Husqvarna SM 125S
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Husqvarna SM 125S
Witam!
Chcę kupić Husqvarne SM 125S (2 takt), proszę o rady w stylu "na co zwrócić uwagę" oraz "co się psuje w moto".
Dzisiaj byłem na pierwszych oględzinach Huski, zainteresował mnie dziwny "klekot" (jakby jakiś łańcuch tam się obijał) na prawej pokrywie silnika, obok kopki i hamulca, co to może być?
Następnie zwróciłem uwagę że po przekręcenu kluczyka zapala się kontrolka ciśnienia oleju (normalne), a potem gaśnie samoczynnie, jakby AQ się rozładowywało (nie normalne, chyba? ) bo na logikę to ciśnienie oleju wraca do normy po odpaleniu silnika.
ProszÄ™ o pomoc!
Chcę kupić Husqvarne SM 125S (2 takt), proszę o rady w stylu "na co zwrócić uwagę" oraz "co się psuje w moto".
Dzisiaj byłem na pierwszych oględzinach Huski, zainteresował mnie dziwny "klekot" (jakby jakiś łańcuch tam się obijał) na prawej pokrywie silnika, obok kopki i hamulca, co to może być?
Następnie zwróciłem uwagę że po przekręcenu kluczyka zapala się kontrolka ciśnienia oleju (normalne), a potem gaśnie samoczynnie, jakby AQ się rozładowywało (nie normalne, chyba? ) bo na logikę to ciśnienie oleju wraca do normy po odpaleniu silnika.
ProszÄ™ o pomoc!
- KeczuP
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20/9/2012, 17:39
- Lokalizacja: Kluczbork
i niby gdzie te cisnienie masz ? xd w silniku ? co ty tam pompe masz ?
na twoim miejscu sądząc po wypowiedzi zwrócił bym szczególną uwage żeby podczas oględzin wziąc ze sobą kogos kto sie zna zaoszczędzisz przy tym najwiecej. pogadaj z jakims mechanikiem czy kolega który co nieco ogarnia. sam nie wyczaisz co i jak. klekotanie o którym piszesz moze byc oznaka np luzów na wale, ale równie dobrze moze to byc dzwiek pracy silnika 2T...
na twoim miejscu sądząc po wypowiedzi zwrócił bym szczególną uwage żeby podczas oględzin wziąc ze sobą kogos kto sie zna zaoszczędzisz przy tym najwiecej. pogadaj z jakims mechanikiem czy kolega który co nieco ogarnia. sam nie wyczaisz co i jak. klekotanie o którym piszesz moze byc oznaka np luzów na wale, ale równie dobrze moze to byc dzwiek pracy silnika 2T...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kontrolka na mój gust zapala się przy przekręceniu kluczyka a potem powinna zgasnąć, jak nie zgaśnie to wtedy bym zaczał się zastanawiać czemu
Najlepiej zrobisz idąc za radą Henia, weź kogoś kto się zna i tyle.
Ps
Pamiętaj o sprawdzeniu kompresji w 2t - może być to też dobry powód do zbicia z ceny jeżeli sprzedający nie ogarnia tematu Zawsze można powidzieć że jest połowa tego co być powinno i że silnik na wykończeniu i jakąs bajke wymyśleć Ale to ktoś kto ogarnia temat musi.
Najlepiej zrobisz idąc za radą Henia, weź kogoś kto się zna i tyle.
Ps
Pamiętaj o sprawdzeniu kompresji w 2t - może być to też dobry powód do zbicia z ceny jeżeli sprzedający nie ogarnia tematu Zawsze można powidzieć że jest połowa tego co być powinno i że silnik na wykończeniu i jakąs bajke wymyśleć Ale to ktoś kto ogarnia temat musi.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
-
eloelolol123 - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 6/10/2009, 14:09
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości