Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked
Posty: 96
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked
Myślę o czymś podobnym mocowo i gabarytowo do Triumpha TT600 (200kg, 110KM), najchętniej sport. Przyglądałem się ZX6R, YZF 600 Thundercat (po zawirowaniach ze skrzynią biegów chyba zrezygnuję), 636, GSX-F Jajko. Ale w grę mogą wchodzić też nakedy.
Jeździłem sezon na Triumphie - turystycznie (80%) i miejsko.
Mam 190cm wzrostu, ważę 90kg, do wydania mam 8000 zł. Pełen motocyklowy strój już mam
Jeździłem sezon na Triumphie - turystycznie (80%) i miejsko.
Mam 190cm wzrostu, ważę 90kg, do wydania mam 8000 zł. Pełen motocyklowy strój już mam
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jak nie masz ostrego parcia na sporta to ja bym rozważył małego Zeta.
Jak poświęcisz trochę czasu to powinieneś znaleźć coś w mniej więcej Twoim budżecie - może będziesz musiał dołożyć <1k.
I jak będzie golas to w danym przedziale $$$ będzie parę lat młodszy od sporta.
Jak poświęcisz trochę czasu to powinieneś znaleźć coś w mniej więcej Twoim budżecie - może będziesz musiał dołożyć <1k.
I jak będzie golas to w danym przedziale $$$ będzie parę lat młodszy od sporta.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli mowa o nekedach to może Hornet? Do 8k to starsze 636 tez powinieneś znaleźć w dość dobrym stanie. Thundercata odpuść. Ma go kilku moich znajomych i narzekają. Ma tendencje do prostowania sie w zakrętach oraz ogólnie nie jest to zbytnio udany sport. Gsx-F znacznie rózni sie od tych motocykli co wypisałeś. Jechałeś tym sprzętem?
R6 2003r.
-
fyszmen - Świeżak
- Posty: 181
- Dołączył(a): 13/6/2011, 09:30
- Lokalizacja: Gorlice
Nie jechałem, czytałem recenzje na ścigaczu, że to spokojne turystyczne moto które może czasem pokazać pazur. 86KM to jednak trochę mało ale jak n ie znajdę alternatywy to Jajko też biorę pod uwagę. Szkoda że TurboKot ma tyle negatywnych opinii, mocowo i stylistycznie by mi pasował
A Kawa ZRX 1100?
http://allegro.pl/kawasaki-zrx-1100-pol ... 92266.html
Dość rzadkie, wpadłem na niego przypadkiem przeglądając allegrosz. Chyba nie popularna alternatywa dla GSX1400?
A Kawa ZRX 1100?
http://allegro.pl/kawasaki-zrx-1100-pol ... 92266.html
Dość rzadkie, wpadłem na niego przypadkiem przeglądając allegrosz. Chyba nie popularna alternatywa dla GSX1400?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Całkiem w porządku Z750, tylko nie ta grupa cenowa... Najtańszy znalazłem za 9900zł, a wiadomo że nie od razu trafia się zdrowa sztuka.
Daj spokój, Thundercat wygląda prawie jak mój Triumph
Daj spokój, Thundercat wygląda prawie jak mój Triumph
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
CBR F4 też jest bardzo poważnie brane pod uwagę. GSX-R odpada. Za mocny i też mi się nie podoba, kacza dupa i ta dzika lampa go dyskwalifikują A VFR 750? To stary bajk, ciężko będzie znaleźć niezgruzowany model
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Ja też za hornetem . Jakoś nie mogę połączyć słowa plastyk z turystyką :p . Musi być nejked ! Cena odpowiada , moc, hamulce poręczność , części (więcej niż to twojego który nie odpala na bp :p) . Baja bongo !
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
ASR1927 napisał(a):A VFR 750? To stary bajk, ciężko będzie znaleźć niezgruzowany model
Ja tak patrzę to wszystkie znajome VFR'y są spokojnie ujeżdżane i w lepszym stanie od wielu sportów. To taki bardziej turysta niż ostry super sport, clipony masz bardzo wysokie itd.
A za 8k mógłbyś spokojnie mieć 800 z wtryskiem z 1999.
No i V4 + monowahacz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Nie wiem jakiego Zeta szukacie, ale zdrowa 4 letnia Mała Zetka to wydatek przynajmniej 15-16k to pod warunkiem, że się dobrze trafi(niespawany, niebity, niej_akiś_tam_jeszcze). A znowu stare Zetki jak szukałem z reguły mają problem: ten leżał, temu stuka, z tego cieknie. Omijałbym :/
Hornet to lepszy pomysł - swojego czasu dużo sztuk pojawiło się w Polsce. W tych ryzach cenowych idzie znaleźć coś odpowiedniego ;]
Hornet to lepszy pomysł - swojego czasu dużo sztuk pojawiło się w Polsce. W tych ryzach cenowych idzie znaleźć coś odpowiedniego ;]
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Co do Kota to skrzynia sypie się osobom, które lubią polatać na kole.
Miałem Thundercata i nie miał tendencji do prostowania się w zakrętach, mało polił, był bardzo wygodny, dobrze chronił przed wiatrem i nie miałem z nim żadnych problemów.
Do 8 koła może GSX-F 750, lub ZR7/ZR7-S.
Miałem Thundercata i nie miał tendencji do prostowania się w zakrętach, mało polił, był bardzo wygodny, dobrze chronił przed wiatrem i nie miałem z nim żadnych problemów.
Do 8 koła może GSX-F 750, lub ZR7/ZR7-S.
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
mognilwo napisał(a):Co do Kota to skrzynia sypie się osobom, które lubią polatać na kole.
Miałem Thundercata i nie miał tendencji do prostowania się w zakrętach, mało polił, był bardzo wygodny, dobrze chronił przed wiatrem i nie miałem z nim żadnych problemów.
Też się podpisuje.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
pan_wiewiorka napisał(a):Za te pieniądze możesz znaleźć coś ze starszych bigbajków, CB1000, ZRX1100 czy Inazuma 750.
Szczególnie interesuję mnie ZRX1100. Miałeś z nim styczność?
W sumie coraz bardziej przekonuję się do VFR, dużo pozytywnych opinii. Popularne, każdy mechanik naprawi, części dużo...
Amahay, ale jak naked do turystyki? Ja większość latam turystycznie, czasem lubię miejski terror zrobić. Naked nie służy do turystyki
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
A co z kwestią ochrony przed wiatrem? Ciężko lecieć w dalszą trasę, kiedy nie można przekroczyć 120km/h bo urywa głowę... Można ratować się dodatkową owiewką, ale wtedy słowo "naked" traci tu sens... "Traci go, k**wa, bezapelacyjnie"
Invi, wyszukałem, że VFR800 do roku 1997 była na gaźnikach, a od 1998 na wtrysku. Na czym się skupić? I jeszcze jedno. Ręczne ssanie??? Z czym to się je?!
Invi, wyszukałem, że VFR800 do roku 1997 była na gaźnikach, a od 1998 na wtrysku. Na czym się skupić? I jeszcze jedno. Ręczne ssanie??? Z czym to się je?!
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR1927 napisał(a):Ręczne ssanie??? Z czym to się je?!
Masz taką wajchę przy kierownicy (bynajmniej u mnie tak jest). Pociągasz i ssanie jest włączone. Wystarczy odczekać chwilkę na zimnym silniku dopóki obroty się nie uregulują i odciągnąć ów wajchę do wyjściowej pozycji.
Zamienił stryjek siekierkę na kijek... Nie lepiej dozbierać co nieco i kupić coś młodszego? Możesz Triumth'a sprzedać teraz, a przez zimę odłożyć trochę do skarpety.
Może warto spróbować chleba z innego pieca... Osobiście (choć nie do końca obiektywnie) jestem za Z750.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Posty: 96
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości