mz 150 do oceny
Posty: 7
• Strona 1 z 1
mz 150 do oceny
Witam, proszę o ocenę tej mz, przeznaczenie to nauka stuntu na czymś z silnikiem, niewielkim kosztem finansowym. Jak wiecie plany na motocykl były zupełnie inne, lecz niestety sytuacja się potoczyła tak a nie inaczej że gs500 musi przynajmniej do września ( bo może coś po wakacjach sie zmieni).
http://tablica.pl/oferta/super-mz-etz-1 ... l#61713edd
http://tablica.pl/oferta/super-mz-etz-1 ... l#61713edd
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
UP
tutaj koleś przesłał mi zdjęcia do filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m2hOh1q0 ... ure=colike
Oraz zdjęcia
http://www.sendspace.pl/file/ef3178f02ff90992273c863
gdyby ktoś podpowiedział czy się opłaca czy nie za taką cenę to byłbym wdzięczny.
tutaj koleś przesłał mi zdjęcia do filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m2hOh1q0 ... ure=colike
Oraz zdjęcia
http://www.sendspace.pl/file/ef3178f02ff90992273c863
gdyby ktoś podpowiedział czy się opłaca czy nie za taką cenę to byłbym wdzięczny.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
co tu oceniać? to stary, przerobiony, dwusuwowy motor. jak kupisz to i tak będziesz pewnie robił kapitalny remont silnika ale w tym przypadku to kosztuje jakieś 100zł. myślę że nic tańszego do jazdy w lesie i polu nie znajdziesz.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
jak masz chec grzebac ciagle w smarach i potem pol dnia jezdzic i znowu grzebac to bierz. mialem podobny sprzet i wiecej nerwow niz jazdy. a pali tyle co 600:)
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
Na 100% musisz założyć normalny wydech lub sportowy bo w 2-suwie przelot oznacza spadek mocy. 150 jest lepsza od 251 bo ma kosz sprzęgłowy na łańcuszku a nie bezpośrednio na czopie wału - mniejsze ryzyko ukręcenia wału. Poza tym ETZka nie jest tak awaryjna jak piszą jeżeli jest na DDR-owski częściach a nie na polskich. Sama się zrywa z gazu na koło bo jest krótka.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
tomekk0303 napisał(a):jak masz chec grzebac ciagle w smarach i potem pol dnia jezdzic i znowu grzebac to bierz. mialem podobny sprzet i wiecej nerwow niz jazdy. a pali tyle co 600:)
jak nie wiesz to się nie wypowiadaj bo głupoty piszesz. Ja mam ETZ 150 seryjną. ETZ są mało awaryjne ja swoją łoje w twrenie, asfalt, stunt i nic się nie psuje ładnie chodzi. polecam!
- mateusz993
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 5/9/2009, 12:20
- Lokalizacja: Załuzie
mati22252 napisał(a):150 jest lepsza od 251 bo ma kosz sprzęgłowy na łańcuszku a nie bezpośrednio na czopie wału - mniejsze ryzyko ukręcenia wału.
Akurat wału w 251 nie ukręcisz. Jak już to obróci Ci sprzęgło które zamontowane jest bezpośrednio na wale po stożku. Ale to musi być kiepsko zamontowane żeby takie coś się stało.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości