Zobacz wątek - Maxiskuter do tanca i do rozanca +250cc
NAS Analytics TAG

Maxiskuter do tanca i do rozanca +250cc

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez Werner_Beinhart » 1/7/2015, 08:06

Z czystym sumieniem mogę polecić Yamahę X-Max 400. Jeśli można przy "sedesach" mówić o sportowym zacięciu, to tu je znajdziesz. Nie jest to oczywiście T-Max, BMW czy Gilera GP 800 ale daje radę. Do tego jest wygodny i świetnie wykonany.
Avatar użytkownika
Werner_Beinhart
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/12/2011, 10:31
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Movi » 1/7/2015, 09:16

Ostatnio były komentarze pod jakimś artykułem na forum że Yamaha jest "chińska"... :lol:

Szkoda że nie zapytałem czym Ci goście jeżdżą skoro Yama to tandeta :)


Co do Twojej wypowiedzi to fakt xmax 400 jest super, brakuje mu jedynie pewności prowadzenia t-maxa, jednak cena x2 nie jest łatwa do przeskoczenia...
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city


Postprzez skidmarks » 1/7/2015, 11:49

No sa jeszcze BMW C650
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Movi » 1/7/2015, 12:09

Fakt tyle że robi je Kymco.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez skidmarks » 1/7/2015, 15:11

Skuter przemyslany fajnie. Co się tyczy BMW i Kymco to nie jest jedyny silnik BMW budowany na liniach u Kymco wiec paniki nie ma.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Movi » 1/7/2015, 15:51

Nie ja nie mówię że to jakaś wielka tragedia, wiadomo projekt jest BMW tylko wykonywany przez kogoś innego i doklejany znaczek :)

Nie mniej nie wiem jak Wy, ale ja się bym czuł lekko oszukany jakbym płacił prawie 60k zł za skuter i się okazuje że napierdalają go chińskie małe rączki w fabryce przeciętnego producenta na Tajwanie i doklejają znaczek BMW.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez skidmarks » 1/7/2015, 16:50

No to masz teraz sprzet elektroniczny znanych firm, ciuchy Adidas Nike itp. juz od 25 lat trzaskane są w Azji. Tego już się nie przeskoczy.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

kawasaki J300

Postprzez adamb » 5/1/2016, 00:35

a ja wtrące swoje 3 grosze.
Kawasaki J300 - świetny skuter - idealny kompromis pomiędzy dużymi 500 cm3 i więcej a mniejszymi poniżej 250 cm3.
Sprawdzona, wytrzymała konstrukcja od starszego brata kymco downtown poprawiona o kilka przemyślanych gadżetów od Japończyków, więc skuter sprawdzi się przede wszystkim w mieście ale na dystanse do 200 km. po za nim, też da radę.
Zastanów się także nad rzeczą jedną z najważniejszych o której jakoś nikt tu nie wspomina a mianowicie o kosztach eksploatacji, serwisu, naprawy itp. Można kupić burgmana 650 albo t-maxa 530 i być w 7-mym niebie, pytanie tylko co będzie jak zaliczysz glebę albo kupując używkę dostaniesz piec palony węglem z domieszką kopru który rozleci sie w trakcie sezonu. Co wtedy, znajdziesz pieniądze na naprawę ? Ja wyleczyłem się z maszynek, które kupuje się sercem a nie rozumem, bo tak jest w 90% przypadków, też przez to przechodziłem, mała podjarka i osiągasz stójkę momentalnie i lecisz po kapustę wybierając ją czy to z pod poduszki, czy to idąc do banku po kredyt. Niestety kiedy trafisz na używany złom albo nówkę gdzie wir w baku włącza się na lekkie pierdnięcie manetką a dodatkowo koszt podstawowego serwisu/przeglądu przyprawia o zawrót głowy, Twój dotychczasowy uśmiech zmienia się w grymas który reszta rozpoznaje jako skowyt - interpretując go "ku...a mac, ile ???!!!"
W kawasaki który jest j/w napisałem młodszym bliźniakiem kymco, nic Cię nie zaskoczy w kwestii cen części, serwisu, oleju, którego wchodzi raptem 1,3 litra, zużycia paliwa na 100 km., itp. kwiatków o których możesz pomarzyć decydując się na krążownik typu burgman 650. Czy filtr oleju do burgmana 650 kosztuje 11 zł. ? Nie sądze !
Jeśli koszty nie grają roli - to proszę bardzo, burgman 650, t-max 530, gillera 800, bmw 650, ja też biorę je w ciemno, ja też marzę nimi jeździć, ja też je pragnę - pytanie tylko - po co ?
A nie zapomnij też o ubezpieczeniu i jak mogę podpowiedzieć to np. w PZU wyliczyli mi moją kawe w temacie AC/OC na .... , 3800 zł. poszedłem do Allianza i jest to samo za 800 bez 3 zł., acha ja mam maksymalne zniżki, natomiast biorąc po uwagę że masz 19 lat to podnieś sobie tę kwotę ubezpieczenia, bo taniej nie wyrwiesz z uwagi na brak wypracowanych zniżek.
Kawa (pisałem w jednym z moich wcześniejszych postów) potrafi zadziwić motocykl 600 cm3. z pod świateł, nie dopowiedziałem tego w tamtym poście że chodzi mi o osiągnięcie początkowych 70-80 km/h a nie do pełnej setki, co zostało tak odebrane i słusznie, więc wiadomym jest że oczywiście nie mam szans z tego typu maszynkami. Ale akcesoryjny tłumik i lepsze rolki potrafią moją kawusie rozpędzić do 100-ki w 7 sek. a to już jest naprawdę godny wynik mając na uwadzę, że to tylko 300 cm3
Inna sprawa że moja waga jest relatywnie mała - 63 kg. co też jest nie bez znaczenia a może nawet jest decydującym czynnikiem.
Pomyśl o kawasaki J300 a nie pożałujesz, jeśli serwis kawasaki Cię cenowo odstraszy, zawsze możesz serwisować ją za mniejsze pieniądze w serwisie kymco. Ja tak robię :) Dla serwisu to ta sama maszynka z lekką dozą usportowienia przez japońców, ale części są w 90% te same i dzięki logo kymco o wiele niższe.
Niech nie przeraża Cię mariaż z kymco, bo wierz mi, spece od kawasaki nie mogą pozwolić sobie na sprzedaż syfu pod ich marką, który strzeli im w kolano, jeśli nie w plecy. Kymco to potężna firma, która swoje doświadczenia zbierała od lat od hondy produkując dla nich wiele komponentów. Z resztą czyni to to dziś. Więc kawasaki wiedziało co robi, decydując się na współpracę z kymco przy produkcji "swojego" pierwszego w historii skuterka. Nowa kawasaki 125-tka to samo co kymco downtown 125. Nadchodząca wkrótce kawasaki J500 mogę podejrzewać będzie zmodyfikowaną lekko kopią kymco xcitinga 400 no chyba że zaskoczą totalnie i opracowali własny autorski skuter, ale po co ? skoro za miedzą jest sprawdzony producent. Tajwańczyk wyssał z mlekiem matki wiedzę na temat skuterów, to ich główny środek transportu, więc opracowane mają do perfekcji swoje skutery ( tu masz kawałek filmu z Tajwanu :) https://www.youtube.com/watch?v=ccFhOCo-rDo (otwórz link) ) a koszty serwisu i eksploatacji o niebo niższe aniżeli w suzuki, yamaszce, nie wspominając o BMW
Dodatkowym smaczkiem niech będzie fakt, że mój kolega mający yamahe x-max 400 cm3 przestał ze mną się licytować co jest lepsze, bo widzi, naprawdę widzi różnicę, na korzyść mojej Kawaski J300 i to pod każdym względem, poczynając od cen serwisu/części/eksploatacji, skończywszy na osiągach. Pocieszam go że jego skuter, też jest piękny ;) ale on wie że mu ściemniam, on wie ...
Ostatnio edytowano 21/2/2016, 20:38 przez adamb, łącznie edytowano 4 razy
adamb
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1/1/2016, 21:50

Postprzez grzec » 5/1/2016, 10:29

Miałem Yamahe Xmax 250 i to prawda były w niej chińskie elementy. Na felgach pisało madde in china, przełączniki na kierownicy były takie same jak w chinolach.
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez Movi » 5/1/2016, 15:08

Chodzi o miejsce składania, nie produkcji części. Co Ty myślisz że lusterka czy inne plastikowe gówienka produkowane są w Europie?
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Poprzednia strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości




na gr