Zobacz wątek - 1wszy Motocykl Co wybrac? Jak sprawdzic I Czy dam rade :)
NAS Analytics TAG

1wszy Motocykl Co wybrac? Jak sprawdzic I Czy dam rade :)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Kaai » 2/2/2013, 00:28

nawróciliśmy go na dobrą drogę!

kupisz mniejszy, i sam zobaczysz, jak Ci dobrze wszystko pójdzie to i może w 3/4 sezonie zmienisz na taką cbrę. zrobisz te 7k km na czymś mniejszym to i nawyków dostaniesz i będzie hgit.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez saint » 2/2/2013, 07:45

coś pięknego:D
chociaż jeden, który da się nawrócić:)
szerokości:D
suzuki gsx-r 750 k1
strony interentowe: chętni pisać
Avatar użytkownika
saint
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/10/2007, 08:20
Lokalizacja: Chełminko (45km od Poznania)


Postprzez Olentom » 2/2/2013, 11:33

Bo na drzewie, czy w rowie nie sztuka jest skonczyc. Chce sie cieszyc z jazdy a nie jezdzic na wozku, badz wogole na niczym. Ogarne wszytsko na mniejszym, wskocze na wiekszy. :) Pomogliscie naprawde ! Napalony bylem, podjarany dlatego tak sie uparlem, ale trzeba myslec racjonalnie i brac zagrozenia pod uwage. Jestem w trakcie szukania czegos. Ogladalem Ninje 250 fajna, ale za staro wyglada a na nowsza kasy nie mam. Bandit chyba jednak za mocny tez bedzie. Diversy ladna i dosc nowa, moze to cos powiecie. ? Badz Cb500, i jest to honda tak jak chcialem. Ladny jest tez GS 500, to moi faworyci. Co o nich myslicie?? Ktory bedzie najlepiej wspolpracowal z niedoswiadczonym motocyklista, ? bedzie bez awaryjny i da najwiecej frajdy z jazdy ?
Olentom
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30/1/2013, 22:28

Postprzez osssi » 2/2/2013, 11:45

Te 3 opcje (XJ600, CB500,GS500) są dobrym wyborem na pierwsze moto. GS500 jest nie do zajechania i przyjemnie się na nim jeździło, z resztą nie miałem doczynienia :) bardzo fajnie, że zdecydowałeś się na coś mniejszego :)
osssi
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 30/1/2013, 14:42
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez qbaso » 2/2/2013, 15:10

Stałem przed podobnym dylematem w zeszłym roku i skończyło się zakupem GS 500 F. Z której jestem mega zadowolony. Jazda łatwa i przyjemna - do nauki idealny motocykl. Moją reakcją po pierwszej jeździe po zakupie było: ło matko jak to zap...dala :wink: Sam miałem doświadczenie mizerne, tylko gn 250 na kursie. Także nawet taki niby mały bo 500 motocykl potrafi "jechać" szczególnie dla kierowcy bez doświadczenia. Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru motocykla, takiego na którym nauka i doszkalanie się w jeździe będzie przyjemnością a nie ciągłą walką z maszyną.
Ja za rok chyba przesiadka na GSR'a (jak przyszła żona pozwoli :wink: )
qbaso
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 29/7/2008, 15:15
Lokalizacja: Kielce

Postprzez SkoQ » 2/2/2013, 16:12

GS ma legendarny silnik jeżdżący chyba nawet po wypluciu korbowodów xD
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Kaai » 2/2/2013, 17:00

ja bym brał na twoim miejscu gpza, 60kucy, najmocniejsza 500 w klasie, a wygląda już raczej sportowo, fajny motong.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Jarek1977 » 4/2/2013, 21:39

Bierz XJ600, 5s do 100km/h robi wrażenie na pierwszej jeździe. Na mnie zrobiło. Do tego nie jest zbyt ciężka i pali 5 l/100km. polecam
Jarek1977
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2012, 17:11

Postprzez SkoQ » 4/2/2013, 21:51

Jarek, ER-5, GS 500 i Cebula mają niemal takie same osiągi :) im większy przeskok tym większe robi wrażenie :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez saint » 5/2/2013, 19:46

moim skromnym zdaniem bierz gs.
tani- części tanie - ekonomiczny - łatwy i przyjazny - a 160 też poleci - a to wolno nie jest:)
no i druga rzecz. przy późniejszej sprzedaży nie stracisz dużo:)
suzuki gsx-r 750 k1
strony interentowe: chętni pisać
Avatar użytkownika
saint
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/10/2007, 08:20
Lokalizacja: Chełminko (45km od Poznania)

