Zobacz wątek - Honda CBF600S - pomoc przy oględzinach zdjęcia
NAS Analytics TAG

Honda CBF600S - pomoc przy oględzinach zdjęcia

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Honda CBF600S - pomoc przy oględzinach zdjęcia

Postprzez skorek11xn » 9/12/2011, 20:50

Cześć. Na wstępie chciałbym się przywitać ze wszystkimi użytkownikami serwisu :)
Aktualnie rozpoznaje oferty na rynku i pragnę dowiedzieć się co mogło spowodować takie coś jak na zdjęciu błotnika tej Hondy i na baku.

http://imageshack.us/photo/my-images/195/dsc02855y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/683/dsc02854o.jpg/

zdjęcia wysłał mi sprzedawca, więc uznałem go za gościa szczerego że przyznaje się do czegoś czego nie widać na zdjęciach z oferty. Jedyny zgrzyt to taki że moto bezwypadkowe, a że nie mam doświadczenia w tych sprawach - w tym roku prawo jazdy na motocykl posiadłem - to staram się być maksymalnie dociekliwy i pytać. Ten bak to może gościu przytarł w garażu, bo żaden inny element nie nosi śladów upadku, natomiast na błotnik nie umiem wymyślić wymówki. Wprawdzie obydwa uszkodzenia jakoś mi nie przeszkadzają, ale błotnik mnie interesuje. Mam również taki zwrot, którego nie mogę rozszyfrować. W papierach, które uprzejmy Pan mi przesłał, kontrola TUV(motocykl sprowadzany z Niemiec), napisała takie coś:

Lenkkopflager: hat Rastpunkte

Ni kij ni w oko nie wiem co to znaczy, wiem że nie przeszedł kontroli TUV w 2008 roku. Mam szczerą nadzieję, że ktoś zna odpowiedzi na moje pytania.

Pozdrawiam :)
skorek11xn
Świeżak

Postprzez kowal_71 » 9/12/2011, 22:44

Błotnik elegancko pospawany, a na czaszy to nie wiem co to jest. Wygląda jak rozpizgane robale :D
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec

Postprzez Piter0950 » 9/12/2011, 22:48

Dokładnie musiał szlaga dostać błotnik,a ten napis niemieck dosłownie znaczy sterujące łożyska główki: ma ryglowane
Piter0950
Świeżak