Zobacz wÄ…tek - mz 150 do oceny
NAS Analytics TAG

mz 150 do oceny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

mz 150 do oceny

Postprzez k9aro3l » 26/3/2012, 18:41

Witam, proszę o ocenę tej mz, przeznaczenie to nauka stuntu na czymś z silnikiem, niewielkim kosztem finansowym. Jak wiecie plany na motocykl były zupełnie inne, lecz niestety sytuacja się potoczyła tak a nie inaczej że gs500 musi przynajmniej do września ( bo może coś po wakacjach sie zmieni).
http://tablica.pl/oferta/super-mz-etz-1 ... l#61713edd
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce


Postprzez k9aro3l » 10/4/2012, 19:14

UP
tutaj koleś przesłał mi zdjęcia do filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m2hOh1q0 ... ure=colike
Oraz zdjęcia
http://www.sendspace.pl/file/ef3178f02ff90992273c863

gdyby ktoś podpowiedział czy się opłaca czy nie za taką cenę to byłbym wdzięczny.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce


Postprzez wasil1993p » 10/4/2012, 19:52

co tu oceniać? to stary, przerobiony, dwusuwowy motor. jak kupisz to i tak będziesz pewnie robił kapitalny remont silnika ale w tym przypadku to kosztuje jakieś 100zł. myślę że nic tańszego do jazdy w lesie i polu nie znajdziesz.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez tomekk0303 » 13/4/2012, 13:22

jak masz chec grzebac ciagle w smarach i potem pol dnia jezdzic i znowu grzebac to bierz. mialem podobny sprzet i wiecej nerwow niz jazdy. a pali tyle co 600:)
tomekk0303
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
Lokalizacja: Białystok

Postprzez mati22252 » 13/4/2012, 15:32

Na 100% musisz założyć normalny wydech lub sportowy bo w 2-suwie przelot oznacza spadek mocy. 150 jest lepsza od 251 bo ma kosz sprzęgłowy na łańcuszku a nie bezpośrednio na czopie wału - mniejsze ryzyko ukręcenia wału. Poza tym ETZka nie jest tak awaryjna jak piszą jeżeli jest na DDR-owski częściach a nie na polskich. Sama się zrywa z gazu na koło bo jest krótka.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez mateusz993 » 13/4/2012, 20:31

tomekk0303 napisał(a):jak masz chec grzebac ciagle w smarach i potem pol dnia jezdzic i znowu grzebac to bierz. mialem podobny sprzet i wiecej nerwow niz jazdy. a pali tyle co 600:)




jak nie wiesz to się nie wypowiadaj bo głupoty piszesz. Ja mam ETZ 150 seryjną. ETZ są mało awaryjne ja swoją łoje w twrenie, asfalt, stunt i nic się nie psuje ładnie chodzi. polecam!
mateusz993
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 5/9/2009, 12:20
Lokalizacja: Załuzie

Postprzez adamRS » 13/4/2012, 21:33

mati22252 napisał(a):150 jest lepsza od 251 bo ma kosz sprzęgłowy na łańcuszku a nie bezpośrednio na czopie wału - mniejsze ryzyko ukręcenia wału.

Akurat wału w 251 nie ukręcisz. Jak już to obróci Ci sprzęgło które zamontowane jest bezpośrednio na wale po stożku. Ale to musi być kiepsko zamontowane żeby takie coś się stało.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê