Yamaha XJ 600 jaka ?
• Strona 1 z 1
Yamaha XJ 600 jaka ?
Witam wszystkich ! nazywam się Michał mam 20 lat i jestem tu nowy mam pytanie dotyczące modelu Yamaha XJ 600 bardzo fajny motorek i myślę nad kupnem jego i mam tu link do aukcji http://otomoto.pl/yamaha-xj-600-s-xj600 ... 25978.html który znalazłem i od razu wpadł mi w oko i chciałbym wysłuchać kilka opinii od doświadczonych jak i posiadających ten motor osób. Proszę o porady POzdrawiam.
- Michau20
- Świeżak
Hmm.. no trochę mało ma przejechane jak na ten wiek ale to różnie bywa mógł być mało jeżdżony
jestem świeżak nie znam się za bardzo i chciałbym wysłuchać opinii doświadczonych motocyklistów jak i posiadających motorek:)

- Michau20
- Świeżak
Michau, no to niestety pierwsze zderzenie z rzeczywistością, kręcone liczniki
jest jedna zasada która nigdy się nie zmienia przy kupnie motocykla. Nie istnieje coś takiego jak okazja
jeśli zaoszczędzisz przy kupnie, to włożysz to później przy remoncie. Nie mówię że wszystkie takie są, ale takie ,,igiełki" już widziałem że szkoda gadać
może chłopaki powiedzą coś o malowaniu.

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
Poza tym XJ-ota mało jeżdzona?
przecież te moto jest stworzone do nawijania kilometrów. Taki przebieg to spokojnie się nabija w 2 sezony.
Co do malowania: po ramie widać, że był czerwony - pytanie jaki był powód przemalowania?
Ale sprawdzić zawsze można. A co w pierwszej kolejności? Otóż wszystko to co w każdym modelu + mocowanie tylnego amortyzatora do wahacza (to jest wczesny model, a w nich nie było jeszcze wzocnienia wspawanego w wahacz i praktycznie w każdym albo już był spawane - i spokój na lata - albo jest pęknięte).
Charakterystyczny stuk z kosza sprzęgłowego to w xjotach standard. Znika po wbiciu biegu i delikatnym popuszczeniu sprzęgła.
Myślę, że za tą cenę jeśli WSZYSTKO jest w porządku to pomijając 'koloryt' można taką brać. Na wprawienie się w wjeżdżeniu maszyna idealna.