Kupno motocykla dla poczÄ…tkujÄ…cego
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kupno motocykla dla poczÄ…tkujÄ…cego
Witam,
Wiem że tematów o kupnie motocykla było dużo, jednakże ja mam bardziej sprecyzowane wymagania, których na innych postach nie ma. Żeby nie zanudzać, w skrócie: Chcę kupić motocykl. Dodam że jestem początkujący dlatego szukam małej pojemności (125cm3), żebym mógł jeździć nim na prawko A1. Jednakże potrzebuję waszej rady. Mam 16 lat i 176cm wzrostu i chciałbym wiedzieć jaki motocykl byłby dla mnie najlepszy. Nie drogi, gdyż będe dysponował budżetem od 2000 do 2500zł max! Rok produkcji nie ma znaczenia. Spalanie paliwa nie więcej niż 4l/100km. No i żeby te 100km/h lub więcej jeździł. Ale i również żeby był dobrej jakości i wytrzymał i te kilka lat. Chciałbym abyście podali mi propozycje motocykli które mieszczą się w moich wymaganiach. W skrócie motocykl do 2500zł, spalanie poniżej 4l/100km, dobra prędkość, rok produkcji nie ważne, wytrzymały i dobry.
Czekam na wasze propozycje, podajcie mi wszystkie propozycje które znacie. Za każdą pomoc serdecznie dziękuje.
Pozdrawiam.
Wiem że tematów o kupnie motocykla było dużo, jednakże ja mam bardziej sprecyzowane wymagania, których na innych postach nie ma. Żeby nie zanudzać, w skrócie: Chcę kupić motocykl. Dodam że jestem początkujący dlatego szukam małej pojemności (125cm3), żebym mógł jeździć nim na prawko A1. Jednakże potrzebuję waszej rady. Mam 16 lat i 176cm wzrostu i chciałbym wiedzieć jaki motocykl byłby dla mnie najlepszy. Nie drogi, gdyż będe dysponował budżetem od 2000 do 2500zł max! Rok produkcji nie ma znaczenia. Spalanie paliwa nie więcej niż 4l/100km. No i żeby te 100km/h lub więcej jeździł. Ale i również żeby był dobrej jakości i wytrzymał i te kilka lat. Chciałbym abyście podali mi propozycje motocykli które mieszczą się w moich wymaganiach. W skrócie motocykl do 2500zł, spalanie poniżej 4l/100km, dobra prędkość, rok produkcji nie ważne, wytrzymały i dobry.