Pierwszy Naked - do miasta i na trasÄ™ - do 10k PLN
Posty: 57
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Myśle że zdecydowanie przeceniacie to SV650.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Pod jakim względem przeceniają SV'kę? Startu z Hornetem? Coś jeszcze możecie mi powiedzieć na temat jazdy SV'ką z pasażerem? Na jaki rocznik i przedział cenowy powinienem patrzeć chcąc kupić dobrą SV'kę? I tak z innej beczki - co możecie mi powiedzieć na temat Yamaha V-Max? ;>
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
Polecacie XJ, ER-6, a nikt nie polecił niezniszczalnego Bandziora?
Zasugerowałeś, że 100KM na 200 kilku kilogramowy motocykl, to mało. Jeżeli jeździłeś YBR 250 i wsiądziesz na takiego Horneta 100KM to się grubo zdziwisz jakie to ma przyśpieszenie. Przyśpieszałeś kiedyś motocyklem klasy 600cc, chociażby XJ? Bądź też jakąkolwiek 500cc?
Qbiaczek napisał(a):chciałbym żeby moc maszyny była w granicach 100KM ale też aby miał dobre przyspieszenie.
Zasugerowałeś, że 100KM na 200 kilku kilogramowy motocykl, to mało. Jeżeli jeździłeś YBR 250 i wsiądziesz na takiego Horneta 100KM to się grubo zdziwisz jakie to ma przyśpieszenie. Przyśpieszałeś kiedyś motocyklem klasy 600cc, chociażby XJ? Bądź też jakąkolwiek 500cc?
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
No 600 w R4 mają takie lipne przyśpieszeni Ledwie 2.9 do 100
Sv jest fantastyczna i ja ją osobiście uwielbiam, ale cudów nie ma, możecie pierdzielić o momencie itd, ale startu do dobrej R4 600 to to nie ma.
Chyba ciÄ™ ********
Sv jest fantastyczna i ja ją osobiście uwielbiam, ale cudów nie ma, możecie pierdzielić o momencie itd, ale startu do dobrej R4 600 to to nie ma.
Qbiaczek napisał(a):I tak z innej beczki - co możecie mi powiedzieć na temat Yamaha V-Max? ;>
Chyba ciÄ™ ********
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Źle mnie odebrałeś jeśli uważasz, że sugerowałem, że 100KM na ponad 200kg to mało. Fakt pisałem o 100KM ale doszedłem do wniosku, że to faktycznie za dużo. Nie, nigdy nie przyspieszałem ani 600ccm, ani 500ccm. Pisząc o dobrym przyspieszeniu miałem na myśli to by "ciągnął" od samego dołu, żeby miał żwawy start. Nie zależy mi na mega prędkościach ale na żwawym starcie i żeby w razie wyprzedzania byłą rezerwa mocy, która pozwoli mi spokojnie wykonać manewr. Chciałbym też kupić coś czym się trochę nacieszę i jazda taką maszyną sprawi mi frajdę i za szybko się nie znudzi.
Co do V-Maxa to pytam, z ciekawości, nie piszę, że chce go teraz kupować
Co do V-Maxa to pytam, z ciekawości, nie piszę, że chce go teraz kupować
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
jeśli coś jest 500ccm+ to w naszych warunkach przy wyprzedzaniu zawsze jest rezerwa mocy. ja ostatnio dałem się w maliny wpuścić, bo mnie na zakazie jakiś łysol w starej bejcy 5 próbował wyprzedzić, to tylko zrzuciłem bieg w dół i odkręciłem manetę, wleciałem w ograniczenie do 40 przy jakichś 190~ a obok stał radiowóz. nie wiem czy kogoś tam mieli czy nie, ale za mną nikt nie jechał.
więc nawet na 500 jak coś jedzie 100, 110 to wypedzasz lajtowo.
więc nawet na 500 jak coś jedzie 100, 110 to wypedzasz lajtowo.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Qbiaczek napisał(a):Źle mnie odebrałeś jeśli uważasz, że sugerowałem, że 100KM na ponad 200kg to mało. Fakt pisałem o 100KM ale doszedłem do wniosku, że to faktycznie za dużo. Nie, nigdy nie przyspieszałem ani 600ccm, ani 500ccm. Pisząc o dobrym przyspieszeniu miałem na myśli to by "ciągnął" od samego dołu, żeby miał żwawy start. Nie zależy mi na mega prędkościach ale na żwawym starcie i żeby w razie wyprzedzania byłą rezerwa mocy, która pozwoli mi spokojnie wykonać manewr. Chciałbym też kupić coś czym się trochę nacieszę i jazda taką maszyną sprawi mi frajdę i za szybko się nie znudzi.
Jeżeli jeździłeś na 250cc to każdy mocniejszy motocykl, nawet klasy 500cc, będzie miał dla Ciebie żwawy start. Nie wiem, chcesz się ścigać z ludźmi ze świateł?
Szukasz czegoś, na czym będziesz jeździł góra 120km/h(przynajmniej tak mówisz), ale również, chcesz mieć rezerwę mocy, do wykonania manewru wyprzedzania, chcesz mieć dobre przyśpieszenie startowe, to w zupełności wystarczy Ci 500cc. W granicach 0-120km/h wszystko mocniejsze niż 250cc zda egzamin. Ale 500cc pewnie nie, bo to nie R4 i nie ma lansu
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Qbiaczek dla twoich zalozen chyba najlepsza opcja jest sv 650. hornet pewno przywiekszych predkosciach bedzie bardziej ruchawy ale do twych 120 km/h mysle ze pojda tak samo albo sv troszke lepiej. jezeli nie chcesz jezdzic z koleznaka gdzies daleko to sv tez sie spisze wysmienicie. kolejny argument "za" to ceny tych motocykli i duza dostepnosc na rynku.czesci tanie. spalanie male. jest nietuzinkowa w calym morzu nudnych r4. polecam ci poszukac czegos na forum sv. Myśle że zdecydowanie NIE doceniacie to SV650.
ps. kolega ma v maxa 1200. kultowa maszyna z wszystkimi konsekwencjami slowa kultowa
ps. kolega ma v maxa 1200. kultowa maszyna z wszystkimi konsekwencjami slowa kultowa
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
Logiczne jest to, że jak ze słabszej maszyny przesiada się na mocniejszą to przyspieszenia będą nieporównywalne i na początku wrażenia będą kosmiczne. Chodzi jednak o to, żeby to przyspieszenie za każdym razem budziło emocje i dawało frajdę. W różnych dziedzinach się już przerzucałem ze słabszego sprzętu na lepszy i zawsze na początku było super ale przy jednych wrażenia szybko stawały się monotonne, a przy innych trwały latami. Dlatego zależy mi na sprzęcie, który przez dłuższy czas pozwoli mi się nim cieszyć. Zapewne każda pojemność powyżej 250ccm dałaby radę ale chciałbym mieć coś z czym mógłbym ewoluować. W takim sensie, że nie będę musiał co sezon zmieniać maszyny tylko z każdym sezonem poznam w niej coś nowego i uwolnię z niej więcej i więcej mocy - wedle własnego uznania. Wracając do wcześniej postawionego pytania - od którego rocznika proponujecie poszukiwania i za jaką mniej więcej cenę powinienem spodziewać się dobrego egzemplarza?
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
po 2003. za 10 tys napewno znajdziesz cos sensownego. jak juz pisalem www.svforum.pl
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
No nie mogę SV650 i hornet... Szkoda że Leff nie ma już Horneta bo chętnie bym popatrzył jak hornet łoi tyłek tej SV-ce.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Zdecydowanie popieram Black Ghosta, V-ki zdecydowanie są bardziej elastyczne ale na pewno nie mocniejsze .. ostatnio jeździłem Yamahą BT 1100 też V-ka, poza tym zdecydowanie większa pojemność niż SV 650, pierwsze kilometry podchodziłem z respektem, w końcu każdy wszędzie pisze jak V-ka ciągnie z dołu, i co?? i się wielce rozczarowałem, moja Z750 to rakieta w porównaniu do tego motocykla. Myślę, że tak samo wygląda porównanie Horneta i SV-ki. Przynajmniej dla mnie troszkę lepszy dół, a potem brak mocy na górze to nie jest frajda z jazdy. Ale każdy woli co innego i swoje chwali.
Marcin
- mbied1
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
- Lokalizacja: Białystok
następny co ma Kawasaki i porównuje je do motocykla zupełnie innej klasy, tak żeby wyszło, że jest lepszy ja nie wiem, wy to dostajecie w pakiecie z tym Kawasaki, czy co?
Bulldog ma silnik z choppera i 64KM, a Zet ma ponad 100KM, więc jakim cudem BT miałoby być szybsze?
Bulldog ma silnik z choppera i 64KM, a Zet ma ponad 100KM, więc jakim cudem BT miałoby być szybsze?
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
suchy558 napisał(a):następny co ma Kawasaki i porównuje je do motocykla zupełnie innej klasy, tak żeby wyszło, że jest lepszy ja nie wiem, wy to dostajecie w pakiecie z tym Kawasaki, czy co?
Bulldog ma silnik z choppera i 64KM, a Zet ma ponad 100KM, więc jakim cudem BT miałoby być szybsze?
NIe porównuje w taki sam sposób ... wy porównujecie SV650 o mocy 70KM do Horneta, który ma też prawie 100KM i wychodzi wam zupełnie inaczej .. kto tu przecenia swoje motocykle??
Marcin
- mbied1
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
- Lokalizacja: Białystok
ale SV 650 z założenia powstało jako konkurencja dla Horneta, więc to porównanie jest akurat naturalne i oczywiste
tak btw. ja chciałem kupić SV, ale trafił się przyzwoity egzemplarz Horenta za dobrą kasę więc wziąłem, nie jestem fanboy'em jak co poniektórzy tutaj
tak btw. ja chciałem kupić SV, ale trafił się przyzwoity egzemplarz Horenta za dobrą kasę więc wziąłem, nie jestem fanboy'em jak co poniektórzy tutaj
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
A Z750 nie jest konkurentem SV650??? Skoro Z750 konkuruje z hornetem.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
a kto powiedział, że Z750 nie jest konkurentem dla SV? bo nie przypominam sobie
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Posty: 57
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości