Następne moto z szerokim wachlarzem zastosowań.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Następne moto z szerokim wachlarzem zastosowań.
Witam wszystkich
Więc tak doświadczenie:
Komarki, ogarki, skuterki, Rieju rs2 50 jakieÅ› 7kkm, honda dominator 650 jeden sezon.
Poza tym po troszkÄ™ latane na gpz500, r1, cbr 900rr,
Obecnie Kawa er5 od dwóch sezonów
Ciuszki oczywiście są w komplecie.
Wiek 27 waga około 90, 170cm
Kasa około 20-25 k
Przeznaczenie: Dojazdy do pracy, latanie po mieście i wyjazdy z przebiegiem 600km dziennie weekendowe wypady z czego lwia część musi odbyć się po autostradzie. wyjazdy 90% z plecaczkiem wiec zależy na wygodzie.
Kawa er5 super pasuje bardzo zwrotna lepiej niż na rowerze pozycja wiarę wygodna przy przebiegach około 300 km dziennie ale są pewne minusy: we dwoje nie chcę przyspieszać już nie mówiąc jak bym zamontował jeszcze kuferek bo czasem się przydaje. Kolejna sprawa to przy prędkości 130 we dwoje na autostradzie bardzo się męczy silnik prawie pod 7k obrotów i aż serce boli jak słychać te jęki w dodatku wiatr mało głowy nie urwie.
Teraz co do moto jakie mi się podobają marzenie z dzieciństwa to cbr 600 f4i ale wiadomo człowiek dorasta i zmieniają się oczekiwania choć serce mówi co innego to nie jestem przekonany co do wygody na takich trasach dodam że takie wyjazdy raz w miesiącu i czy na f4i po godzinie jazdy nie odpadnie pupa mojej pani.
Następny jest hornet 600 wchodzi w grę tylko 2005-2006 rok kolor marchewkowy ale znów problem z wiatrem na autostradzie choć gdzie nie gdzie ludzie sobie chwalą akcesoryjną szybkę ale nie wiem czy to zadziała i czy będzie do osiągnięcia bezstresowo 140 przelotowo
Kolejny typ to FZ6 lub FZ8 wersje z owiewką choć w 8 jakoś skromnie wygląda siedzenie dla plecaczka i tu najbardziej tego się obawiam
kawa z750 to samo co fz8 i nie wiem jak siÄ™ sprawdzi
Na temat powyższych sprzętów przeczytałem chyba wszystko co znalazłem w internecie ale wiadomo wszędzie podany cały szereg zalet niewiele wad a najlepiej zapytać ludzi którzy mają te sprzety lub użytkowali. dodam jeszcze że nie interesuje mnie żadne supermoto enduro itp.
Więc tak doświadczenie:
Komarki, ogarki, skuterki, Rieju rs2 50 jakieÅ› 7kkm, honda dominator 650 jeden sezon.
Poza tym po troszkÄ™ latane na gpz500, r1, cbr 900rr,
Obecnie Kawa er5 od dwóch sezonów
Ciuszki oczywiście są w komplecie.
Wiek 27 waga około 90, 170cm
Kasa około 20-25 k
Przeznaczenie: Dojazdy do pracy, latanie po mieście i wyjazdy z przebiegiem 600km dziennie weekendowe wypady z czego lwia część musi odbyć się po autostradzie. wyjazdy 90% z plecaczkiem wiec zależy na wygodzie.
Kawa er5 super pasuje bardzo zwrotna lepiej niż na rowerze pozycja wiarę wygodna przy przebiegach około 300 km dziennie ale są pewne minusy: we dwoje nie chcę przyspieszać już nie mówiąc jak bym zamontował jeszcze kuferek bo czasem się przydaje. Kolejna sprawa to przy prędkości 130 we dwoje na autostradzie bardzo się męczy silnik prawie pod 7k obrotów i aż serce boli jak słychać te jęki w dodatku wiatr mało głowy nie urwie.
Teraz co do moto jakie mi się podobają marzenie z dzieciństwa to cbr 600 f4i ale wiadomo człowiek dorasta i zmieniają się oczekiwania choć serce mówi co innego to nie jestem przekonany co do wygody na takich trasach dodam że takie wyjazdy raz w miesiącu i czy na f4i po godzinie jazdy nie odpadnie pupa mojej pani.
Następny jest hornet 600 wchodzi w grę tylko 2005-2006 rok kolor marchewkowy ale znów problem z wiatrem na autostradzie choć gdzie nie gdzie ludzie sobie chwalą akcesoryjną szybkę ale nie wiem czy to zadziała i czy będzie do osiągnięcia bezstresowo 140 przelotowo
Kolejny typ to FZ6 lub FZ8 wersje z owiewką choć w 8 jakoś skromnie wygląda siedzenie dla plecaczka i tu najbardziej tego się obawiam
kawa z750 to samo co fz8 i nie wiem jak siÄ™ sprawdzi
Na temat powyższych sprzętów przeczytałem chyba wszystko co znalazłem w internecie ale wiadomo wszędzie podany cały szereg zalet niewiele wad a najlepiej zapytać ludzi którzy mają te sprzety lub użytkowali. dodam jeszcze że nie interesuje mnie żadne supermoto enduro itp.
podpisu nie będzie bo nie mam długopisu
- macieksib
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 29/3/2007, 22:08
- Lokalizacja: Czaplinek
szybka w golasie na autostradzie nie daje rady, przetestowałem. szukasz uniwersalnego motocykla dla dwójki, którym pojedziesz i do pracy i w trasę. odradzam nakedy na starcie. pytanie czy celujesz w motocykl typowo szosowy czy coś w stylu adventure? jeśli dwie osoby i do tego bagaż to przydałoby się coś powyżej 600.
bardzo dobrym motocyklem szosowym który oferuje mnóstwo miejsca, dobry uciąg, całkiem przyzwoitą ładowność, osłonę od wiatru i bezproblemową eksploatację jest lokomotywa suzuki GSX1250F. i nie znajdziesz nic innego co oferuje tyle w cenie.
InnÄ… opcjÄ… sÄ… motocykle dual-sport jak V-Strom 650/1000, Tiger 800/1050/1200, BMW GS, Kawasaki Versys 650/1000
przyjrzyj się modelom Suzuki, V-Stromkowi. nawet 650 jest całkiem spora i też daje radę pociągnąć 2 osoby z tobołami. jak braknie mocy to jest tysiączek, a jeśli tylko asfalt i duża prędkość wtedy GSX1250F ewentualnie Bandzior, te trzy na pewno mają miejsce dla pasażera i wiatr nie urwie Ci głowy.
bardzo dobrym motocyklem szosowym który oferuje mnóstwo miejsca, dobry uciąg, całkiem przyzwoitą ładowność, osłonę od wiatru i bezproblemową eksploatację jest lokomotywa suzuki GSX1250F. i nie znajdziesz nic innego co oferuje tyle w cenie.
InnÄ… opcjÄ… sÄ… motocykle dual-sport jak V-Strom 650/1000, Tiger 800/1050/1200, BMW GS, Kawasaki Versys 650/1000
przyjrzyj się modelom Suzuki, V-Stromkowi. nawet 650 jest całkiem spora i też daje radę pociągnąć 2 osoby z tobołami. jak braknie mocy to jest tysiączek, a jeśli tylko asfalt i duża prędkość wtedy GSX1250F ewentualnie Bandzior, te trzy na pewno mają miejsce dla pasażera i wiatr nie urwie Ci głowy.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Jeżeli asfalt, to poza GSX1250F, chociaż 1250FA wygląda zdecydowanie lepiej, jest jeszcze kilka opcji typu Triumph Sprint ST 1250 na rzecz którego anulowałem aktualnie wszelkie plany zamiany motocykla w celu pozyskania odpowiedniego zasobu wewnątrzportfelowego , jest też Yamaha FJR 1300, czy z mniejszych, dających radę, Honda VFR 800 .
Na F4i raczej nie, na F4i Sport już może . Poza tym honda ma najbardziej turystyczną pozycję ze sportowych motocykli, a samą kanapę można oddać do przeszycia, kosztuje to w granicach 200 zł . Aczkolwiek mimo wszystko, nadal nie będzie to najwygodniejsza opcja na trasę dla dwójki osób.
czy na f4i po godzinie jazdy nie odpadnie pupa mojej pani
Na F4i raczej nie, na F4i Sport już może . Poza tym honda ma najbardziej turystyczną pozycję ze sportowych motocykli, a samą kanapę można oddać do przeszycia, kosztuje to w granicach 200 zł . Aczkolwiek mimo wszystko, nadal nie będzie to najwygodniejsza opcja na trasę dla dwójki osób.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Witam i na wstępie chciałbym podziękować za odpowiedz a wracając do tematu to maszynki typu v-stroma i verysa nie za bardzo mi się podobają, gsx1250fa ładnie się prezentuje ale czy nie będzie to zbyt duży sprzęt do codziennej jazdy, i w tym miejscu muszę dodać ze moto to jedyny pojazd jaki używamy i ma służyć do wszystkiego na co dzień na zakupy szybko wyskoczyć coś załatwić po prostu wykorzystanie jak samochodu. Kawa er5 wspaniale się nadaje do 90% tego co potrzebuje tylko tak jak pisałem problem zaczyna sie na autostradzie.
Dlatego myślałem nad niedużym golaskiem z owiewką ale mogę się mylić co do gsx1250fa i będzie to tak samo poręczny pojazd jak nakedy ponieważ nie miałem styczności z takimi moto.
Żeby sprecyzować o co mi chodzi i żeby było przejrzyście
70% miasto i zwinność mojej małej pięćsetki jest zadowalająca
30% Autostrada i inne drogi i tu er5 nie daje rady po całości.
Dlatego myślałem nad niedużym golaskiem z owiewką ale mogę się mylić co do gsx1250fa i będzie to tak samo poręczny pojazd jak nakedy ponieważ nie miałem styczności z takimi moto.
Żeby sprecyzować o co mi chodzi i żeby było przejrzyście
70% miasto i zwinność mojej małej pięćsetki jest zadowalająca
30% Autostrada i inne drogi i tu er5 nie daje rady po całości.
podpisu nie będzie bo nie mam długopisu
- macieksib
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 29/3/2007, 22:08
- Lokalizacja: Czaplinek
jak boisz się 1250 to jest 650, też się nada, szczerze powiedziawszy jest to swietny motocykl, musisz sam zobaczyć czy Ci odpowiada wielkość i masa. wiadomo że do miasta naked jest bardziej poręczny ale kosztem czegoś, tym czymś jest osłona od wiatru i prędkości przelotowe. najwyżej nie będziesz się tak cisnął między samochodami i wsio. z pewnością za to ogromną przewagę będzie miał GSXF na szybkich drogach i w wygodzie. jazda próbna i sam zdecyduj.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości