Motocykl do ok 20 000 zł
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Motocykl do ok 20 000 zł
Witam,
mam tutaj trochę nietypowe zestawienie, planuje kupić motocykl do 20 000 zł, jako że nie znam się dobrze na rozpoznawaniu historii wypadkowej, chcę aby motocykl był nowy, niejednokrotnie się przekonałem że jednak co nowe to nowe.
Na chwilę obecną waham się między Kawasaki Ninja 300, a Hyosungiem GT650R.
Nie mam wielkich wymagań co do motocykla, ponieważ na chwilę obecną jeżdżę na Trackerze 250, który ma niecałe 20 KM, jednak ze względu na prędkość maksymalną 120 km/h chcę zostawić go na śmiganie po mieście (spalanie 3,2 l/100km) a na weekendowe wypady kupić coś już do sprawniejszego przemieszczania się.
Chcę aby motocykl wyglądał sportowo (o gustach się nie dyskutuje), nie mam zamiaru nim rozwijać zawrotnych prędkości, ponieważ uważam że na razie w naszym kraju nie ma do tego legalnych warunków, a do najbliższego toru mam ok 300 km. Moje doświadczenie motocyklowe jest bliskie 0, ponieważ na razie przejechałem 5000 km i chcę podchodzić do tematu rozsądnie, a nie słuchać ludzi, którzy na pierwsze moto kupują "litra" i motocykl poniżej 100 KM nie uważają za motocykl. Nie jestem fanatykiem znaczków, ponieważ maszyna ma służyć mnie, a nie być na pokaz i dla szpanu (btw za motocyklami się ludzie i tak oglądają, nieważna marka). Całkiem możliwe że za kolejne np. 2 lata zmienię motocykl na mocniejszy, a zakupiony zostanie w rodzinie (spadek dla młodszego brata) dlatego nie jest tutaj istotną rzeczą jego spadek wartości (generalnie 3 letni pojazd jest warty i tak połowę pierwotnej ceny - wydaje mi się że to akurat niezależnie od marki, potem spadki się różnicują).
Prośba o jakieś rozsądne opinie/porady/sugestie.
mam tutaj trochę nietypowe zestawienie, planuje kupić motocykl do 20 000 zł, jako że nie znam się dobrze na rozpoznawaniu historii wypadkowej, chcę aby motocykl był nowy, niejednokrotnie się przekonałem że jednak co nowe to nowe.
Na chwilę obecną waham się między Kawasaki Ninja 300, a Hyosungiem GT650R.
Nie mam wielkich wymagań co do motocykla, ponieważ na chwilę obecną jeżdżę na Trackerze 250, który ma niecałe 20 KM, jednak ze względu na prędkość maksymalną 120 km/h chcę zostawić go na śmiganie po mieście (spalanie 3,2 l/100km) a na weekendowe wypady kupić coś już do sprawniejszego przemieszczania się.
Chcę aby motocykl wyglądał sportowo (o gustach się nie dyskutuje), nie mam zamiaru nim rozwijać zawrotnych prędkości, ponieważ uważam że na razie w naszym kraju nie ma do tego legalnych warunków, a do najbliższego toru mam ok 300 km. Moje doświadczenie motocyklowe jest bliskie 0, ponieważ na razie przejechałem 5000 km i chcę podchodzić do tematu rozsądnie, a nie słuchać ludzi, którzy na pierwsze moto kupują "litra" i motocykl poniżej 100 KM nie uważają za motocykl. Nie jestem fanatykiem znaczków, ponieważ maszyna ma służyć mnie, a nie być na pokaz i dla szpanu (btw za motocyklami się ludzie i tak oglądają, nieważna marka). Całkiem możliwe że za kolejne np. 2 lata zmienię motocykl na mocniejszy, a zakupiony zostanie w rodzinie (spadek dla młodszego brata) dlatego nie jest tutaj istotną rzeczą jego spadek wartości (generalnie 3 letni pojazd jest warty i tak połowę pierwotnej ceny - wydaje mi się że to akurat niezależnie od marki, potem spadki się różnicują).
Prośba o jakieś rozsądne opinie/porady/sugestie.
