Czy to dobry wybór? CBR600 fi
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
nieco nie w temacie.
popatrz na te pytania ludzi nie wprost.
ja ich rozumiem.
chcesz kupić o2o, ok i kupisz to co będziesz chciał.
napisałeś, że jeździłeś kilka lat temu motorami, tylko nie wiadomo jakimi.
dowcip polega na tym, by nauczyć się:
1. technki jazdy (z przebiegiem kilometrów)
2. wykorzystywania potencjału danego o2o mozliwie jak najwięcej.
a im mocniejsze kupisz, tym bedzie trudniejsze i będzie to dłuzej trwało.
w następstwie nawet jesli nie zaliczysz upadku jakiegokolwiek (czego szczerze życzę), to będziesz się męczył, nadto będziesz stanowił utrudnienie a nawet zagrozenie dla innych a przecież nie o to tu chodzi, tylko o frajdę.
nie jest naprawdę trudnoscią kupienie sportowej 600 czy 1000 i jazda do 6 tyś obrotów (z dojściem do 6-ki).
pytanie brzmi po co?
co do problemów z odsprzedażą 500-ki, naprawdę nie będziesz go miał, nadto wkrótce 500-ki zrobią się towarem bardzo chodliwym - z uwagi na zmianę przepisów.
każdy z nas chce jak najlepiej dla ciebie a w następstwie dla nas, by "brać" motocyklowa rosła.
popatrz na te pytania ludzi nie wprost.
ja ich rozumiem.
chcesz kupić o2o, ok i kupisz to co będziesz chciał.
napisałeś, że jeździłeś kilka lat temu motorami, tylko nie wiadomo jakimi.
dowcip polega na tym, by nauczyć się:
1. technki jazdy (z przebiegiem kilometrów)
2. wykorzystywania potencjału danego o2o mozliwie jak najwięcej.
a im mocniejsze kupisz, tym bedzie trudniejsze i będzie to dłuzej trwało.
w następstwie nawet jesli nie zaliczysz upadku jakiegokolwiek (czego szczerze życzę), to będziesz się męczył, nadto będziesz stanowił utrudnienie a nawet zagrozenie dla innych a przecież nie o to tu chodzi, tylko o frajdę.
nie jest naprawdę trudnoscią kupienie sportowej 600 czy 1000 i jazda do 6 tyś obrotów (z dojściem do 6-ki).
pytanie brzmi po co?
co do problemów z odsprzedażą 500-ki, naprawdę nie będziesz go miał, nadto wkrótce 500-ki zrobią się towarem bardzo chodliwym - z uwagi na zmianę przepisów.
każdy z nas chce jak najlepiej dla ciebie a w następstwie dla nas, by "brać" motocyklowa rosła.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Dziwne jest to forum , niby tyle osób z doświadczeniem a nikt nie odpowie poprawnie . Założyłem 2 tematy , w których pisałem ,że chce kupić Suzuki GSX-R 600 i 2 razy został zamknięty . Mam 19 lat i to mój wybór jaki motocykl kupie na pierwszy raz , nie chciałem abyście mnie pouczali ,że to ryzyku ,że ktoś się zabije . Po prostu chciałem waszej rady jaki motocykl byłby najlepszy a z resztą skąd wy macie wiedzieć co jest dla mnie najlepsze Autorze tematu poczytaj trochę w necie na temat tych moto , które Ci się podobają i wybierz coś najlepszego dla siebie co uznasz za godne kupna a nie sugeruj się postami osób , które myślą ,że wiedzą najlepiej .
- Teylor
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 8/10/2012, 18:57
Podpisuje sie pod tym co napisał nasz moderator!!!!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Szczerze powiedziawszy to dziwię się, że tak odradzacie sportowe motocykle dla początkujących kierowców. Sam kupiłem na pierwszy raz sporta jeżdżę drugi sezon i nigdy nie miałem żadnego problemu z opanowaniem go, a doświadczenia miałem tyle co na kursie. Poprzedni właściciel mojego moto też kupił sobie je jako pierwsze jeździł 2 sezony i nigdy nie miał żadnego szlifa. Dałem się przejechać swoim gixerem dla kumpla który jeździł samymi wsk, mz oraz innymi wiejskimi sprzętami i poszło mu gorzej niż dla mojego brata (17 lat) któremu za instruktarzem dałem się przejechać.
Jestem takiego zdania i nigdy nie zmienię, że jak ktoś ma w głowie to może spokojnie kupować cbr, gsxr i inne sportowe moto, bo do 5-6tyś rpm to wszystko dzieje się spokojnie. Dodatkowo te motocykle są lekkie i łatwiej się nimi manewruje. Zaznaczam, że to jest tylko moje zdanie i dotyczy tylko sportowych 600. Jak ktoś nie myśli, zacznie się cwanić to zabije się nawet na 50tce czy skuterze...
Co do tematu wypowiem siÄ™ o f4 i gsxr 600 k1.
F4: jak dla mnie jest bardziej turystyczna spokojniejsza niż gsxr ale ma ładniejszą pracę silnika, pozycja za kierownicą dość wygodna, jak jechałem pierwszy raz cebrą czułem trochę niepewność i nie podobała mi się jazda tym motocyklem dlatego go nie chciałem, być może był po dzwonie bo czułem mocne wibracje na kierownicy dlatego opinią o f4 za bardzo nie ma co się sugerować bo ta co jeździłem była najprawdopodobniej trefna.
GSXR: gdy pierwszy raz zobaczyłem gsxr to na początku wydawał mi się straszny, chciałem odpuścić i powiedzieć, że jednak to nie to i tym motocyklem nie pojadę. Stwierdziłem jednak, że co mi tam warto przynajmniej usiąść zobaczyć jak to jest i się przejechać. Gdy usiadłem za sterami, to od razu polubiłem go i zgrałem się z motocyklem, pozycja sportowa ale wygodna, bardzo lekki waży tylko 163kg a na pierwszy rzut oka wydaje się toporny, bardzo dobrze reaguje manetka na gaz, prosto liniowo i bardzo przewidywalnie oddaje moc, nic nie trzęsie bardzo fajnie wchodzi w zakręty. Trzeba uważać bo ma hamulce mocne.
GSXRa mogę polecić bo posiada wszystko co sportowy motocykl do amatorskiej jazdy powinien mieć nie mówiąc już o tym, że jest bezawaryjny a co najważniejsze jest na wtrysku i posada amorek skrętu który po zmianie oleju daje radę. Szczerze powiedziawszy to w kasie do 10tyś to ten motocykl bije najprawdopodobniej każdą sportową 600 pod każdym względem.
Pozdro
Jestem takiego zdania i nigdy nie zmienię, że jak ktoś ma w głowie to może spokojnie kupować cbr, gsxr i inne sportowe moto, bo do 5-6tyś rpm to wszystko dzieje się spokojnie. Dodatkowo te motocykle są lekkie i łatwiej się nimi manewruje. Zaznaczam, że to jest tylko moje zdanie i dotyczy tylko sportowych 600. Jak ktoś nie myśli, zacznie się cwanić to zabije się nawet na 50tce czy skuterze...
Co do tematu wypowiem siÄ™ o f4 i gsxr 600 k1.
F4: jak dla mnie jest bardziej turystyczna spokojniejsza niż gsxr ale ma ładniejszą pracę silnika, pozycja za kierownicą dość wygodna, jak jechałem pierwszy raz cebrą czułem trochę niepewność i nie podobała mi się jazda tym motocyklem dlatego go nie chciałem, być może był po dzwonie bo czułem mocne wibracje na kierownicy dlatego opinią o f4 za bardzo nie ma co się sugerować bo ta co jeździłem była najprawdopodobniej trefna.
GSXR: gdy pierwszy raz zobaczyłem gsxr to na początku wydawał mi się straszny, chciałem odpuścić i powiedzieć, że jednak to nie to i tym motocyklem nie pojadę. Stwierdziłem jednak, że co mi tam warto przynajmniej usiąść zobaczyć jak to jest i się przejechać. Gdy usiadłem za sterami, to od razu polubiłem go i zgrałem się z motocyklem, pozycja sportowa ale wygodna, bardzo lekki waży tylko 163kg a na pierwszy rzut oka wydaje się toporny, bardzo dobrze reaguje manetka na gaz, prosto liniowo i bardzo przewidywalnie oddaje moc, nic nie trzęsie bardzo fajnie wchodzi w zakręty. Trzeba uważać bo ma hamulce mocne.
GSXRa mogę polecić bo posiada wszystko co sportowy motocykl do amatorskiej jazdy powinien mieć nie mówiąc już o tym, że jest bezawaryjny a co najważniejsze jest na wtrysku i posada amorek skrętu który po zmianie oleju daje radę. Szczerze powiedziawszy to w kasie do 10tyś to ten motocykl bije najprawdopodobniej każdą sportową 600 pod każdym względem.
Pozdro
-
coupe21 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31
coupe21 ciekawe jakiego masz skila na tej GSXR 600 Skoro to twoje pierwsze moto. To albo nie potrafisz jezdzic zgodnie z przeznaczeniem tego motocykla albo jesteÅ› z rodziny Rossiego.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
jak juz mowilismy wiele razy. nie problem kupic sporta i jezdzic 4k rpm
ale tu po prostu nie o to w tych moyocyklach chodzi, zeby cie kibel objezdzal. ale jak lubisz sobie wstyd robic to prosze bardzo.
ja osobiscie jak bym na drodze takiego spotkal to bym to.zatrzymal i wysmial.
ale tu po prostu nie o to w tych moyocyklach chodzi, zeby cie kibel objezdzal. ale jak lubisz sobie wstyd robic to prosze bardzo.
ja osobiscie jak bym na drodze takiego spotkal to bym to.zatrzymal i wysmial.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
No zdarzają się mistrzowie przegazówki na światłach, wyglądają jak by prosto z toru jechali, a potem ostry rozpęd do zawrotnych 50 km/h w takich chwilach kocham moją gs
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Śmieszne jest to, że nie wiecie jak jeżdżę a każdy się wypowiada pierwsze moto ale 2 sezon mam za sobą, w każdym bądź razie żaden kibel mnie nie objeżdża i nie mówię tu o prostej a co najważniejsze, że nie żałuję tego, że zacząłem od 600, po prostu pod pasowało mi te moto i dobrze się na nim czuję i na pewno pośmiewiska swoją jazdą nie robię.
Moim zdaniem za bardzo uogólniacie, bo do tematu można podejść na kilka sposobów i wszystko zależy od danego osobnika.
Moim zdaniem za bardzo uogólniacie, bo do tematu można podejść na kilka sposobów i wszystko zależy od danego osobnika.
-
coupe21 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 83 gości