. Przecież ona po roku nie straci tyle na wartości, żebyś w 2016 nie miał za co kupić r6. Tak w ogóle, polecam wziąć od kumpla, który ma r6/600rr/636 czy gixxera i się przejechać. No i odpowiedzieć sobie na pytanie:"czy ja naprawdę to ogarnę?".
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
- sewii
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
- Lokalizacja: WPY//KRK
sewii napisał(a): Tak w ogóle, polecam wziąć od kumpla, który ma r6/600rr/636 czy gixxera i się przejechać. No i odpowiedzieć sobie na pytanie:"czy ja naprawdę to ogarnę?".
Taaaaaa, a kumple tylko czekaja aby komus bez doswiadczenia takie moto pod tylek podstawic
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
sewii napisał(a):Tak w ogóle, polecam wziąć od kumpla, który ma r6/600rr/636 czy gixxera i się przejechać. No i odpowiedzieć sobie na pytanie:"czy ja naprawdę to ogarnę?".
Chyba, że życie szybciej odpowie na to pytanie...
Bandyta 1200 + DR 650
- AdamoX
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 11/8/2014, 07:49
- Lokalizacja: Wrocław
grzec napisał(a):Na pierwsze moto kup VTR 1000F ... moto dość spokojne i mało pali 600cc to strata czasu.
A Ty z pewnoscia masz takiego na sprzedarz, myle sie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):sewii napisał(a): Tak w ogóle, polecam wziąć od kumpla, który ma r6/600rr/636 czy gixxera i się przejechać. No i odpowiedzieć sobie na pytanie:"czy ja naprawdę to ogarnę?".
Taaaaaa, a kumple tylko czekaja aby komus bez doswiadczenia takie moto pod tylek podstawic
A co jak sami bez doświadczenia? 90% sportowych 600 jest w użytkowaniu przez niedoświadczonych. Sam w sumie wsiadłem dość wcześnie (jakieś 5k na hornecie i większym monsterze).
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
- sewii
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
- Lokalizacja: WPY//KRK
grzec napisał(a):andy7 napisał(a):grzec napisał(a):Na pierwsze moto kup VTR 1000F ... moto dość spokojne i mało pali 600cc to strata czasu.
A Ty z pewnoscia masz takiego na sprzedarz, myle sie ?
mylisz się
To dobrze
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
600 po 2000r są ostre jak zylety. Podwozie, które na nierównościach czy w koleinie zdominuje typka który woził się na 125. uwierz jezeli to nie dwusuwowy cross 125 to o narowistosci takiego silnika nawet nie ma co mówić. Wiecej bystrosci ma strumien wylewanego kleju do tapet.
W zakręcie mimo że taka R6 steruje się jak ja to mówie "mrugnieciem powieką" - trzeba i tak umiejętnie poskładac wiele elementów. Hamulce tez w 80% sprowadzaja swiezaka na deski.
W zakręcie mimo że taka R6 steruje się jak ja to mówie "mrugnieciem powieką" - trzeba i tak umiejętnie poskładac wiele elementów. Hamulce tez w 80% sprowadzaja swiezaka na deski.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Możesz wziąść sprzęt cięższy np. Suzuki GSXF 650. Piec z Bandita maja ABS i wyswietlacz biegów. Przynajmniej zadyszki za miastem nie bedzie tylko sobie lekko te 140-150 pojedzie a nie bedzie jak Kawa 300 już przy czerwonym polu na obrotku.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Po tym co przeczytałem diagnoza jest prosta, doświadczenie jest niemal kompletnie zerowe... 500 km to ja robię tygodniowo czasami wokół komina jak jest dobra pogoda.
500 km to wystarczająco żeby motocykl ocenić, ale zbyt mało żeby się go nauczyć. Ja na 600 wsiadłem po 12 tysiącach nabitych na GS, a i tak mnie zaskakiwała mimo że to była najpotulniejsza z nich.
