Zobacz wÄ…tek - Kawasaki zx-6r 636 (05-06r) vs GSX-R 600 (K6 K7)
NAS Analytics TAG

Kawasaki zx-6r 636 (05-06r) vs GSX-R 600 (K6 K7)

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez mlody636 » 14/11/2014, 13:32

Mialem svke 650 i fakt 636 z dolu nie ma polotu. Ale svka do 3 biegu i juz nie jedzie a 636 jak przekroczy granice 8-10tys obrotow dopiero jedzie. Jak szukasz 600 ktore z dolu i z gory bedzie szatanic to zapomnij.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteÅ›??


Postprzez Kaai » 14/11/2014, 15:12

Marsjanin napisał(a):Widzisz, nie chodzi mi tutaj o porównanie w taki sposób, w jaki Ty być może to widzisz. Wiadomo, że takim moto ciśnie się i jest super. Generalnie 600 jest dla mnie wystarczająca. SVka przyzwyczaja do startu z dołu, ale nie zaskakuje na górze, dlatego chciałbym coś co z dołu nie idzie dużo gorzej, ale na górze katapultuje z siedzenia.

Z resztą, obadam pewnie i tak każde moto po kolei :)


w takim razie nawet nie patrz na rzędowe motocykle.
szukaj Vki.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez jaroaro » 14/11/2014, 15:34

mlody636 napisał(a):Jak szukasz 600 ktore z dolu i z gory bedzie szatanic to zapomnij.

Triumph ma takie wynalazki ale pewnie nie ta kasa. Niestety min. 25k trzeba mieć na daytone.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy

Postprzez mlody636 » 14/11/2014, 15:52

Moze i masz racje. Nigdy nie poglebialem wiedzy na temat Daytony.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteÅ›??

Postprzez Kaai » 14/11/2014, 15:58

jaroaro napisał(a):
mlody636 napisał(a):Jak szukasz 600 ktore z dolu i z gory bedzie szatanic to zapomnij.

Triumph ma takie wynalazki ale pewnie nie ta kasa. Niestety min. 25k trzeba mieć na daytone.


az taka zajebsita ta 3 cylindrowa?

mialem wrazenie ze to jedzie jak 636.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez suhy-19 » 14/11/2014, 18:27

latałem daytona i jakos szalu nie robiła. odnośnie moto z tematu to bierz gixa albo starszy model 636 :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez andy7 » 14/11/2014, 19:20

suhy-19 napisał(a):latałem daytona i jakos szalu nie robiła. odnośnie moto z tematu to bierz gixa albo starszy model 636 :D


Pod jakim wzgledem ?

Ja latalem Daytona 955i, 600 i 675 i kazda jedna byla klasa w sobie. Generalnie to 675 wymiata, tale, ze to najbardziej niewygodna ( dla mnie ) z klasy 600.

Kaai

karnij sie 675,

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez suhy-19 » 14/11/2014, 19:30

zle sie wyrazilem :D chodziło mi ze daytona 675 jakoś bardzo nie wyróżnia sie spośród innych 600. co nie zmienia faktu ze gdyby była tańsza to by stala u mnie w garazu zamiast r6 :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez andy7 » 14/11/2014, 19:34

Ale krecisz, he, he

Najlepszy Moment obrotowy z dolu w swojej klasie. Zawieszenie notabene rowniez, o hamulcach nawet ie wspomne.

Tyle, ze trzeba chciec to zauwazyc :mrgreen:

Szkoda, ze to motocykl nie dla mnie.

Kaai nie sledze na tyle tematu ale zainteresowal bym sie Daytona 955 i. Sprzet nie tuzinkowy, szybki nie jest, ale ma swoje zalety.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez suhy-19 » 14/11/2014, 19:49

to chyba latales daytonÄ… 675R :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Kaai » 14/11/2014, 20:45

andy7 napisał(a):Ale krecisz, he, he

Najlepszy Moment obrotowy z dolu w swojej klasie. Zawieszenie notabene rowniez, o hamulcach nawet ie wspomne.

Tyle, ze trzeba chciec to zauwazyc :mrgreen:

Szkoda, ze to motocykl nie dla mnie.

Kaai nie sledze na tyle tematu ale zainteresowal bym sie Daytona 955 i. Sprzet nie tuzinkowy, szybki nie jest, ale ma swoje zalety.

:wink:


moje 3/4 juz stoi w garazu, wiec na najblizsze kilka lat moto nie szukam, a co nastepne chce to tez wiem :D

675 jezdzilem i imho porownywalnie do 636, jakos mega wypas nie byla.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Seba_ER5 » 14/11/2014, 20:53

Bierz to co znajdziesz w lepszym stanie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez jaroaro » 14/11/2014, 21:33

Co człowiek to inne zdanie : ) Rozmawiałem z facetem który miał gixa 3/4 i teraz jeździ daytoną i mówił że po torze zdecydowanie lepiej jeździ mu się daytoną. Ważne żeby właściciel był zadowolony z maszyny.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy

Postprzez Corr » 15/11/2014, 00:43

madman88 napisał(a):Co do wad jakie posiada 636 nie wiem czy to każda ale ja i mój kumpel mamy ten sam problem po wymienieniu przewodów na oplot i klocków na sportowe pompa hamulcowa nie wydala, klamka jest raz twarda raz miękka podobno taki urok... Ale myślę, że to wina starej pompy i już czas na nią...


Pompy w tej generacji miały wadę fabryczną- wadliwa konstrukcja którejś z uszczelek, u siebie tego nie zauważyłem(mam 2005r), ale właśnie wymieniam przewody na stalowy oplot więc się okaże czy one nasilają ta zjawisko albo już ktoś przebudował pompę. Można kupić zestaw do odbudowy, który ma poprawione części, tutaj dokładne info: http://zx6r.com/mechanical-technical/57 ... -list.html

Tak poza tym, to w tym modelu Ninjy najbardziej delikatne są skrzynie, więc przed zakupem trzeba koniecznie sprawdzić czy biegi nie wyskakują bo naprawa to zazwyczaj konieczność rozpoławiania silnika...

Na gixxie 600 z tych roczników tylko siedziałem i ZX6R uważam za wygodniejszy, ale może to dlatego, że jestem wysoki a Kawa jest większa gabarytowo :wink:
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez madman88 » 15/11/2014, 15:10

ooo wielkie dzieki za info bede przez zime z tym robil :)
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
Avatar użytkownika
madman88
Świeżak
 
Posty: 258
Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
Lokalizacja: Osw

Postprzez mlody636 » 16/11/2014, 11:39

Fakt 2ka lubi wylatac. Koszt naprawy ze skrzynia okolo 1000zl. Ale to najczesciej od gumowania.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteÅ›??

Poprzednia strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na górê