Zobacz wÄ…tek - MZ Baghira/ silnik od Yamahy XTZ 660
NAS Analytics TAG

MZ Baghira/ silnik od Yamahy XTZ 660

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

MZ Baghira/ silnik od Yamahy XTZ 660

Postprzez Ew3Ra » 12/12/2011, 13:31

Witam.
Jestem zainteresowany kupnem MZ Baghiry. Motocykle te mają całkiem markowe podzespoły chociażby serce czyli silnik od YAMAHA XTZ 660.
Niestety nie znam się na mechanice dlatego proszę o podpowiedź:

O co powinienem zapytać sprzedającego?
Na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach?

Głównie chodzi mi o podpowiedzi na temat SILNIKA XTZ 660.
Nie chciałbym nieświadomie kupić sprzętu do remontu.

Moto które mnie interesuje:
http://moto.allegro.pl/mz-baghira-super ... 82290.html

Może ktoś z Bydgoszczy lub Torunia byłby chętne pomóc mi podczas oględzin?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi:)



PS do admina: Otworzyłem dzisiaj już podobny temat ale zniknął:p podejrzewam że został gdzieś przeniesiony ale nie mogłem go znaleźć. W razie gdyby ten post również był "nie na miejscu" proszę o informacje, gdzie będe mógł go znaleźć. Dziękuje:)
Ew3Ra
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 23/11/2011, 22:33


Postprzez pamoz » 12/12/2011, 19:28

Mam MZ skorpion na tym samym silniku.Jest to popularny sllnik yamahy xtz 660 ,różnica może być tylko w airboxie i samym filtrze powietrza .Przynajmniej u mnie tak jest.Zresztą co do samego silnika sam producent(MZ) odsyła do serwisówki yamahy xtz660.Co do reszty oględzin to standard jak przy kupnie używanego motocykla.Jak się nie znasz najlepiej jedź z kimś zaznajomionym w temacie.
Pozdr.
biegacz
Avatar użytkownika
pamoz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez Ew3Ra » 27/12/2011, 23:07

Hej.
Czy to prawda, ze "tak zwany silnik od Yamahy 660" w MZ-ach jest robiony przez kogos innego niz japonczykow?