-
migimax - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/10/2012, 08:36
- Lokalizacja: Sosnowiec
Przywitaj siÄ™ tutaj: viewtopic.php?t=10
Poczytaj to: http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html
Napisz coś więcej o sobie zgodnie z tym: viewtopic.php?t=49590
Poczytaj to: http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html
Napisz coś więcej o sobie zgodnie z tym: viewtopic.php?t=49590
ER-6n 2012
-
specificman - Świeżak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
- Lokalizacja: Warszawa
miedzy ninja 300 a hyosungiem GT jest spora roznica
co do hyosunga to wypada w porownaniu jak hiundaye czy kie z honda czy toyota
koreanskie wykonanie jest lepsze niz chinskie, ale do japonii troche mu brakuje
co do awaryjnosci nie jest zle, ale dzialanie przelacznikow, zwlaszcza zabezpieczenia stopki bocznej, stopow, pozostawia troche do zyczenia, zacinaja sie albo nie wlaczaja
hamulce sa ok , ale w suzuki sa lepsze, precyzyjniej dzialaja, silnik jest wedlug legend kopia silnika z suzuki SV(nie jest, bo srednica i skok tloka sa nawet inne), wibruje bardziej niz suzuki, trzeba sie przywyczaic i polubic
reszta jest ok , nie ma sie specjalnie do czego czepiac, jezeli ma zostac na lata to moze nie byc zlym wyborem
hyosung nie jest scigaczem , tylko obudowanym nakedem, jak np gsx-f
co do hyosunga to wypada w porownaniu jak hiundaye czy kie z honda czy toyota
koreanskie wykonanie jest lepsze niz chinskie, ale do japonii troche mu brakuje
co do awaryjnosci nie jest zle, ale dzialanie przelacznikow, zwlaszcza zabezpieczenia stopki bocznej, stopow, pozostawia troche do zyczenia, zacinaja sie albo nie wlaczaja
hamulce sa ok , ale w suzuki sa lepsze, precyzyjniej dzialaja, silnik jest wedlug legend kopia silnika z suzuki SV(nie jest, bo srednica i skok tloka sa nawet inne), wibruje bardziej niz suzuki, trzeba sie przywyczaic i polubic
reszta jest ok , nie ma sie specjalnie do czego czepiac, jezeli ma zostac na lata to moze nie byc zlym wyborem
hyosung nie jest scigaczem , tylko obudowanym nakedem, jak np gsx-f
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Z tych co wymieniłeś wolał bym Ninje 300. Bo zapowiedzi są bardzo pozytywne! A jeśli 40km to dla ciebie za mało to może wychaczysz jakas posezonowa oferte w salonie na np ER6/F.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Dzięki za odp. 40 KM to nie jest dla mnie mało bo na razie mam o ponad połowę mniej. Zobaczymy jeszcze jaką Kawasaki rzuci cenę
uzupełniająco o mnie:
28 lat/182 cm/ 72 kg
ciuchy to zupełnie inna bajka nie związana z limitem wydatków.
W sezonie ok 5000 km do przelatania ze względu na charakter pracy.
moje subiektywne obecnie the best moto to CBR600F, starsze F4i boje się o przejścia jakie mogą mieć za sobą, nowe jeszcze poza moim zasięgiem.
uzupełniająco o mnie:
28 lat/182 cm/ 72 kg
ciuchy to zupełnie inna bajka nie związana z limitem wydatków.
W sezonie ok 5000 km do przelatania ze względu na charakter pracy.
moje subiektywne obecnie the best moto to CBR600F, starsze F4i boje się o przejścia jakie mogą mieć za sobą, nowe jeszcze poza moim zasięgiem.
Ostatnio edytowano 4/10/2012, 13:24 przez migimax, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Mądry kompromis jest wart więcej niż 1000 zwycięstw.
-
migimax - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/10/2012, 08:36
- Lokalizacja: Sosnowiec
Myśle że powinna oscylować właśnie w granicach 20tyś zł. Za te pieniądze i w tej klasie uważam że nowa ninja bedzie bezkonkurencyjna.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ciekawe tylko czy Kawasaki utrzyma cenę poniżej 20 tys. Osobiście wątpię. Ninja 250 kosztowała 19 900. No ale może utrzymają ją dla wersji bez ABS-u.
ER-6n 2012
-
specificman - Świeżak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
- Lokalizacja: Warszawa
z tego typu moto to CBR600F, zobaczymy jak ceny będą wyglądać w przyszłym roku, wtedy 2 letnie motocykle powinny się pojawiać na rynku wtórnym. Temat do przemyślenia. Na razie przez zimę się ubrać muszę
Mądry kompromis jest wart więcej niż 1000 zwycięstw.
-
migimax - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/10/2012, 08:36
- Lokalizacja: Sosnowiec
cJarek napisał(a):(...) Ciekawe jednak ze nie wpuscili na EU Japonskiej 400ccm - czyzby nieoplacalny segment? A moze zbyt duza konkurencja dla ER-6F?
http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/st ... 0cd_e.html
TrochÄ™ marna konkurencja. 44 PS w stosunku do 72 przy masie mniejszej tylko o 3 kilogramy.
ER-6n 2012
-
specificman - Świeżak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
- Lokalizacja: Warszawa
http://otomoto.pl/kawasaki-inny-ninja-3 ... 81288.html
Cena brutto bez ABSu 20 900 zł a z 22 400 zł. Dziwne, że podobnie cenowo do 250, albo nie zauważam tutaj jakiegoś haczyka
Cena brutto bez ABSu 20 900 zł a z 22 400 zł. Dziwne, że podobnie cenowo do 250, albo nie zauważam tutaj jakiegoś haczyka
- silver sky
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 20/9/2012, 12:55
- Lokalizacja: Bytom
No wiec brał bym ta ninje 300 skoro cena jak najbardziej odpowiednia.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Tego Hyosunga to bym odpuscił. Mój mechanik serwisował GT650P (czyli nakeda) i mówił, że takiego g**** to jeszcze nie widział.... Do poziomu Hundaya, czy "Kii" to mu troche brakuje.
FZ6 n
-
dziedzic pruski - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 10/4/2012, 20:48
- Lokalizacja: kuj-pom
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości