Zobacz wÄ…tek - Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked
 
NAS Analytics TAG

Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked

Postprzez ASR1927 » 21/9/2011, 16:11

Myślę o czymś podobnym mocowo i gabarytowo do Triumpha TT600 (200kg, 110KM), najchętniej sport. Przyglądałem się ZX6R, YZF 600 Thundercat (po zawirowaniach ze skrzynią biegów chyba zrezygnuję), 636, GSX-F Jajko. Ale w grę mogą wchodzić też nakedy.
Jeździłem sezon na Triumphie - turystycznie (80%) i miejsko.
Mam 190cm wzrostu, ważę 90kg, do wydania mam 8000 zł. Pełen motocyklowy strój już mam
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez Vergon » 21/9/2011, 18:18

Jak nie masz ostrego parcia na sporta to ja bym rozważył małego Zeta.
Jak poświęcisz trochę czasu to powinieneś znaleźć coś w mniej więcej Twoim budżecie - może będziesz musiał dołożyć <1k.
I jak będzie golas to w danym przedziale $$$ będzie parę lat młodszy od sporta.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez ASR1927 » 21/9/2011, 18:33

Vergon napisał(a):Jak nie masz ostrego parcia na sporta to ja bym rozważył małego Zeta.


Nie kojarzÄ™ co to "Zet"
:wink: ZX6R? ZR7? eMZet :D?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez fyszmen » 21/9/2011, 18:34

Jeśli mowa o nekedach to może Hornet? Do 8k to starsze 636 tez powinieneś znaleźć w dość dobrym stanie. Thundercata odpuść. Ma go kilku moich znajomych i narzekają. Ma tendencje do prostowania sie w zakrętach oraz ogólnie nie jest to zbytnio udany sport. Gsx-F znacznie rózni sie od tych motocykli co wypisałeś. Jechałeś tym sprzętem?
R6 2003r.
Avatar użytkownika
fyszmen
Świeżak
 
Posty: 181
Dołączył(a): 13/6/2011, 09:30
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez ASR1927 » 21/9/2011, 18:43

Nie jechałem, czytałem recenzje na ścigaczu, że to spokojne turystyczne moto które może czasem pokazać pazur. 86KM to jednak trochę mało ale jak n ie znajdę alternatywy to Jajko też biorę pod uwagę. Szkoda że TurboKot ma tyle negatywnych opinii, mocowo i stylistycznie by mi pasował

A Kawa ZRX 1100?
http://allegro.pl/kawasaki-zrx-1100-pol ... 92266.html

Dość rzadkie, wpadłem na niego przypadkiem przeglądając allegrosz. Chyba nie popularna alternatywa dla GSX1400?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Vergon » 21/9/2011, 18:45

Z750 :)

I tu nabiera sensu powiedzenie, że o gustach się nie dyskutuje...IMHO mało jest tak brzydkich motocykli jak Thundercat :P
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 21/9/2011, 18:47

Ja też jestem za małym Zetem (Kawa Z750)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez ASR1927 » 21/9/2011, 18:49

Całkiem w porządku Z750, tylko nie ta grupa cenowa... Najtańszy znalazłem za 9900zł, a wiadomo że nie od razu trafia się zdrowa sztuka.

Daj spokój, Thundercat wygląda prawie jak mój Triumph :D
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Invi » 21/9/2011, 19:32

Jajko to ciężka krowa.
Hornet, CBR F4, VFR750, SRAD ;).
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez ASR1927 » 21/9/2011, 19:42

CBR F4 też jest bardzo poważnie brane pod uwagę. GSX-R odpada. Za mocny i też mi się nie podoba, kacza dupa i ta dzika lampa go dyskwalifikują :wink: A VFR 750? To stary bajk, ciężko będzie znaleźć niezgruzowany model
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez fyszmen » 21/9/2011, 20:21

Co do z750 na pewno bardzo dobry motocykl ale jeśli mam szczery być to za 8k nie znajdziesz zdrowej sztuki. Ja bym nadal obstawał za hornetem bo za 8 tys dobra sztukę można spokojnie zaleźć.
R6 2003r.
Avatar użytkownika
fyszmen
Świeżak
 
Posty: 181
Dołączył(a): 13/6/2011, 09:30
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez amahay » 21/9/2011, 21:54

Ja też za hornetem . Jakoś nie mogę połączyć słowa plastyk z turystyką :p . Musi być nejked ! Cena odpowiada , moc, hamulce poręczność , części (więcej niż to twojego który nie odpala na bp :p) . Baja bongo !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Invi » 21/9/2011, 22:39

ASR1927 napisał(a):A VFR 750? To stary bajk, ciężko będzie znaleźć niezgruzowany model


Ja tak patrzę to wszystkie znajome VFR'y są spokojnie ujeżdżane i w lepszym stanie od wielu sportów. To taki bardziej turysta niż ostry super sport, clipony masz bardzo wysokie itd.

A za 8k mógłbyś spokojnie mieć 800 z wtryskiem z 1999.


No i V4 + monowahacz ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Atlantis » 21/9/2011, 22:43

Nie wiem jakiego Zeta szukacie, ale zdrowa 4 letnia Mała Zetka to wydatek przynajmniej 15-16k to pod warunkiem, że się dobrze trafi(niespawany, niebity, niej_akiś_tam_jeszcze). A znowu stare Zetki jak szukałem z reguły mają problem: ten leżał, temu stuka, z tego cieknie. Omijałbym :/

Hornet to lepszy pomysł - swojego czasu dużo sztuk pojawiło się w Polsce. W tych ryzach cenowych idzie znaleźć coś odpowiedniego ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mognilwo » 22/9/2011, 07:55

Co do Kota to skrzynia sypie się osobom, które lubią polatać na kole.
Miałem Thundercata i nie miał tendencji do prostowania się w zakrętach, mało polił, był bardzo wygodny, dobrze chronił przed wiatrem i nie miałem z nim żadnych problemów.
Do 8 koła może GSX-F 750, lub ZR7/ZR7-S.
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez skidmarks » 22/9/2011, 08:10

mognilwo napisał(a):Co do Kota to skrzynia sypie się osobom, które lubią polatać na kole.
Miałem Thundercata i nie miał tendencji do prostowania się w zakrętach, mało polił, był bardzo wygodny, dobrze chronił przed wiatrem i nie miałem z nim żadnych problemów.


Też się podpisuje.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez ASR1927 » 22/9/2011, 17:30

pan_wiewiorka napisał(a):Za te pieniądze możesz znaleźć coś ze starszych bigbajków, CB1000, ZRX1100 czy Inazuma 750.


Szczególnie interesuję mnie ZRX1100. Miałeś z nim styczność?

W sumie coraz bardziej przekonuję się do VFR, dużo pozytywnych opinii. Popularne, każdy mechanik naprawi, części dużo...

Amahay, ale jak naked do turystyki? Ja większość latam turystycznie, czasem lubię miejski terror zrobić. Naked nie służy do turystyki :wink:
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez skidmarks » 22/9/2011, 17:55

Służy , służy ale duży naked a nie jakaś 500tka
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez ASR1927 » 22/9/2011, 17:59

A co z kwestią ochrony przed wiatrem? Ciężko lecieć w dalszą trasę, kiedy nie można przekroczyć 120km/h bo urywa głowę... Można ratować się dodatkową owiewką, ale wtedy słowo "naked" traci tu sens... "Traci go, k**wa, bezapelacyjnie" :D

Invi, wyszukałem, że VFR800 do roku 1997 była na gaźnikach, a od 1998 na wtrysku. Na czym się skupić? I jeszcze jedno. Ręczne ssanie??? Z czym to się je?!
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez bryk77 » 22/9/2011, 21:16

ASR1927 napisał(a):Ręczne ssanie??? Z czym to się je?!



Masz taką wajchę przy kierownicy (bynajmniej u mnie tak jest). Pociągasz i ssanie jest włączone. Wystarczy odczekać chwilkę na zimnym silniku dopóki obroty się nie uregulują i odciągnąć ów wajchę do wyjściowej pozycji.


Zamienił stryjek siekierkę na kijek... Nie lepiej dozbierać co nieco i kupić coś młodszego? Możesz Triumth'a sprzedać teraz, a przez zimę odłożyć trochę do skarpety.
Może warto spróbować chleba z innego pieca... Osobiście (choć nie do końca obiektywnie) jestem za Z750.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê