Zobacz wÄ…tek - Jaki 1. Moto na tor, chce poprawic skill'a, oczywiscie tanio
NAS Analytics TAG

Jaki 1. Moto na tor, chce poprawic skill'a, oczywiscie tanio

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez DostojnyKocur! » 2/2/2012, 22:35

Tanio i na tor ??
Spróbuj tego ? -- >http://2.bp.blogspot.com/-8mppLi2U2gk/TwCL4FJ_uQI/AAAAAAAADjY/IMRLaKwwXLk/s1600/bitch-please.jpg


Dobra a teraz Ci wyjasnie
Bo sie nie da Myslisz ze jak wydasz 4 kólka na moto to bedziesz latał na torze ahahahahaha Nie ma Ch*ja we wsi na Mariolke .
Opony kafel , znikaja w oczach , Paliwo 6zł za litr , znika w oczach , Motor starzeje sie 20xszybciej . Do tego przychodza gleby co chwile . I wyjazd na tor Cie kosztuje mega duzo kasy . Ludzie to sobie tak mysla ze na torze to tak fajnie ehhh . Jakby wyjazd na tor był taki tani to kazdy by sie scigał bo co to za roznica czy latasz po torze i sie scigasz z kim a latasz i twierdzisz ze sie nie scigasz . A wyscigi sa drogie tak samo jak treningi .
Takze zapomnij . Kupisz stare moto zrobisz dwa kolka i korba wyjdzie bokiem
Do tego ubranie , a likrze sobie juz nie pojezdzisz
To sa mega wydatki No chyba ze pojedziesz na jakis kartingowy wrzucisz 4ke i bedziesz sobie pyrkał jak babcia z wozkiem po tesco
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack


Postprzez DostojnyKocur! » 3/2/2012, 01:27

Ja nie mowie ze uda mu sie zapiac przy maks obrotach . Poprostu wrzucic i miec nadzieje ze nie bedzie szarpał lancuch . Mowiac szczerze 4 tys zł nie staczy na dwa moze trzy treningi na torze jak nic nie padnie w moto i nie bedziesz mial gleby a o to ciezko juz .

zeby NORMALNIE trenowac na torze trzeba kupic moto za minimum te 12 koła , a najlepiej wydac z 25 na cos prawie nowego , moze tam lekko obdartego
włozyc w niego jeszcze z 4-6 tysiace amorek skretu . na klamki sety opony owiewki przydalyby sie tez sprezyny do zawiechy inne oleje ,
I miec jeszcze na dojazd na tor (autem moto na lawete ) na wpisowe jakies tam , na paliwo do moto , na czesci eksploatacyjne typu smar do lancucha , olej do silnika , itd , do tego co jakis czas doliczac minium 1000zł na opony

Naprawde czlowiek sobie mysli ze wyjazd na tor , to wyjazd na taka bezpieczna droge bez drzew i w jednym kierunku . I koszt jazdy bedzie taki sam jak po kazdej innej .
Niestety nie jest tak
A tory kartinogwe sa niestety dobre ale do czasu . Jak juz ogarniesz motor tak ze bedziesz mogl schodzic na kolano bez problemow , to jazda po torze kartingowym sie dla Ciebie skonczyla bo nic wiecej sie nie nauczysz nic . Bo predkosci sa za male na motocykle sportowe , Jedynie supermoto poszalejesz
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack


Postprzez bull.44 » 3/2/2012, 17:57

Ja was rozumiem, znam koszty i jestem swiadom ze na oponie nie zrobisz 30tys km jezdzac po torze. Pomineliscie chyba jeszcze tylko koszt klockow hamulcowych ;D

Mało kto zaczynajac przygode z jakas grupa pojazdow, aut, buggy czy motorów, zaczyna od razu z pojazdem z gornej połki wyposazonego po zeby tak ze juz bardziej sie nie da. Dodam ze w moim przypadku jeszcze nie mam prawa jazdy od ktorego zaczne, ale chociaz by z braku doswiadczenia nie powinnienem wsiadac na pojazd bezkompromisowo wyczynowy, zeby sie czegos nauczyc trzeba wiedziec co z czego wynika.

Nie znam osobiscie przypadku by ktos zaraz po zdaniu prawka B zaczynal od razu jezdzic autem WRC tylko dla tego ze chce dobrze jezdzic a nie tylko szybko, troche pogalopowaliscie sobie. Chyba nie myslales ze za 4tys przygotuje sobie profi motor na tor..
bull.44
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2012, 08:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez motoluka » 3/2/2012, 20:53

Panowie bull.44 nie gada tak głupio, nie każdy ma kase ale pasje może mieć każdy, a koleś który zaczyna przygodę (jeśli tylko zrobi prawko, tutaj jestem nieugięty) może bardzo fajnie bawić się na torze kartingowym i zdobyć sporo umiejętności. To nie będzie nic profesjonalnego, ale to i tak więcej niż 80% precli jeżdzacych u nas w kraju.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Kelhorn » 3/2/2012, 21:45

Jeśli ma to być tylko zabawa i to możliwie budżetowa, to chyba tylko 125. 4T nawet pomimo piłowania tak szybko nie zużyjesz (moto jest lekkie i choćbyś chciał to takiego silnika nie zniszczysz ot tak, nawet na torze), 2T pozwala poszaleć, ale przyjrzałbym się wtedy kosztom części zamiennych :). Ponadto 125cc spokojnie kupisz w takich pieniądza o jakich mówimy i jeszcze sporo powinno zostać. Ponadto takie motongi ważą w granicach 120 kg więc prowadzą się bajecznie łatwo. Rozejrzyj się na NSRkami, Derbi, cebrami (chociaż te potrafią być nadzwyczaj często po prostu zaniedbane).
Kelhorn
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42

Postprzez DostojnyKocur! » 3/2/2012, 21:45

przyznasz mi racje zobaczysz :) ale nie bede sie klocił ja ten temat przerabialem i to przez pare lat
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez bull.44 » 3/2/2012, 22:09

Oboje macie racje, tylko oboje mowicie/mowimy o roznym stopniu zaawansowania. Uwazam ze na poczatek najlepsza bedzie wlasnie taka 125 ktora mozna na poczatku nauczyc sie swietnie balansowac, "grac cialem" i uzywac umiejetnosci a nie mocy, z czasem krotszym czy dłuższym, ale w odpowiednim momecie nie pojdzie sie dalej jesli nie zainewstuje sie w sprzet ktory bedzie ograniczal.

Jaka 125 warto kupic? Czym sie rozni nsr od cbr? co mozna powiedziec o tych silnikach w tych pojemnosciach?

SÄ…dze ze wybor bedzie sie ograniczal do hondy, hyba ze jest jakas dobra alternatywa.

Pozdrawiam.
bull.44
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2012, 08:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Brekekeks » 4/2/2012, 09:10

Nsr to 2T, Cbr to 4T, różnią się mocą i sposobem oddawania, poza tym w 2T co jakiś czas czeka cię wymiana tłoka i cylindra. Więcej też pali, i musisz mieszać olej z paliwem. Nsr 30km, Cbr 15km. W sumie tyle. Nsr nie jest już jakiś czas produkowane, więc ciężko spotkać zadbany egzemplarz.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez bull.44 » 4/2/2012, 09:21

Bardziej nadaje sie nsr do jazdy. a jak z podwoziem?
Jak czesto trzeba by robic remont silnika w nsr. Mechanika mi nie straszna juz patrzylem na czesci, nie jest to drogie, ceny normalne, ale jak sie policzy kilka wymian to nie bedzie sie oplacac taki nsr, bo rownie dobrze mozna dolozyc do moto na starcie i kupic wieksza cbr'ke

Ale jezeli na jednym remoncie ktory i tak bym zrobil po kupnie przejezdzil bym z 5 treningow to byl bym zadowolony.

ile cbr600 pali na torze?





Tak w ogole to jeszcze troche czasu i nsr bedzie małym youngtimerem,
bull.44
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2012, 08:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez skidmarks » 4/2/2012, 11:35

CBR600 wciągnie zbiornik w 30-40 minut Ale w twoim przypadku nie będziesz korzystał z górnego rejestru obrotów to na dłużej starczy.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez bull.44 » 4/2/2012, 13:38

a jak z mocą da sie swobodnie to ogarnać po kursie prawa jazdy? czy lepiej jednak pojezdzic na 125 2T. nie spieszy mi sie do 600ccm bardziej mi zalezy na tym by za kilka lat b. dobrze jezdzic.
bull.44
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2012, 08:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Majin » 4/2/2012, 13:45

po kursie lepiej wyjdziesz na słąbszym niż na 600
Avatar użytkownika
Majin
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê