Motocross Ktm sx 125 a yamaha yz 125.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Motocross Ktm sx 125 a yamaha yz 125.
Witam mam 16lat i chciałbym kopic motocross tylko nie wiem który wybrać myślałem o Yamaha yz 125 a Ktm sx 125. A wiec mam do was parę pytań co do tych 2 maszyn. Mam do wydania oko 7000zł +.
Która z nich będzie lepsza jako pierwszy motocross jeździłem już na motocrossie mojego kumpla ale on ma chińczyka 125 a wiec to nie ma porównania do tych maszyn
Oto moje pytania który z nich będzie tańszy w utrzymaniu,miej pali,jest bardziej odporny na upadki ITP.
I chciałbym się dowiedzieć jak o takiego motocross dbać jakie oleje najlepiej wlewać , co ile wymieniać olej w silniku i skrzyni biegów.Co ile wymienić tłok itp.
ProszÄ™ o wasze zdanie na temat tych maszyn i odpowiedzi na moje pytania.
Z góry dzięki Patryk
Która z nich będzie lepsza jako pierwszy motocross jeździłem już na motocrossie mojego kumpla ale on ma chińczyka 125 a wiec to nie ma porównania do tych maszyn
Oto moje pytania który z nich będzie tańszy w utrzymaniu,miej pali,jest bardziej odporny na upadki ITP.
I chciałbym się dowiedzieć jak o takiego motocross dbać jakie oleje najlepiej wlewać , co ile wymieniać olej w silniku i skrzyni biegów.Co ile wymienić tłok itp.
ProszÄ™ o wasze zdanie na temat tych maszyn i odpowiedzi na moje pytania.
Z góry dzięki Patryk
- Kraszes
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 2/3/2012, 15:57
- Lokalizacja: Toruń
Podobno najtańsza pod względem częsci jest Yamaha z tego co słyszałem. Co do spalania, w motocrossie spalanie nie jest ważne, jeżeli będziesz go piłował to spali więcej to jest logiczne. oleje powinno się wymieniać tak co 10-15 mth. Ale jak patrzałem na otomoto po cenach to Yamaha jest znacznie tańsza niż KTM
- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
oba sprzęty są świete bo to czołowka. masz jeszcze honde CR, suzuki RM wszystko jest na podobnym poziomie. częsci raczej są w podobnych cenach. zalezy co u yamahy moze byc tanszy tłok, a w KTMie np tansze korbowody w tym sporcie nie szuka sie oszczędnosci, a juz na pewno nie na częsciach. rocznie i tak trzeba około 1200-1500 zł najbiedniej wywalić w remont
wszystkie wymiany co, co ile sÄ… zawarte w ksiÄ…zce serwisowej,. sciagnij sobie z neta i poczytaj o konkretnie interesujacym cie modelu
pewnie KTM byłby drozszy w zakupie, ale tez nieco wiecej oferuje ( hydrauliczne sprzegło, przewody w oplotach itp ) co nie zawsze jest spotykane u konkurencji. aczkolwiek płaci sie tez sporo za firme - choc jak dla mnie warto ;D
wszystkie wymiany co, co ile sÄ… zawarte w ksiÄ…zce serwisowej,. sciagnij sobie z neta i poczytaj o konkretnie interesujacym cie modelu
pewnie KTM byłby drozszy w zakupie, ale tez nieco wiecej oferuje ( hydrauliczne sprzegło, przewody w oplotach itp ) co nie zawsze jest spotykane u konkurencji. aczkolwiek płaci sie tez sporo za firme - choc jak dla mnie warto ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ja bym bral pod uwage Honde Cr 125 albo kawasaki kx 125.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
najbardziej odporne na upadki, najtansze w utrzymaniu i najżywotniejszy jest rower, stary poczciwy romet
jeżeli chcesz kupic fulla, to licz się z remontami, ciągłymi naprawami jeżeli nie będziesz dbac, ciągłym serwisowaniem, wymiany olejów, mycie, nasączanie i sprawdzanie filtra powietrza co jazdę i smarowanie, naciąganie, czyszczenie łańcucha, sprawdzanie stanu zawieszenia przód tył, no i silniczek: uszczelki, łożyska, uszczelniacze, tłok, korba, przegląd co roczny powinienm obejmowac sprawdzenie tego wszystkiego, sezonowy 80% tego co podałem, natomiast tygodniowy 50%
tak więc jeśli chcesz jeździc zadbanym sprzetem musisz o niego się troszczyc
jeżeli masz $ 90% wykreślasz z tego co pisałem i interesujesz się tylko filtrami, i czasem zmiany oleju+odpowiednia mieszanka paliwowa .
na dniach stworzę temat pokazujący prawidłowe przygotowanie maszyny do sezonu
jeżeli chcesz kupic fulla, to licz się z remontami, ciągłymi naprawami jeżeli nie będziesz dbac, ciągłym serwisowaniem, wymiany olejów, mycie, nasączanie i sprawdzanie filtra powietrza co jazdę i smarowanie, naciąganie, czyszczenie łańcucha, sprawdzanie stanu zawieszenia przód tył, no i silniczek: uszczelki, łożyska, uszczelniacze, tłok, korba, przegląd co roczny powinienm obejmowac sprawdzenie tego wszystkiego, sezonowy 80% tego co podałem, natomiast tygodniowy 50%
tak więc jeśli chcesz jeździc zadbanym sprzetem musisz o niego się troszczyc
jeżeli masz $ 90% wykreślasz z tego co pisałem i interesujesz się tylko filtrami, i czasem zmiany oleju+odpowiednia mieszanka paliwowa .
na dniach stworzę temat pokazujący prawidłowe przygotowanie maszyny do sezonu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości