Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motocykl, turystyk lub chopper, kat. A2
NAS Analytics TAG

Pierwszy motocykl, turystyk lub chopper, kat. A2

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Pierwszy motocykl, turystyk lub chopper, kat. A2

Postprzez vademecumdja » 26/6/2014, 14:41

Witam, prosiłbym bardziej doświadczonych motocyklistów o poradę w sprawie kupna pierwszego motocykla, spełniającego wymagania kategorii A2 (może być jakiś motor z koniecznością późniejszego zdławienia, ale to ostateczność).

Jeśli chodzi o doświadczenie z jednośladami to jestem raczej początkujący (poza kursem i jazdami przedegzaminacyjnymi, gdzie jeździło się na Gladiusie, objeżdżałem się na Simsonie i całkiem sporo na Suzuki GN 125, a z mocniejszych maszyn to tylko na Suzuki GS 500).

Szukam motocykla turystycznego z myślą o dłuższych trasach (kilkudniowych wyprawach czy w dłuższej perspektywie nawet kilkutygodniowych), niezbyt drogi w utrzymaniu, zależy mi też na niezawodności. Ewentualnie może być to chopper, ale taki sprawdzający się na dłuższych trasach. Moje waga i wzrost - 180 cm i ~70 kg.

Chciałbym też we wszystkich kosztach zmieścić się w granicach 9-10 tysięcy (odzież na motor już mam, więc liczy się sam motor + opłaty). Jeśli ktoś z was orientuje sie w cenach używanych motocykli zagranicą, sprowadzany jednoślad też może być.

Z góry bardzo dziękuję wszystkim za poradę ;)
Avatar użytkownika
vademecumdja
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2014, 14:18
Lokalizacja: Będzin, Śląskie


Postprzez jasnoksieznik » 26/6/2014, 16:52

Duze, mocne i nielekkie motocykle turystyczne to raczej nie jest domena poczatkujacych.

Optycznie moze Ci podpasowac Kawa ER-5 - nawet wydasz mniej, niz planowales, ale to raczej na blizsze trasy, niz wielotygodniowe podroze.