Zobacz wątek - nauka Stuntu. jaki motor wybrać?
NAS Analytics TAG

nauka Stuntu. jaki motor wybrać?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Janek94 » 5/2/2012, 16:58

Jeżeli latasz bez plastików, to w Cbr klatka jest niepotrzebna.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki


Postprzez k9aro3l » 5/2/2012, 17:48

janek chyba nie wiesz do konca jakie zadanie ma klatka w stuncie wiec moze sie nie wypowiadaj
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce


Postprzez Janek94 » 5/2/2012, 17:51

Akurat wiem bardzo dobrze jakie zadanie ma klatka. W Cbr nie ma po co jej montować, w razie gleby nie ma co uszkodzić. Są to zbędne kilogramy.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez k9aro3l » 5/2/2012, 18:30

uważasz że jak będzie motocykl glebał na lewo i na prawo to nie uszkodzi przy tym silnika ?
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez Janek94 » 5/2/2012, 18:33

yyy... nie?
W tym moto nie. To jest tylko 125, silnik jest schowany, żadne dekle nie wystaja, nie ma co uszkodzić.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez k9aro3l » 5/2/2012, 18:42

no ale z drugiej strony w sytuacji gdy motocykl położy mu się na bok, klatka może zapobiec przed uszkodzeniem nogi. Ja bym jednak zamontował, jeśli wendzonka uważasz że klatka Ci się nie przyda to nie montuj, może i tak jest jak mówi janek że nie ma co tam uszkodzić.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez Arturo925 » 5/2/2012, 18:49

Zawsze to moze CrashPady wrzucić ;) Jeżeli będzie chciał skakać po moto, to i tak musiałby prędzej czy później dorobić pegi, a jak wiadomo, Crashpady spokojnie mogą te pegi zastąpić i odwrotnie. Crashe spokojnie moze sobie samemu uspawać.
HB zrób sobie samemu. Tylko niech Ci ktoś na ramie miejsce na drugi zacisk z tyłu dospawa. Wszystko masz w internecie.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez wendzonka » 5/2/2012, 20:00

jak zakupie motor, myślę, że będzie to Cebra ale nie jest to na 100% pewne to wsadzę mu na pewno: klatkę, HB, crashpady, wyprostuje kiere, zębatkę większą i będzie trzeba przerobić układ smarowania. są jakieś gotowe zestawy?
:D
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Arturo925 » 5/2/2012, 20:17

Po co Ci crashpady jak będziesz robił klatkę? :P
HB musisz zrobić sam, lub z czyjąś pomocą.
Kiera - allegro. Miełm Ci polecić stalową kierę, ale nie mogę jej znaleźć na allegro. Alu też sie nada. Byle by była szeroka. Ewentualnie szukaj używanej, najlepiej na jakichś forach typu Stuntpoland ( z resztą tam powinieneś założyć ten temat)
Napęd też allegro.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez wendzonka » 5/2/2012, 21:04

znalazłem typka na Allegro, który sprzedaję akcesoria i części do stuntu. pewnie u niego załatwię najważniejsze rzeczy. 8)
jakbym miał brać Cebre to jaką z wtryskiem czy gaźnikiem? myślę, że lepiej będzie z gaźnikiem ale nie jestem pewien.
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Arturo925 » 5/2/2012, 21:15

Wtrysk :) Będzie praktyczniejsza w stuncie. Ale z gaźnikiem też nie będzie tragedii. W sumie tu nie wiem jak duża będzie różnica, ale np. F2/F3 lubiły sobie zgasnąć w pionie. F4i jest juz na wtrysku i tego problemu nie ma.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Janek94 » 5/2/2012, 21:19

W 125 nie ma takiego problemu.
Cbr125 na gaźniku bardzo dobrze sobie daje rade w stuncie.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez wendzonka » 5/2/2012, 22:31

jeśli na gaźniku od czasu do czasu zgaśnie to luz, wytrzymam ale jak będzie gasło non-stop ostrej jazdy (oczywiście na początku podstawowe sztuczki :D ) to się bardzo zdenerwuje :wink:
Cebry na wtrysku są dość drogie i szkoda mi wydawać tyle kasy na coś co będzie mogło jeździć tylko na zamkniętych skrawkach asfaltu.
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 5/2/2012, 22:45

bez sensu jest montować klatke w CBR ogólnie to trudne moto do stuntu bo jest dosyc długie, i fabrycznie ciezkie. ja bym powywalał plastiki, dorobił zamiast klatki przemyslane crashpady, tak żeby nic nie uszkodzic, ale też żeby nie dodawać zbędnych kilogramów. zmienił bym napęd. HB zrób samemu, taniej wyjdzie. wsadź szerszą kiere najlepiej fatbara, i dzida :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wendzonka » 6/2/2012, 14:59

ale ta Cebra jest dość malutka w porównaniu z innymi motorkami z tej klasy. zgodzę się z tym, że klatka może być dość ciężka, w końcu musi być wytrzymała :lol: jeżeli będzie naprawdę ciężka to ograniczę się do jakiś crashpadów :)
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê