Zobacz wątek - Pierwsze moto głównie do lasu za ~6000zł
NAS Analytics TAG

Pierwsze moto głównie do lasu za ~6000zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Pierwsze moto głównie do lasu za ~6000zł

Postprzez Harpagan » 10/5/2015, 15:47

Witam,
na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o jazdę na motorze. Ostatni raz jeździłem na Simsonie S51 (jakieś 6-7 lat temu) i to dosłownie były półgodzinne przejażdżki, a mimo to i tak na asfalcie + piasek udało mi się zaliczyć glebę. Mam 24 lata, 188 wzrostu i 85kg wagi. Motocyklem głównie będę jeździł po lesie (czasami również asfaltem), bo tereny "okołodomowe" idealnie do tego się nadają. Zamierzam jeździć weekendowo (aktualnie sam, ale sporo osób śmiga niedaleko mnie więc ze znalezieniem "nauczyciela" nie powinno być problemów) i czasami w tygodniu po pracy. Do rzeczy - początkowo chciałem kupić DT 125, ale po rozmowach z kilkoma znajomymi zacząłem zastanawiać się nad YZ 125. Z tego co wyczytałem w internecie i z tego co usłyszałem to DT 125 przy mojej masie szybko się znudzi, a YZ nie nadaje się ponoć do lasu, a na tor i jest również droższa w serwisowaniu. Aktualnie zacząłem się również zastanawiać nad DR 350, ale kompletnie nie mam pojęcia czy to się do takiej jazdy nadaje, a w internecie nie znalazłem informacji na ten temat. Kończąc - macie jakieś pomysły dla mnie? Czy istnieje motocykl, który jest podobny do DT'ki, ale nieco mocniejszy? Do wydania mam 6000zł na motor, a na ciuchy około 1.5-2k zostawiłem. Pozdrawiam.
PS. Nie zależy mi na homologacji.
Harpagan
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10/5/2015, 15:15


Postprzez skidmarks » 11/5/2015, 08:06

Strzał w dziesiątkę z tym DR 350 . Masz tutaj fajny artykuł http://www.motocykl-online.pl/testy/Suz ... 350,3505,1