przez Dzesiu10 » 28/3/2013, 10:34
Maszyna nie warta takiego hajsu:
-poobijana rama z prawej strony najbardziej przy naklejce k&n,
- kierownica z k1300 , oprzyrządowanie kiery lata jak łopata, zmieniając kierunki ta kopułka lata jak łopata i ucieka spord reki albo w góre albo w dół,
-śruba spustowa oleju nieoryginalna jakaś z castoramy dosztukowana,
prawa strona silnika, karter złożona na silikon ,że dało się go odrywać od spodu,
-wydech lekko wgnieciony , 2 mm od koła, dopiero po odciągnieciu od koła wyglądało ok ale wydech pod obejmą porysowany,
-wszystko skrzypiało jak w starym polonezie, nie wszystkie śrubki takie same,
- duzo pajęczyn na siatkach przy chłodnicy - stoi dluuugo,
- sprowadzony z usa 4 lata użytkowany w kraju, stoi co najmniej rok,
- nie wiem jak ze stanem silnika bo nawet nie wkładalismy akumulatora bo sam wygląd i jego stan mnie odstraszył,( rama obtarcia,silikon i ten wydech który wchodził na koło tył)
nie polecam, szkody kasy na dojazd!
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007