Postprzez skidmarks » 5/2/2013, 19:55

Yak samo mozna powiedzieć o er5 i cb 60. Ja uważam CB 500 chyba za lepiej wykonanego.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Black-Ghost » 5/2/2013, 20:00

XJ600 będzie ciekawsza niż ER5, CB500 czy GS500.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SkoQ » 5/2/2013, 20:43

Z BG się zgodzę, ale ze skidmarks'em już nie, zdecydowanie GS jest bardziej poszukiwanym motocyklem ze względu na nową kategorię, osiągi podobne, ale w dowodzie coś innego, GS'kę sprzedasz chłopakowi który ma skończone 18 lat i kategorię A2, a ER-5 czy Cebuli już nie.

PS. Moja GS leci 170 xD
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez peeoo » 5/2/2013, 22:06

Też zależy od tego co masz w dowodzie, więc bym tak nie generalizował.
peeoo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/7/2012, 20:24
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Jarek1977 » 5/2/2013, 22:19

Jak nie miałem motocykla to też miałem dylemat, ale po słuchałem forum i mam XJ600S. Cztery cylindry w rzędzie dają fajny gang i lepszą kulturę pracy.
Jarek1977
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2012, 17:11

Postprzez Black-Ghost » 5/2/2013, 22:21

Wiadomo że 4 w rzędzie są fajniejsze niż 2. Dźwięk bez porównania 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez GhastRider90 » 5/2/2013, 22:44

SkoQ napisał(a):SV i Bandzior to kwestia wciąż dyskusyjna ;) na pierwsze moto

jak sie ma łep to da rade jak siano to i na komarku sie zabije... takie jejst moje zdanie.
do 80~90KM nie porywa i cieszy na długo :)


co sie ma? - leff
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez SkoQ » 6/2/2013, 00:03

GhastRider, idąc Twoim tokiem myślenia, można polecić każde moto na sam początek, przecież jak masz olej w glowie to i na ,,erłanie" nie odkręcisz, a jak się masz zabić to się zabijesz nawet na skuterku. - Błędne myślenie, Ej co do cala nie wsiadaj na erlana bo ona zrobi z Ciebie wała ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez GhastRider90 » 6/2/2013, 11:06

SkoQ napisał(a):GhastRider, idąc Twoim tokiem myślenia, można polecić każde moto na sam początek, przecież jak masz olej w glowie to i na ,,erłanie" nie odkręcisz, a jak się masz zabić to się zabijesz nawet na skuterku. - Błędne myślenie, Ej co do cala nie wsiadaj na erlana bo ona zrobi z Ciebie wała ;)


nie porównójR1 do 78 konnego bandita badz SV-ki :) bandit wybacza wiele błedow jak nieumiejetne operowanie gazem bądz dajmy na to klamką hamulca przedniego a R1... wymaga jednak doświadczenia.
Wiec nadal twierdzę ze do 90KM jest w miare bezpiecznie. Gdybym miał kupic motocykl to wolał bym kupić 600ccm z tego względu iż Polska nie należy do bogaczy i mało kto moze sobie pozwolić majac takie hobby zmieniac motocykl co roku(mowa o poządnych motocyklach w sensownych rocznikach nie bujać sie w zakresie 97-2000) oraz z tego względu iż nie oszukujmy sie ale 500ccm nie ma takiego wzięcia. Teraz rynek małych motocykli odżyje porpzez wporwadzone kategorie. Powiedz mi co sie szybciej sprzeda... 600ccm-650ccm uniwersalne czy 250ccm albo 500ccm mniejsze zbliżone cenowo badz w tejsamej cenie co 600-650ccm?
odpowiedz brzmi krótko... jasne że 600. pomagam kumplowi sprowadzać motocykle w sezonie zimowym i zamówienia są przewaniena 600-1000 sport bądz 600-900 turystyczne enduro na okrez kilku miesiecy 1 sztuke 500ccm sciagnelismy tyle... Dziś zeby jakoś prosperować na motocyklu trzeba tez brać pod uwage fakt iż trzeba go bedzie keidys sprzedać za cene która nas usatysfakcjonuje i lekko wyrówna koszta wkłądu :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez leff » 6/2/2013, 11:44

poprawisz ten ŁEB czy ja mam poprawic?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na gr