BTW. Sam bym chętnie taką ninje przygarnął, to się musi strasznie fajnie kłaść w zakręty
500 km to wystarczająco żeby motocykl ocenić, ale zbyt mało żeby się go nauczyć. Ja na 600 wsiadłem po 12 tysiącach nabitych na GS, a i tak mnie zaskakiwała mimo że to była najpotulniejsza z nich.
BTW. Sam bym chętnie taką ninje przygarnął, to się musi strasznie fajnie kłaść w zakręty
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
zgodzę sie z kolegą u góry, też przelatałem prawie 2 sezony na cb 500 , przesiadłem się na f3 i spoczątku był strach , a co dopiero ze 125 tki na typowego sporta jakim jest r6 . Na motocyklach sportowych jest to ,że one wolną jezdzić nie lubią.. ochoczo wkręcają się na obroty a na wolnych pracują tak jakby nie chciały, dlatego ku mojemu zdziwieniu po przesiadce na f3jke wydawało mi się ,że nie kręciłem wysoko, rozpędzasz się zapinasz kolejne biegi patrzysz na licznik - o kur.. 200 , samo to nie jest straszne straszne jest , gdy zbliżasz się do zakrętu i musisz dostosować prędkość , odpowiednio do hamować i złożyć moto w zakręt. A tego niestety nie da się nauczyć oglądając youtuba tylko metoda prób i błędów - i to właśnie rola poprzedniej mojej 500tki , nauczyła mnie respektu, wyobraźni i wiadomo doświadczenia, ponieważ poprzednie 50 70 i 125 to tylko gaz w pozycji on i off . A w przypadków sportów niestety to nie przejdzie. A zdania typu f3, f4 to liniowy i grzeczny motocykl nadający się na pierwsze moto mnie rozśmieszają , nigdy 600 tka w rzędzie o mocy ponad 100km nie bedzie liniowa !! może być na tle konkurencji np r6,ale fizyki nie da się oszukać, to moto tak czy siak cały power ma w górnych obrotach i zawsze będzie od tych 7-8 brać oddech i dostawać nagłego kopa, a z drugiej strony liniowość wcale nie oznacza ,że jest łatwe w ogarnięciu - to tylko zgubne złudzenie , ponieważ prędkości i tak nawija bardzo wysokie na krótkich odcinkach.
Ja bym polecił 500tke , polatac sprzedać nie stracić . Bo z drugiej strony kupowanie na sezon 300 eti ninjy jest bez sensu, no najwyżej ,że dla żony !
Ja bym polecił 500tke , polatac sprzedać nie stracić . Bo z drugiej strony kupowanie na sezon 300 eti ninjy jest bez sensu, no najwyżej ,że dla żony !
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Spoko, moze przyjedzie i nas czegos nauczy. Ja tam na nauki zawsze otwarty jestem
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Zapewne...
Wielu twardych w sieci..
A propos Harz to pogoda ma być idealna.. Zobaczymy co Twoi koledzy na eRkach potrafia;)
Wielu twardych w sieci..
A propos Harz to pogoda ma być idealna.. Zobaczymy co Twoi koledzy na eRkach potrafia;)
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
andy7 napisał(a):... i mysle, ze taka 500 w kazdym winklu Cie objade
Nawet 250-300cc, proszę bardzo...
https://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c
Kolejny przykład jak koleś nisko schodzi przy bardzo małych prędkościach, jako amator wsiadając na 600cc ścigacza przestraszysz się. Na słabszym sprzęcie 250-500cc będzie ci łatwiej i jest bardziej wybaczalne.
https://www.youtube.com/watch?v=GKDN3okg4ko
https://www.youtube.com/watch?v=cpYmcMxGfAw
https://www.youtube.com/watch?v=FgH91tdUGXI
Edit
BTW Pany a macie jakieś kamerki typu GoPro? W Herz z tego co widzę są fajne winkle, fajnie byłoby zobaczyć jakaś video relacje z waszej wyprawy.
Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości