panie wiewiórka...
tak wiec oboje mamy racjÄ™...
piszmy o rzeczach, które zależą od gustu, jako o swoich odczuciach, a nie o prawdzie objawionej...
wczoraj siedziałem na RRce... ten silnik przy wchodzeniu na obroty bzyczy... w sensie ma wysoki dźwięk... jak mam opisać, że moj nizsze dzwieki wydaje... pisze, ze jest bardziej basowy... a wiadomo, że przy jakimkolwiek cruiserze/chopperze to bzyczek tylko...
wczesniej pisano, ze motocykl jest niewygodny... teraz, że jest niewygodny, ale dla Ciebie... co jest mozliwe...
moc... tu nie ma co komentować... ma 72KM i ileś tam sekund do setki i dwusetki... nie ma co spekulować, siegnij do danych i porownaj...
SV650 to ta sama liga... na papierze na zblizone osiagi... nie jezdzilem nim... nie potrafie CI wytlumaczyc, dlaczego to byla inna czasoprzestrzen... nie wiem dlaczego ER6F wąchał spaliny... moze kwestia ridera...
podsumowujÄ…c:
ER6F to bardzo ciekawy motocykl... trochę do miasta, troche na trase, troche do poświrowania...
ale nie ma sensu porownywac go z niczym innym jak z gsxf czy diversionem...
nie ma startu z moto sportowymi
nie ma startu z moto do stuntu
nie ma startu z prawdziwym turystykiem...
i taka idea motocykla mi (gust, pamietasz?) odpowiada...
bede go zmieniał... na CBR F4i... tak tak... dokladnie ten mułowaty, co się nudzi po jednym sezonie