Honda hornet cb600f na pierwszy moto
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
boxer87 napisał(a):https://czupryn.wordpress.com/2014/02/19/survival-na-gumie-czesc-7-pierwszy-motocykl/
Ja na prawdę nie chcę się nikogo czepiać, ale do jasnej Anielki nauczcie się EDYTOWAĆ posty!
Patrzysz, dużo odpowiedzi, łał, sporo osób się udziela, może ciekawy temat, a tu topic starter i 50 postów jednego szkodnika, bo po 30 sekundach coś mu się przypomniało i musiał naskrobać nowego posta...no, ale licznik postów też sam się nie nabije, prawda?

Co do bloga, osobiście traktuję to jak każdego innego bloga, czyli jako ciekawostkę, bo opinia jednego osobnika jest wyznacznikiem w trochę takiej bieda wersji


Na początek, ok ER-6, Gladius, Bandit, XJ6, CBF600, coś z bardziej przewidywalną charakterystyką silnika, ale nie takich narwańców, jakimi są Hornet i Fazer.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
to ja jeszcze dorzucÄ™ swoje 3 gorsze
Moja zabawka CB600FA 2013
Nie wiem jakim cudem ktoś wypalił 4,3L na 100km, dla mnie jest to nierealne a naprawdę próbowałem już wszystkiego żeby zejść poniżej 5L. na trasie utrzymanie 4k rpm to jest niemożliwość. Hornet błaga żeby trzymać go w okolicy 6k rpm. Pamiętam dyskusję ze SkoQ, że nie da rady go postawić z gazu na koło. tydzień temu mi się udało, zbiłem go przy wyprzedzaniu, zbiłem z dwójki na jedynkę, odkręciłem oporowo i wstał ten jeden jedyny raz z gazu. na mokrym potrafi zatańczyć i pojechać bokiem, ma cABS a mimo wszystko tylne kółko można zablokować nożnym heblem, bawiłem się tak w zeszłym tygodniu. powyżej 7k rmp oddaje moc liniowo ale dramatycznie ostro, szczególnie na biegach 1,2,3. na biegach 4,5,6 poniżej 4k rpm nie chce mu się ruszać, burczy głośniej i pomalutku przyspiesza, dlatego trzeba zbijać 2 w dół żeby wskoczył na min 6k rpm wtedy leci. przy delikatnym traktowaniu jeździ jak bajka, przy ostrym traktowaniu jedzie jak sport, w rocznikach od 2011 przód już tak nie lata jak przy starszych modelach, pali tyle ile mu się wleje, mi w mieście 6-9L. Jeszcze nie spotkałem samochodu który startuje szybciej ze świateł ale nie miałem przyjemności z Aventador czy Carrerą GT. 3s do 100 na 1 biegu, 102KM, maks moment 64Nm przy 10krpm, temp w korku do 104 st C potem chłodzi wentylator, temp robocza 76-78 st C. opony do wymiany co 10-20k km w zależności od gumy i stylu jazdy. Parę razy na początku znajomości miałem prawie ciepło w gaciach przy czerwonym polu, potrafi ponieść.

Moja zabawka CB600FA 2013
Nie wiem jakim cudem ktoś wypalił 4,3L na 100km, dla mnie jest to nierealne a naprawdę próbowałem już wszystkiego żeby zejść poniżej 5L. na trasie utrzymanie 4k rpm to jest niemożliwość. Hornet błaga żeby trzymać go w okolicy 6k rpm. Pamiętam dyskusję ze SkoQ, że nie da rady go postawić z gazu na koło. tydzień temu mi się udało, zbiłem go przy wyprzedzaniu, zbiłem z dwójki na jedynkę, odkręciłem oporowo i wstał ten jeden jedyny raz z gazu. na mokrym potrafi zatańczyć i pojechać bokiem, ma cABS a mimo wszystko tylne kółko można zablokować nożnym heblem, bawiłem się tak w zeszłym tygodniu. powyżej 7k rmp oddaje moc liniowo ale dramatycznie ostro, szczególnie na biegach 1,2,3. na biegach 4,5,6 poniżej 4k rpm nie chce mu się ruszać, burczy głośniej i pomalutku przyspiesza, dlatego trzeba zbijać 2 w dół żeby wskoczył na min 6k rpm wtedy leci. przy delikatnym traktowaniu jeździ jak bajka, przy ostrym traktowaniu jedzie jak sport, w rocznikach od 2011 przód już tak nie lata jak przy starszych modelach, pali tyle ile mu się wleje, mi w mieście 6-9L. Jeszcze nie spotkałem samochodu który startuje szybciej ze świateł ale nie miałem przyjemności z Aventador czy Carrerą GT. 3s do 100 na 1 biegu, 102KM, maks moment 64Nm przy 10krpm, temp w korku do 104 st C potem chłodzi wentylator, temp robocza 76-78 st C. opony do wymiany co 10-20k km w zależności od gumy i stylu jazdy. Parę razy na początku znajomości miałem prawie ciepło w gaciach przy czerwonym polu, potrafi ponieść.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
ja sie w ogole zaczynam zastanawiac jak moto moze palic mniej niz 6-7. Ja ostatnio musze tankowac co 120-130km (16,5l zbiornik). Chyba, ze to niska temperatura tak wplywa na spalanie. Boje sie pomyslec co bedzie na Poznaniu. Chyba wir w baku 

Suzuki SV650s k6 -> Yamaha R6 RJ11
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
-
Samael666 - Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 10/9/2014, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości