Suzuki GS500 vs Kawasaki GPZ
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Suzuki GS500 vs Kawasaki GPZ
Witam. Planuje zakup motocykla i mam do wyboru dwa motocykle, które są na sprzedaż w mojej okolicy z tym, że jeden jest sprowadzony a drugi zarejestrowany i jeżdżony w PL.
Sprowadzony motocykl to GS500 z '91r. Został on sprowadzony z Niemiec, jeździła nim kobieta, jest jeszcze zablokowany. Technicznie, niby wszystko bardzo dobrym stanie, ma wgniecenie na baku i to trzeba by było pomalować.
Drugi motocykl to GPZ500 z '93r. O tym motocyklu wiem więcej, gdyż sprzedaje go osoba z forum, na którym jestem zarejestrowany i jeździła nim głównie do pracy i na jakieś niewielkie trasy do 200km. Przy 47 tys. miał wymieniany napęd, założony jest DID, rok temu wymieniane był szczotki na rozruszniku, ostatni serwis rozrządu był przeprowadzany w 2011 i było z nim wtedy wszystko ok, teraz nie sprawdzał, ale nie słychać go po nagrzaniu. Osoba ta posiada go 2 lata, nakręcił prawie 10 000km i bez żadnych awarii. Do regulacji są gaźniki i zawory, jednak nie jest to pilna sprawa, oraz na następny sezon pasowałoby wymienić opony.
Sporo pisałem z tym gościem i wygląda na to, że wszystko jest sprawne, również magneto było zalane jakimś specjalnym klejem i wszystko zostało obrobione na tokarce, na jednym magnesie było małe pęknięcie to zakleił to żywicą, nawinął od tamtej pory ok. 5tys. i wszystko jest niby ok., ale tak się zastanawiam czy tak można kleić magnesy..
Który motocykl polecilibyście bardziej ? Niedaleko mnie jest autoryzowany serwis Kawasaki, więc z dostępem do częsci chyba nie byłoby problemu, tylko powiedzcie mi jak w takim razie wyglądają koszta takich części w porównaniu go GS'a
Cena za kawasaki 2 600
Suzuki 3100
Sprowadzony motocykl to GS500 z '91r. Został on sprowadzony z Niemiec, jeździła nim kobieta, jest jeszcze zablokowany. Technicznie, niby wszystko bardzo dobrym stanie, ma wgniecenie na baku i to trzeba by było pomalować.
Drugi motocykl to GPZ500 z '93r. O tym motocyklu wiem więcej, gdyż sprzedaje go osoba z forum, na którym jestem zarejestrowany i jeździła nim głównie do pracy i na jakieś niewielkie trasy do 200km. Przy 47 tys. miał wymieniany napęd, założony jest DID, rok temu wymieniane był szczotki na rozruszniku, ostatni serwis rozrządu był przeprowadzany w 2011 i było z nim wtedy wszystko ok, teraz nie sprawdzał, ale nie słychać go po nagrzaniu. Osoba ta posiada go 2 lata, nakręcił prawie 10 000km i bez żadnych awarii. Do regulacji są gaźniki i zawory, jednak nie jest to pilna sprawa, oraz na następny sezon pasowałoby wymienić opony.
Sporo pisałem z tym gościem i wygląda na to, że wszystko jest sprawne, również magneto było zalane jakimś specjalnym klejem i wszystko zostało obrobione na tokarce, na jednym magnesie było małe pęknięcie to zakleił to żywicą, nawinął od tamtej pory ok. 5tys. i wszystko jest niby ok., ale tak się zastanawiam czy tak można kleić magnesy..
Który motocykl polecilibyście bardziej ? Niedaleko mnie jest autoryzowany serwis Kawasaki, więc z dostępem do częsci chyba nie byłoby problemu, tylko powiedzcie mi jak w takim razie wyglądają koszta takich części w porównaniu go GS'a
Cena za kawasaki 2 600
Suzuki 3100
-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
w takiej sytuacji nawet nie ma co roztrząsać, skoro znasz źródło.
weź tą GPZ-ke
weź tą GPZ-ke
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości