Dylemat - przesiadka cross - szosa
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Dylemat - przesiadka cross - szosa
Witam forumowiczów.
Nosze się z zamiarem przesiadki z cross-a na coś drogowego. Doświadczenie jako takie mam jednak największe w terenie. Ujeżdżałem od 2 sezonów Suzuki RM125 głownie tor i trochę wygłupów po żwirowniach itd. Od jakiegoś czasu mam ochotę spróbować czegoś innego. Jako że jest już po sezonie, to można w fajnej cenie kupić coś na ulicę. Wstępnie rozglądam się za Yamaha R6 w roczniku 2007+. Kwota jaka dysponuje to ok 25000zł. Jako że posiadam kompletny strój tylko na cross-a to do tej ceny doliczę ok 3000-4000zł na kompletny ubiór na ściga. Mam jednak obawy i dylemat czy oby nie za mocne moto jak na początek przygody z ulicą. We łbie mam jako tako poukładane i wiem na co mogę pozwolić sobie z maszyną. Mam 186cm wzrostu i waze 100kg jeśli to istotne.
Co możecie doradzić ?
pozdrawiam i dziękuje.
				
			Nosze się z zamiarem przesiadki z cross-a na coś drogowego. Doświadczenie jako takie mam jednak największe w terenie. Ujeżdżałem od 2 sezonów Suzuki RM125 głownie tor i trochę wygłupów po żwirowniach itd. Od jakiegoś czasu mam ochotę spróbować czegoś innego. Jako że jest już po sezonie, to można w fajnej cenie kupić coś na ulicę. Wstępnie rozglądam się za Yamaha R6 w roczniku 2007+. Kwota jaka dysponuje to ok 25000zł. Jako że posiadam kompletny strój tylko na cross-a to do tej ceny doliczę ok 3000-4000zł na kompletny ubiór na ściga. Mam jednak obawy i dylemat czy oby nie za mocne moto jak na początek przygody z ulicą. We łbie mam jako tako poukładane i wiem na co mogę pozwolić sobie z maszyną. Mam 186cm wzrostu i waze 100kg jeśli to istotne.
Co możecie doradzić ?
pozdrawiam i dziękuje.
- bartozi
 - Świeżak
 - Posty: 40
 - Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
 - Lokalizacja: FZ
 
Trochę za bardzo popieprzone moto wybrałeś na początek, jazda na crossie niewątpliwie Cię czegoś nauczyła, ale napewno masz zaległości przy szybkich reakcjach przy prędkościach 150+... Do tego R6 nie oddaje mocy liniowo.
				Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
			- 
				

SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2406
 - Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
 - Lokalizacja: Tarnów (KTA)
 
Na pewno jest bardziej przewidywalny, problemem nie jest to że nie jesteś do maszyny przyzwyczajony, tylko nie jesteś przyzwyczajony do wyższych niż w terenie prędkości, R6 nie jest dobrym pomysłem po motocyklu szosowym o takiej pojemności, tutaj dochodzi też zmiana klasy, musisz się trochę uczyć wszystkiego od nowa.
Mój przykład: Jeździłem przez 6-7 lat na crossie 110 ccm, po czym chcąc przesiadać się na szosę wsiadłem najpierw na GS 500 na której nabiłem 11 tys., i dopiero potem na F4i której nadal się nie nauczyłem
				Mój przykład: Jeździłem przez 6-7 lat na crossie 110 ccm, po czym chcąc przesiadać się na szosę wsiadłem najpierw na GS 500 na której nabiłem 11 tys., i dopiero potem na F4i której nadal się nie nauczyłem
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
			- 
				

SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2406
 - Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
 - Lokalizacja: Tarnów (KTA)
 
RSSSS z drugiej strony żywym przykładem, że można odrazu na R6 i wcale nie trzeba wylądować w trumnie. Pytanie czy będziesz miał tyle farta i samokontroli co on 
				Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
			- 
				

SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2406
 - Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
 - Lokalizacja: Tarnów (KTA)
 
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości