Zobacz wątek - scigacz do 8-8,5 tys, gsxr 2001> czy cos innego??
NAS Analytics TAG

scigacz do 8-8,5 tys, gsxr 2001> czy cos innego??

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Invi » 12/2/2012, 21:11

qbatzr napisał(a):byku jeżeli chcesz bezwypadkowe moto z tych lat to życze powodzenia


Mój jest bezwypadkowy :twisted: Ale nie kosztował 8k ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez byku » 12/2/2012, 21:30

kupilem gsxr k1 z 2001 roku ;). W bardzo dobrym stanie jezdzilem na nim swietnie sie prowadzi, wszystko sprawne (jedynie ostatnio akumulator padl to trzeba bedzie wymienic) , wyglad bdb- , jedynie w jednym miejscu ma male zadrapania. Dodatkowo ma wskaznik biegu na ktorym sie jedzie.

http://i44.tinypic.com/148omt0.jpg
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54


Postprzez Invi » 13/2/2012, 07:50

Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 13/2/2012, 10:09

hehe malowanie dokladnie takie samo :D posprawdzam w jakim stanie sa klocki zebatki opony itp i zobacze co trzeba kupic. Warto tez w crashpady zainwestowac, znalazlem ciekawe tylko ze do gsxr 1000 ze mozna przykrecic crashpada po lewej stronie bez ciecia owiewki
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez Invi » 13/2/2012, 11:09

A niby jak to jest zrobione że idzie bez cięcia owiewki? No bo jakieś obejścia itp spowodują tylko że w razie gleby crashpad się wygnie przez co nie będzie działał tak jak powinien, a po drugie połamie owiewkę. No chyba że jest to tam jakoś sprytnie wykombinowane.
Na dobrą sprawę wystarczy wywiercić dziurę, którą crashpad w 100% zakryje.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 13/2/2012, 11:16

niby tez mialem watpliwosci czy wytrzyma no ale chyba to jakos dziala skoro ludzie kupuja :P

Obrazek

czym by zrobic taki otwor?? moze bym dal komus zeby zrobil bo osobiscie to bym sie bal zeby lakier nie popekal czy cos
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez Invi » 13/2/2012, 18:55

Wiertarką :twisted: Boczne owiewki są lakierowane na czarno, niebieski to tylko naklejki, więc ostrożnie wiercić, wywiercić w dobrym miejscu i pod crashpadem nie powinno być nic widać.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 13/2/2012, 19:25

tak jakby nie mogli odslonic fabrycznie tego miejsca :D
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez palgumeniedusze » 13/2/2012, 19:44

http://moto.allegro.pl/suzuki-gsxr1000- ... 06948.html nawet tysiaka z rajsingowa szybka idzie wyrwac za 8 k :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Invi » 13/2/2012, 21:08

I to takiego ze 190KM ;) I to właściwe nie K2 tylko jakieś K2/K7/K3-K4 (lusterka zadupek i subframe) Hmm powiedzmy ze w sumie wychodzi jakieś K3.6 :D A najlepsze że ta rejsingowa szyba wygląda dokładnie tak jak najzwyklejsza z fabryki.

byku napisał(a):tak jakby nie mogli odslonic fabrycznie tego miejsca :D


To aż dziwne jest, po pierwsze śruba jest zasłonięta tylko z jednej strony, po drugie w SRAD'ie było jeszcze zrobione normalnie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 13/2/2012, 21:36

wlasnie czytalem ze w sradach mozna bylo bezproblemowo a pozniej trzeba bylo kombinowac. Musze zobaczyc w jakim stanie jest naped tylko prroblem tkwi w tym ze sie srednio znam :D musze do kogos go zaczolgac
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez Invi » 13/2/2012, 21:55

Łapiesz za ogniwo łańcuch na tylnej zębatce i próbujesz odciągnąć od zębatki, jak się nie da to łańcuch jest si ;)

Zresztą, na stronie suzuki masz manual po polsku więc sobie ściągnij, powinien się przydać.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 13/2/2012, 22:09

aha ok dzieki za ta rade z lapaniem lancucha ;-) Niestety mam dosyc uboga wiedze mechaniczna takze musze sie troche poduczyc ;) a z oponami nie wiem niby ogladalem i niby dosyc spore "rowy"( bieznik ) sa, takze mysle ze opona jest ok. Nie jestem pewny bo nigdy nie widzialem nowego slik'a
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez byku » 13/2/2012, 23:42

no jak dla mnie to wyglada jak slik(nie wiem jak inaczej nazwac taka opone). Sory ze nie znam fachowego nazewnictwa ale jakos do zycia nie bylo mi to niezbedne
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez bryk77 » 14/2/2012, 05:06

Invinciblee napisał(a):A niby jak to jest zrobione że idzie bez cięcia owiewki? No bo jakieś obejścia itp spowodują tylko że w razie gleby crashpad się wygnie przez co nie będzie działał tak jak powinien, a po drugie połamie owiewkę. No chyba że jest to tam jakoś sprytnie wykombinowane.


Bez obejścia liche crash pady też się wygną i połamią owiewkę. Tak było u mnie także radzę kupić jakieś sprawdzone crashe, np. Womet-Tech.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez byku » 14/2/2012, 10:41

eneasz jakby kazdy wszystko wiedzial to nie istnialo by forum nie uwazasz? Moja pomylka sory nie musisz wyskakiwac z bredniami itp. Poprostu nie wiedzialem jak inaczej nazwac taka opone.


bryk77 dzieki za podanie konkretnej firmy ;)
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez Invi » 14/2/2012, 12:57

Co do opon to na zdjęciu masz pilot sporty, jeśli nie są za stare to są nawet bardzo ok.

eneasz napisał(a):slicki – opony całkowicie gładkie lub z bardzo delikatną rzeźbą bieżnika.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez byku » 14/2/2012, 17:40

eneasz prosze jak masz dawac debilne komentarze nie wnoszac nic do tematu to lepiej nie pisz wcale. Pozwole sobie zacytowac Ciebie "lepiej nie pisac nic niz pisac glupoty"

Invinciblee mam zdjecie tylniej opony moze bym wstawil i moze moglbys ocenic bieznik??
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez byku » 14/2/2012, 17:53

dowartosciowujesz sie?
nie chce Twojej pomocy, pytanie choc moze glupie NIE JEST SKIEROWANE DO CIEBIE wiec z laski swojej nie zasmiecaj mi tematu.

Jak jest dla Ciebie takie glupie to po co piszesz?? Moze dla kogos innego nie bedzie takie glupie i odpowie.

Tylko glupi nie zadaje pytan. No ale natura zrobila nam figla i Ty jestes wszechwiedzacy i wszystko wiedziales odrazu
byku
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21/2/2007, 11:54

Postprzez skidmarks » 14/2/2012, 18:24

eneasz swoje mądrości czerpie z "googlania". Wykład o slickach cyk i jest z wikipedii to żenujące ale on chce uchodzić za najmądrzejszego udowadniając to niejednokrotnie :roll:
Niezdziwi mnie ze Chaz Davies jeździ tylko dlatego że eneaszowi się nie chce :twisted: inaczej chłopina byłby bez kontraktu
Ostatnio edytowano 14/2/2012, 18:30 przez skidmarks, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości




na gr