Zobacz wÄ…tek - Co po ZX10R 04' ? nowy litr na nowy sezon [nowy z salonu] :)
NAS Analytics TAG

Co po ZX10R 04' ? nowy litr na nowy sezon [nowy z salonu] :)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Co po ZX10R 04' ? nowy litr na nowy sezon [nowy z salonu] :)

Postprzez Kawasaki_ZX10R. » 9/11/2012, 18:10

Witam , obecnie ujezdzam ZX10R 2004 , ale sprzedalem bo mi sie znudzil ale ze wzgledy na lata bo mialem go 3 lata..straszny potwor i diabel GSXR , CBRY , R1 wymiekaja przy nim , teraz szukam nowego sprzeta do "popylania " i czasami na kolo..
Ktory z tych moto wybrac ?
wszystkie z roku 2012..

Najbardziej biore pod uwage :
- ZZR 1400
-ZX10R.
- Yamaha R1.
- no i BMW S1000R

Mysle ze CBR i GSXR troche odstaje i stoi w miejscu..

Ktore moto wybrac i dlaczego ?
ktore jest najszybsze ? bezawaryjne ? czy z BMW sa problemy z servisowaniem ?

Podobno BMW mialo duza akcje servisowa bo cos rzesilo w silniku po 15 tysi..

Bardzo tez kreci mnie ZZR 1400 i ZX10R , nie wiem co mam myslec o ZZR 1400 i ZX10R ..R1 tez nie skreslam , kumpel ma model 2007 i nawet niezle chodzi , ale to nie Kawa w mojej ZX10R szal wlaczal sie z okolicach 5-6 tysiecy i byl wariat nie do ogarniecia a w tym samym momencie na R1 mozna pic Kawe..

Moze posiada ktos owe modele ?

nie pytajcie mnie o doswiadczenie bo nie wiem czy ktos ma wieksze..mam 34 lata na motocyklach jedze od 18 lat , zaczynalem od WSK , Jawy 350 itp..potem Yamaha R6 , 750 , Kawasaki ZX7 , ZX9 no i ostatnio ZX10R 2004 tego moto nigdy nie zapomne..diabelll , ten kto jezdzil wie co mowie..ale przyszedl czas na nowy model..

Prosze o opinie o tych sprzetach..:)
Kawasaki ZX10R '04
Kawasaki_ZX10R.
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/11/2012, 17:58


Postprzez Seba_ER5 » 9/11/2012, 20:45

Ja bym na Twoim miejscu poszedł do salonu. Z tego co wiem jest tu jeden uzytkownik zzr1400 i obie wersje mial. Jest ona fanem Kawasaki. Drugi zas jest wlascicielem S1000R BMW i tez zachwala. Jest kilku uzytkownikow KTM o ile dobrze kojarze.
Wydaje mi sie ze jak szukasz salonowki to mozesz zdecydowac sie na jazde probnÄ….
Niektorzy domagaja sie kaucji na wypadek uszkodzenia. Suzuki 2000pln Kawsaki chyba 1000pln.
O ile zz1400 i ZX10 to juz inne klasy motocykla o tyle przy tej samej klasie moto mozna juz tylko mowic o kwestiach upodoban estetycznych i markowych.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Grzesku » 10/11/2012, 11:19

To Ty sam nie wiesz czego chcesz, zx10r czy zzr1400 ? PRzecież to całkiem inna klasa motocykla jak kolega wyżej napisał. Wszystkie nowoczesne sporty maja bardzo zbliżone osiągi i każdy Cie zadowoli. Nie będziesz widział różnicy. Idz do salonu, przejedz się i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Nikt Ci nie doradzi idealnie.
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoluka » 10/11/2012, 12:00

Odpowiedz na podstawowe pytanie, które pomoże wybrać. Czy ZX10R wystarcza Ci w trasach i czy jest dla Ciebie wygodne. Jeśli tak i zależy Ci na zwinności to celuj w SS, jeśli nie to celuj w hiperbike'a. Najszybsze w jakim aspekcie? Na torze zapewne BMW, na prostej spierałbym się czy nie ZZR1400. R1 odrzuciłbym od razu, jest pod większością względów gorsze od Kawasaki i BMW.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 12:51

Tak jak wszyscy piszą. Jeśli nie czułeś sie źle na ZX-10R 04 i podobała ci sie taka jazda nie ma sensupchać sie w Hiperbika typu ZZR1400 no chyba że planujesz tym tylko jezdzić szybko po autostradach. Dam ci przykład. Kiedyś swoim firebladem sc33 objechałem na winklach goscia na hayabusie. I zdecydowanie mu sie to nie podobało! Poręczność SS i HB jest zdecydowanie inna. Ja jak będe zmieniał swoją ZX-10R 04 to pewnie za pewne na Nową ZX-10R od 2011roku :) S1000RR jest równie fajne ale serwis jest zdecydowanie droższy niż w przypadku japończyka. Mam kolege posiadacza S1000RR i dobrze puki masz gwarancje w przeciwnym razie musisz słono płacić za wszystkie wymienione częsci. Kolejny powód: ZX-10R zmodyfikujesz tańszym kosztem niż S1000RR. Np zmiana wydechu to wymiana tylko 2/4 układu. W BMW trzeba wywalać wszystko bo kolektor jest na stałe z katalizatorem. W R1 kompletnie nie podoba mi się silnik typu big-bang.

Tak do konkretów popatrz za nową ZX-10R ;) Kup, wróć na forum i zdaj relacje z odczuć 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Kawasaki_ZX10R. » 10/11/2012, 13:19

Dzieki panowie za wszystko. Kawa ZX10R bardzo mi odpowiadala ale po 200-300 km dupa siadala i bolaly rece od krecenia manetka.:D osiagi byly niesamowite..chodzi o to ze priorytety sie troche zmienily i czasami chcialbym wyskoczyc np : do Wenecji ale nie chce zrezygnowac z sportowej jazdy..i wlasnie nie wiem czy nie isc w kierunek Hiper bike..
podoba mi sie ZZR 1400 i ZX10R ZX10R to typowy sport , ZZR 1400 tez ale napewno jest wygodniejszy niz ZX10R , mysle ze ZZR nie zabraknie mocy po ZX10R 04..mial ktos kontakt z ZZR 1400 lub ktos go posiada ? albo ZX10R ?
BMW troche mnie odstrasza wlasnie tym servisem i ze mialo takie aukcje servisowe..a pewnie akrap do niego to jakies 9000..co powiecie o ZZR 1400 ? czy nie bedzie za duzy przy 176 i 91 kg ? jak sie prowadzi ? jakie ma osiagi ? czy na gume idzie chetnie ? jak z servisowaniem ? jak z porecznoscia ?

Nie interesuje sie bardzo Yamaha R1 silnik bing bang czyli jak ? o R1 tez slyszalem troche zlych opini ze podczas testow podczas dawania w palnik wydmuchala uszczelke pod glowica miala problem z tylnim kolem i jakies problemy z ukladem paliwowym..wiec chyba cos ze stajni Kawy..
Kawasaki ZX10R '04
Kawasaki_ZX10R.
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/11/2012, 17:58

Postprzez motoluka » 10/11/2012, 13:36

Na ZZR, po przesiadce z ZX10R, na pewno nie zabraknie Ci mocy. Jeśli czegokolwiek może Ci brakować to zwinności, ale żadnego spadku mocy nie odczujesz. Więcej wiarygodnych informacji na pewno podałby Ci jeden kolega z forum, bodajże ma nick MANIAK. Jeśli idziesz w kierunku hiperbike to zwróć uwagę na ZZR 1400, GSX1300R, K1300S. Ja bym optował przy Kawasaki, które troszkę odsadziło Hayabusę, no ale godnym konkurentem jest K1300S. Spójrz jeszcze na to może Ci się przyda, wiem że to tylko sztuczne wyliczenia, ale dają jakiś pogląd na sytuację http://cycle-ergo.com/
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 13:51

Silnik big bang w R1 od 2009roku to Rzędowa 4 z krzyżowym wałem korbowym i przestawionym zapłonem tak aby udawał silnik w układzie V4. ZZR1400 to nie sport jak napisałeś. To motocykl sportowo-turystyczny. Na kole raczej bym tym nie latał bo cała konstrukcja jest dość ciężka i przy jeżdzeniu na gumie rama i zawias dostaną bardzo po dupie na ostre winkle też tym raczej nie jezdzić bo ma dużo mniejszy prześwit przechyłu niż ZX-10R czy S1000RR. Bardzo zainteresowało mnie to że jesteś niższy i cięższy jak ja i cie ręce po 200-300km na ZX-10R 04 bolą. Mnie tam nic nie bolało nawet po 500km. Może masz złą pozycje jazdy.

Ogólnie jeśli chcesz sie przerzucić na szybką autostradową turystykę ZZR 1400 będzie jak znalazł jesli planujesz jezdzić tak jak do tej pory(wheelie, winkle) to nie patrz nawet za HB i zostań przy typowych sportach.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 10/11/2012, 18:16

masz 3 wyjscia:
1) Sluchac doradztwa ludzi ktorzy czytaja gazety lub powtarzaja glupoty po innych
2) Porozmawiac z ludzmi ktorzy posiadaja te motocykle
3) Olac 1 i 2 i ruszyc sie do salonu, wysluchac merketingowego kitu,zrobic jazde testowa, jesli okaze sie ,ze nie widzisz roznicy to wez tanszy jak bedzie roznica wez lepszy.

Czasami sie zalamuje czytajac wypowiedzi niektorych znawcow.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez madcap » 10/11/2012, 19:25

różnica jest tak, że Ty miałeś możliwość do poprzymierzania się
poza tym wspomnij ile czasu się przymierzałeś niczym przysłowiowy pies do jeża


a tu autor temata nie wspomniał, czy ma taką możliwość, co śmiem podejrzewać, zauważyłeś
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez rosiboj » 10/11/2012, 20:02

Ja nie wazne czy kupuje sluchawki czy auto, motocykl ... Lubie o wszystkim poczytac, poogladac, przymierzyc, odejsc odetchnac i przemyslec swoja decyzje. Jako,ze autor jest nowy i nie zna forum, lepiej,zeby wiedzial kogo pyta i kto mu odpowiada bo narazie to dostaje rady od ludzi niekompetentnych w tym temacie. Jak bedzie mial klopot z jazdami testowymi to niech da znac na priv a napewno pomoge.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez MANIAK. » 10/11/2012, 20:16

Mam ZZR 1400 2012 , jezdzilem tez ZX10R 2012 na jezdzie probnej..Jak tylko do sportowej jazdy i na kole to ZX10R , ja wybralem ZZR 1400 bo osiagi sa fenomenalne , i jest wygodny i dobry turystyk , raz zrobilem 900 km w jeden dzien.
Moto jest zwinne..na kolo idzie niechetnie ale daje rade..

- Hamulce - bardzo dobre..

- Skrzynia - Maslo.

- Swiatla - Latarnia morska..

- Silnik - cudowny , elastycznosc jakiej jescze nie wiedzialem na 6 masz 40-50 km/h odkrecasz i masz katapulte..

Jesli chodzi Ci o sportowa jazde , ale i czasami dalszy wypad to bierz ZZR 1400 a jak szalenstwa i gumowanie to ZX10R..

Moto mimo swojej wagi jest zwinne i nie czuc nic masy w trasie , w winke wchodzi dobrze , choc nie tak dobrze jak sport..
Ja mam 175 i jest dobry ale troche za duzy , ale ja spokojnie daje rade..

Masz jazdy testowe przjedz sie i ocen czy chcesz sporta czy HB.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez motoluka » 10/11/2012, 20:47

Ja z motocykli, które kolega wymienił nie jeździłem tylko S1000RR, ale jeśli ma problem wygoda vs zwinność to wybór jest jasny. Gdyby każdy wypowiadał się tylko i wyłącznie o modelu którym jeździ aktualnie to niewiele na m forum uwag wymieniali.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 20:56

motoluka jezdziłeś ZX-10R 2004 i 2012? i do tego ZZR 1400? , big bangiem też?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez motoluka » 10/11/2012, 21:36

Tak, miałem przyjemność jeździć tą trójką. Oprócz ZX10R z 2004, no ale autor o niego nie pyta. Oczywiście nie są to moje motocykle, ostatnio miałem też przyjemność przetestować Tigera 1200 (rewelacja) no ale to już nie na temat. Korzystam z każdej okazji, przetestowania nowej maszyny czy to u nas czy za zachodnią granicą. To że jeżdżę FZ6 nie znaczy, że jestem adeptem, w przeszłości latałem kilkoma motocyklami w tym znacznie większymi, a na wiosnę znów pewnie czas na zmiany i poznawanie nowego ;-) No bo jak wiemy motocykle i panie trzeba testować nieustannie żeby wiedzieć czego się chce :-)
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 22:08

I jak wrażenia pomiedzy nowym ZX-10R a big bangiem?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 11/11/2012, 08:03

Ja tez jezdzilem Tigerem , ale dla mnie jest on strasznie duzy i WYSOKI..napewno nie dla mnie..motoluka jakie odczucia po jezdzie ZZR 1400 , ZX10R i R1 ? aaaa i na jaki bedziesz sprzet zmienial ?:D

pewnie ZX10R najszybszy..ZX0R jest dla mnie brzydki , chcialbym zeby wygladal jak ZX-636 2013...
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez motoluka » 11/11/2012, 09:31

Nie rozważałbym wyboru między ZZR1400 a ZX10R bo to dwa różne motocykle. Który jest szybszy? Są porównywalne, obydwa posiadają absolutny nadmiar mocy, jednak na ZX10R oddawanie tej mocy jest znacznie bardziej odczuwalne, co wcale nie oznacza, że efektywniejsze. Co do R1 to przegrywa zawieszeniowo, silnik także nie pracuje jak typowa R-ka. Jedyny plus Yamahy w stosunku do Kawasaki to dźwięk silnika. Aco do tego co wybiore to jeszcze nie wiem, przydałyby mi się dwa motocykle. Hiperbike i Turystyczne enduro.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez rosiboj » 11/11/2012, 13:37

Ja jeździłem gsxr1000, r1 , RR od BMW i Honda, zx10r, jednak swoje rozważania zaczynałem jak ty, poszedłem na prezentacje nowego modelu zzr1400, już wcześniej pisałem do kawasaki , ze chce odbyć nim jazdę testowa jak tylko go wypuszcza, tak więc zaprosili mnie na premierę nowego modelu. Na filmikach i zdjęciach wyglądał super, na papierze rownież ale gdy tylko do niego poszedłem to już wiedziałem, ze to nie moto dla mnie. Jest ogromny to chyba najkrótszy sposób w jaki można go opisać. Pózniej było suzuki, wszystko ok, taki poprawny motocykl, nic czym by sie wybijal spośród konkurencji. Kolejna była r1, tam obiecywalem sobie wiele bo przecież 50 rocznica motogp, wprowadzili pare zmian, opuścili cenę. Zawiodlem sie, prowadził sie gorzej od suzuki, ilośc ustawień i kombinacji sprawiała, ze cieżko było to ogarnąć, niby to przeniesienie tego co używają w motogp, ale bez gyro, same sensory, troszkę lipa moim zdaniem. Sam motocykl ciężki , słabe hamulce. Na plus, było mi na niej dość wygodnie. Kolejna była Honda, z zaprzyjaźnionego z suzuku garażu. Po jeździe tekstowej prawie bym ja kupił ale czekałem na porównanie dwóch ostatnich. Z minusów brak elektronicznych gadżetów ale Honda i wyglada i jeździć tez potrafi. Super silnik, zawieszenie, hamulce. Kolejne było BMW , już podczas jazdy tekstowej kumpel zwrócił uwagę, ze jestem na nim znacznie szybszy. Komfort psychiczny i precyzją z jaka wykonywalo to o co prosiłem były z innej planety. Hamulce ... Dzizas! @&!?&&@. Chciałem kawasaki ale po tej jeździe było jasne, nic lepszego nie ma na tej planecie. I tak podjąłem decyzje. Zx10r wziąłem już tylko dlatego, żeby uspokoić własne sumienie, ze robię dobrze. Dycha jest równie dobra, ma może nieco bardziej zbujecka charakterystykę , taki motocykl z pierwsza faza ADHD ale nie taki wariat jak 04. Niestety posiada gorsze hamulce a Quickshifter to już zabawa w akcesoria bo tego nie można zamówić od kawasaki. Wyglądem podobało mi sie bardziej zx10, jednak gdy dotestow dostawałem niebieskie BMW pomyślałem, ze dają takie brzydkie żeby go ktoś nie ukradł, po pierwszym tankowaniu byłem w stanie kupić nawet to niebieskie.

Jak widac, wiele tu zależy od osoby, czego szukasz, czego oczekujesz, co chcesz i czego wymagasz. Ostatnia rzecz, to diler, dwóch dilerow z kawasaki to jakaś pomyłka, skończyło sie. Ze zadzwoniłem do kawasaki po tym jak już kupiłem BMW i odpowiedziałem im jakie miałem. Doświadczenie z ich dwoma dilerami, podjąłem nazwy salonów i imiona ludzi z którymi miałem doczynienia. Miejmy nadzieje, ze coś z tym zrobią. BMW ... Za pierwszym razem powiedziałem na ile chce motocykl , ze musi to być wcześnie rano, sobota bo w niedziele nie pracują i nie było problemu pozamjednym. Do testu dostałem maszynę która miała 200km najechane czytaj miała założony ogranicznik. Wróciłem po 3h i powiedziałem, ze stracili tylko mój czas, ze jak bym chciał 600 to bym poszedł gdzieś indziej, przeprosili, zaoferowali kolejna jazdę, ba, koleś zaoferował, ze skoro chce jak nie ma ruchu na drodze to może przyjść do salonu w niedziele na 8 żeby mi wydać motocykl na cały dzień. To byłem ja i moja historia, każdy jest inny więc salony, jazdy a dopiero pózniej pytaj o rzeczy których nie wiesz po jeździe.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez MANIAK. » 11/11/2012, 15:17

Ja tam jak sprzedalem Bandita 1250 , zawsze mialem na oku ZZR 1400 , pierwszy rzut oka to tez ze jest ogromny i pewnie nie poreczny..ale jak na niego wsiadlem wszystko sie odmienilo , malem ochote krzyknac " WYGODNY " , a jak sie przejechalem to juz nie mialem zadnych watpliwosci..masy w trasie wogole nie czuc , osiagi sa powalajace , w jeden dzien zrobilem 900 km bez wiekszego wysilku..mimo ze mam tylko 176 bez problemu daje rade..czy na parkingu , czy w trasie..czy sportowa jazda..
Ja juz wczesnie jak mialem Bandita to chcialem miec Hiper bike , kolega ma Hayke 2009 , i naprawde sprzet cudny , szybki i wygodny , ale troche przereklamowany a ZZR byl po calkowitym lifcie..i dlatego sie na niego zdecydowalem..a elastycznosc powala na nogi..jakby nie bylo biegow..na kazdym biegu idzie jak rakieta , szkoda ze tak slabo idzie na kolo , ale to nie ten typ motocykla..nie ta konstrukcja..jak jezdzilem na ZX10R to az sie prosil na kolo..w ZZR jest raczej spokojny i moc oddaje mniej emocjonalnie niz ZX10R , tak jak pisal motoluka..ja jestem zadowolony i to sie liczy ;).
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê