Wybór motocykla.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Wybór motocykla.
Po 1,5 roku trzeba wrócić na moto. Niestety środki na ten cel nie są tak wysokie jakich się spodziewałem. Kwota to jedynie 7000 zł. Moto ma służyć do jazdy po mieście i raz na jakiś czas dalszych wylotów.
Moi faworyci:
Suzuki SV 650
Yamaha Thundercat
Honda CBR f3 po lifcie.
Jakby ktoś mógłby powiedzieć coś na temat sv bo jestem zielony i wiem jedynie, że tam siedzi V.
Moi faworyci:
Suzuki SV 650
Yamaha Thundercat
Honda CBR f3 po lifcie.
Jakby ktoś mógłby powiedzieć coś na temat sv bo jestem zielony i wiem jedynie, że tam siedzi V.
-
deyna - Bywalec
- Posty: 924
- Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Najfajniejszy t-cat, honda to dobry półśrodek między sportem a turystykiem, a Suzuki? Wiadomo, że lekki motocykl bez owiewek będzie świetny na miasto, ale SV jest ostatnim nakedem jakiego bym wybrał.
Zaproponowałbym standardowo horneta, ale nie wiem czy znajdziesz w tych pieniądzach.
Zaproponowałbym standardowo horneta, ale nie wiem czy znajdziesz w tych pieniądzach.
-
jareth - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 31/12/2010, 16:41
Na horneta w dobrym stanie to za mało niestety. Do SV to myślałem nad wersją z owiewką. Poprzedni sprzęt to właśnie poprzednik F3 i nie było na co narzekać, mimo wieku dobrze się trzymał. Yamaha ma znowu dla mnie jak by za słabe hamulce i ciężko znaleźć w czarnym malowaniu, które mi się najbardziej podoba, heh.
Była CBR 600 F2.
-
deyna - Bywalec
- Posty: 924
- Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja mając te trzy do wyboru wybrał bym Thundercata. Chociaż do miasta się za bardzo nie nadaje...
A jeśli SV miała by być od 2003r. to na pewno ją. W końcu żaden przecinak z tej klasy w mieście nie może równać się z V2.
A jeśli SV miała by być od 2003r. to na pewno ją. W końcu żaden przecinak z tej klasy w mieście nie może równać się z V2.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Zależy od Twoich gabarytów i czy planujesz brać plecaczek na wypady i jak dalekie wypady zamierzasz robić. SVka jest mała i poręczna- do miasta ideał, ale dalsza trasa już nie będzie luksusem. Thundercat- odwrotnie, jest masowo i objętościowo większy, z tego powodu nadaje się bardziej na trasę, mniej do miasta. Pasażerka na kocie będzie miała wygodniej.
Wydaje mi się, że SVka i CBRka są bardziej popularnymi motocyklami niż TC-> łatwiejszy dostęp do części i późniejsza sprzedaż.
Wydaje mi się, że SVka i CBRka są bardziej popularnymi motocyklami niż TC-> łatwiejszy dostęp do części i późniejsza sprzedaż.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Do Tcata potwierdzam, części jest mniej, są droższe i czasami ciężko znaleźć a niestety każdą glebę na nim widać, dużo na nim tego plastiku Patrząc chłodnym okiem, jeżeli miałbym teraz kupować motocykl głównie do miasta to tylko naked, mniej spawania i malowania po glebie.
YZF 600R Thundercat
-
MatizSzn - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/7/2011, 20:26
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość