Zobacz wątek - hard enduro 250cc+ 7600ln- Południowy Wrocław
NAS Analytics TAG

hard enduro 250cc+ 7600ln- Południowy Wrocław

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

hard enduro 250cc+ 7600ln- Południowy Wrocław

Postprzez gabaryna99 » 27/6/2011, 12:38

Witam serdecznie . Przeszukałem forum jednak nie znalazłem tematu dokładnie pasującego do mojego pytania .
W razie problemu proszę o usunięcie tematu

Chciałbym zakupić motocykl klasy hard enduro , enduro , cross
o pojemności co najmniej 250 cc . Tu pojawia się problem bo jestem zielony w temacie terenówek .

Nie rozumiem jaka jest np różnica w oglądanych motorach o skrajnie dużych pojemnościach a identycznych mocach . Jak przekłada się to na jazdę w terenie .

Mam 20 lat 190cm wzrostu. Do niedawna jezdziłem na rs125 i chciałbym się przesiąść na coś większego .Również gabarytowo .I pojeździć tym trochę dłużej

Fajny byłby duży motocykl.W 90% do jazdy teren jednak z homologacją .
Jeśli jest ktoś z okolic południowego Wrocławia
to byłbym wdzięczny za pomoc.

cena:+/- 7600pln

Jednak to co mnie interesuje to ktm 450,525,klx650
gabaryna99
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/6/2011, 12:09
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez henio12323 » 27/6/2011, 19:07

haha kolego nie masz zielonego doswiadczenia w jeździe i chcesz sobie 250 na start walnąć ? pozatym nie sprecyzowałeś czy to ma byc 2t czy 4T.
jak raczkujesz w terenie to kup sobie 125 ccm. jezeli chcesz crossówke to własciwie marka jest obojetna. wszystkie są dobre i na podobnym poziomie. jak chcesz enduro polecam ktma EXC 125, lub huske WR 125, jeżeli chcesz cos w 4T moze musiał byś cos dołozyc na lepszą sztuke ale mozesz kupic cos spodkojniejszego np klx 250 albo 300. albo ktm exc-f 250, yamahe WR 250.

nie mysl że 125 to jest mało :) bo ide o zakład że 5 minut w terenie nawet na 85 ccm w 2T i nie dasz rady łazić :D miałem znajomego od X lat smiga ulicznymi motocyklami, wtedy miał litra jakiegoś (tl chyba ) jak siadł na 125tke na torze to myslał że sie zabije :D to jest całkiem inne podejscie do jazdy. po RS w terenie nie umiesz kompletnie nic.

ktm 450/525 na tym mozesz sie łatwo uszkodzić.
klx 650 to juz jak chcesz nie jest to wyczynówka, jest to ciezka krowa raczej na szutry i las niz jakas ostrą jazde
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Kamusial » 27/6/2011, 19:31

Dodając trzy słowa od siebie-
wejdź na dział offroad, popatrz po forach typu motox, enduro-adventure.
Moto do latania w terenie musi być lekkie, zwinne i mieć dobry zawias. 125 w 2T, lub 250 w 4T wystarcza jeżeli nie potrzebujesz zaiwaniać po długich prostych z kosmiczną prędkością (pustynia), lub nie planujesz podjazdów pod Giewont (a nie planujesz).
Weź poprawkę na koszty eksploatacji, bo utrzymanie zarówno wyczynowej 250 4T, jak i 125 2T jest dużo bardziej kosztowne niż szosówki.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê