Zobacz wątek - Uniwersalny efektowny motocykl do około 15000 złotych
NAS Analytics TAG

Uniwersalny efektowny motocykl do około 15000 złotych

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Grosheck » 2/10/2011, 11:20

panie wiewiórka...

tak wiec oboje mamy racjÄ™...

piszmy o rzeczach, które zależą od gustu, jako o swoich odczuciach, a nie o prawdzie objawionej...

wczoraj siedziałem na RRce... ten silnik przy wchodzeniu na obroty bzyczy... w sensie ma wysoki dźwięk... jak mam opisać, że moj nizsze dzwieki wydaje... pisze, ze jest bardziej basowy... a wiadomo, że przy jakimkolwiek cruiserze/chopperze to bzyczek tylko...

wczesniej pisano, ze motocykl jest niewygodny... teraz, że jest niewygodny, ale dla Ciebie... co jest mozliwe...

moc... tu nie ma co komentować... ma 72KM i ileś tam sekund do setki i dwusetki... nie ma co spekulować, siegnij do danych i porownaj...

SV650 to ta sama liga... na papierze na zblizone osiagi... nie jezdzilem nim... nie potrafie CI wytlumaczyc, dlaczego to byla inna czasoprzestrzen... nie wiem dlaczego ER6F wąchał spaliny... moze kwestia ridera...

podsumowujÄ…c:

ER6F to bardzo ciekawy motocykl... trochę do miasta, troche na trase, troche do poświrowania...
ale nie ma sensu porownywac go z niczym innym jak z gsxf czy diversionem...

nie ma startu z moto sportowymi
nie ma startu z moto do stuntu
nie ma startu z prawdziwym turystykiem...

i taka idea motocykla mi (gust, pamietasz?) odpowiada...

bede go zmieniał... na CBR F4i... tak tak... dokladnie ten mułowaty, co się nudzi po jednym sezonie ;)
Grosheck
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17


Postprzez Grosheck » 3/10/2011, 20:17

Gdy kumpel podjezdzał swoim Banditem 600 to mój wydawał się 2 razy szczuplejszy...
zakładam, że 1400 jest jeszcze większa... i cięższa...

ale generalnie to moto dla dzieci :roll:

Obrazek

nie jeździłem nigdy na nakedzie, przeto spytam:
na moim przy ok. 100-120km/h jazda jest juz raczej uciążliwa, dopoki się nie schowasz na baku za szybkę...

jak to wyglada przy nakedzie?
Grosheck
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17


Postprzez Czester » 3/10/2011, 20:55

100-120km/h to jazda uciążliwa? No proszę Cię, toż to sama przyjemność! Na nakedzie walka z wiatrem zaczyna się od 160km/h, do tej granicy jest przyzwoicie.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez adamnowak » 3/10/2011, 21:26

Koledzy, przeanalizowałem całość i wydaje mi się, że za bardzo odbiegacie od tematu. Zarówno kasa na utrzymanie sprzętu jak i doświadczenie nie pozwalają mi na motocykle pokroju Gienka. Szukam motocykla do 15-18k, w pojemności 600-800ccm coś sporego gabarytowo, siedziało mi się idealnie na FZ8 Fazer. Także porównywanie ER6F do Gienka nie ma sensu.
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez adamnowak » 3/10/2011, 21:39

100km/h to ludzie na skuterach 125ccm latajÄ… hehe
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Grosheck » 3/10/2011, 22:04

adamnowak napisał(a):100km/h to ludzie na skuterach 125ccm latają hehe


które mają wysoką szybę...

vfr to duży motocykl...

nie ma z ER6F nic wspólnego poza dużą ilością plastiku...

też o nim myślałem... ale odpuściłem go sobie własnie z uwagi na wielkosc i wage...
Grosheck
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17

Postprzez adamnowak » 4/10/2011, 12:59

O której VFR mówisz?[/code]
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez maciejka69 » 4/10/2011, 13:08

gdybyś sobie zadał trud spojrzenia dwa posty wyżej, to byś wiedział
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez adamnowak » 4/10/2011, 13:40

Ale tam chyba 2 generacje były
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez maciejka69 » 4/10/2011, 13:53

adamnowak napisał(a):Ale tam chyba 2 generacje były


tu już się czepiasz ;)
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez adamnowak » 4/10/2011, 14:47

Fajny, ale V-tec chyba lubi wypić prawda? Niepokoi mnie też wygięcie kierownicy, czy nie wymusza ona znacznie bardziej "aktywnej" pozycji niż na np FZ8 Fazer?
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez adamnowak » 4/10/2011, 17:26

Wiem, rozumiem po prostu nie chciałbym aby średnio mój sprzęt na dzień dzisiejszy palił ponad 6-6.5L
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez logicsys » 6/10/2011, 21:06

hoho takie rzeczy to tylko w erze znaczy T-mobile. 6 litrow spali CI nawet duzy bandit. przy spokojnej jezdzie- jak mu bedziesz cisnac to licz na 8. I tak z kazdym moto jest podobnie, zalezy od stylu jazdy. wystarczy wybrac sie w jakas traske z innymi moto i wiesz juz czy Twoj sprzet duzo pali :) CHyba ze jak wyzej napisal P. wiewiorek jakies do 500 ccm.
logicsys
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
Lokalizacja: Gorzów WLKP

Postprzez adamnowak » 7/10/2011, 09:25

Chodziło mi o 6L na 100 przy spokojnej jeździe poza miastem ze sporadycznym przyciśnięciem.
adamnowak
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê