Zobacz wÄ…tek - FZ z zagranicy
NAS Analytics TAG

FZ z zagranicy

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

FZ z zagranicy

Postprzez BeginnerBiker » 6/2/2013, 18:45

Witajcie, mam problem.

Chciałbym dokonać transakcji z obcokrajowcem, dotyczy ona właśnie motocykla. Człowiek ten trzyma go u siebie w Szkocji. Zaproponował byśmy dokonali transakcji na zasadach eBay (ochrona dla kupujących) , tutaj problem bo nigdy nie korzystałem z serwisu. Obecnie założyłem konto, powiązałem go z kontem PayPal ( czy konieczne ? ) no i nie wiem co dalej, jestem zielony w eBayu dlatego pytam żeby nie zostać wrobionym ;P

Teraz po jakimś czasie przyszedł mi mail zatytułowany:
"Transakcja: motocykl Yamaha...... NUMER TRANSAKCJI"

od maila: kupujacych-ochrona@fastservice.com

Nie klikałem żadnego linku "Kup" ani nic.

Nie wiem co o tym myśleć. Mam już nawet numer faktury, wystarczy przelać $.


Ktoś miał podobny "problem" ?
BeginnerBiker
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33


Postprzez Maxi666 » 6/2/2013, 19:26

Myśle, ze własnie probują zrobić cie w c.... "kupujacych-ochrona@fastservice.com" Toz to sciema z daleka leci haha :D
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…


Postprzez mati22252 » 6/2/2013, 19:57

Jeszcze powiedz że motocykl przyślą do Ciebie i wtedy zapłacisz resztę jak go przetestujesz? i będziesz mógł zwrócić?
Poczytaj o tym procederze. A eBay oferuje ochronę na papierze tylko. jak mnie gościu przekręcił to się wypieli i nawet danych nie chcieli podać, tylko przez policję.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez BeginnerBiker » 6/2/2013, 20:42