Zobacz wÄ…tek - Elektryczny motocykl, hybrydowy rower
NAS Analytics TAG

Elektryczny motocykl, hybrydowy rower

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Elektryczny motocykl, hybrydowy rower

Postprzez Redaktor1966 » 20/6/2011, 15:57

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... 13315,1718 | Wtorek, 22 marca 2011 (08:45)
NOWY, REWOLUCYJNY AKUMULATOR. KIEDY TRAFI POD MASKI?
Nanotechnologia może przyspieszyć rozwój elektrycznej motoryzacji.
Naukowcy z Illinois skonstruowali nowoczesne akumulatory, które mogą zrewolucjonizować też wiele innych dziedzin naszego życia.
O swoim wynalazku piszÄ… w wydaniu internetowym czasopisma "Nature Nanotechnology".
Nowe akumulatory łączą w sobie zalety baterii i kondensatorów. Z jednej strony są w stanie zgromadzić znaczne ilości energii, z drugiej - jak kondensator - oddać ją bardzo gwałtownie, bez ryzyka, że ulegną uszkodzeniu. To właśnie możliwość szybkiego ładowania i rozładowywania może okazać się ich podstawową zaletą.
Kluczem do sukcesu stało się zbudowanie specjalnej trójwymiarowej nanostruktury, która pełni rolę katody. Wyposażoną w taką katodę baterię można naładować od 10 do nawet 100 razy szybciej, niż dotychczasowe.
Nie wykazuje ona też tak zwanego efektu pamięci, dzięki czemu w miarę użytkowania, jej pojemność utrzymuje się na stałym poziomie. Takie katody można wykorzystywać w różnego typu akumulatorach, tak litowo-jonowych, jak i niklowo-metalowo-wodorkowych. Efekty jej stosowania są podobne. | RMF

www.o2.pl / http://www.autokrata.pl/artykul/11339 [20.06.2011]
ELEKTRYCZNA REWOLUCJA!
Naukowcy wynaleźli prąd w płynie.
Naukowcy z Massachusetts Institute of Technology dokonali odkrycia, które może zrewolucjonizować przemysł samochodowy. Udało im się bowiem skonstruować baterię opartą nie na niklu czy licie, ale na specjalnym płynie, który magazynuje prąd.
W wypadku nowych baterii ładowanie nie będzie dłuższe niż tankowanie tradycyjnego auta. Wystarczy bowiem wypompować z baterii rozładowany płyn i zalać je świeżym, pełnym energii.
Baterie oparte na syntetycznym płynie są o połowę tańsze w produkcji od tradycyjnych, a przy zbliżonych do nich rozmiarach oferują większą pojemność.
Na wdrożenie do produkcji tego nowego systemu naukowcy potrzebują około 3 lat. Prawdopodobnie kolejne 5 lat będzie potrzebne na rozwinięcie sieci stacji oferujących wymianę płynu w bateriach.
Czy warto go kupić? Według ankiety przeprowadzonej wśród pierwszych osób korzystających z tego typu samochodów - bezsprzecznie tak. Zadziwiające. 100% ankietowanych odpowiedziało, że samochody elektryczne dają przyjemność podczas jazdy i są praktyczne w codziennym użyciu. 88% stwierdziło, że jeśli jeszcze raz mieliby kupować samochód, to z pewnością wybraliby auto elektryczne.
Kierowcy twierdzą, że po pierwszym trudniejszym okresie, w którym przyzwyczajali się do specyfiki nowych samochodów, pojazdy elektryczne o zasięgu około 150 km pozwalały na pokrycie prawie wszystkich ich potrzeb transportowych.
Pokonanie 100 km samochodem elektrycznym kosztuje około 5 zł, a tradycyjnym spalinowym - około 30 zł.
Maciek Kalkosiński


http://www.ekonapedy.com/podstrony/oferta.htm
Każdy zwykły rower można wyposażyć w 3 podzespoły:
1° silnik elektryczny montowany w przednim lub tylnym kole,
2° sterownik elektroniczny kompletny z przyspiesznikiem i dźwigniami hamulców
3° źródło energii w postaci baterii akumulatorów umieszczanej pod ramą, siodełkiem lub w sakwach montowanych do bagażnika (np. dla rowerów typu damka)
4° dla uzupełniania energii (w domu lub samochodzie) potrzebujemy ładowarkę impulsową do ładowania akumulatorów

Otrzymujemy w rezultacie ekologiczny napęd do roweru, który umożliwia przemieszczanie się (z pedałowaniem lub bez) z prędkością do 40km/godz. i więcej na odległość 30km do 60km - zależnie od wielkości zastosowanych akumulatorów, stanu drogi, wagi rowerzysty oraz sposobu jazdy. Koszt zużytej energii na 1 km wynosi mniej niż 1 grosz (ok. 30gr/100km dla jednośladów i 5zł/100km dla aut).


Prędkość maksymalna (w warunkach testowych, bez wiatru, na płaskiej asfaltowej jezdni, napompowane w pełni opony, przy ciężarze rowerzysty 75kg).
W zależności od typu użytego silnika 550 W dla kół 26"prędkość max do osiągnięcia to:
- dla silnika typu 4011 - 22km/h
- 4012 - 25km/h
- 408 - 40km/h
- 406 - 45km/h




http://www.ekoskuter.pl/info/eneloop-ro ... y-od-sanyo
ENELOOP – ROWER HYBRYDOWY OD SANYO | 19 marca 2010
W informacji prasowej Sanyo przedstawiÅ‚o modele CY-SPL226 i CY-SPL224. WprowadzonÄ… w nich nowoÅ›ciÄ… jest możliwość rekuperacji energii podczas jazdy po pÅ‚askim terenie. Poprzednie modele mogÅ‚y Å‚adować swoje akumulatory podczas jazdy z górki lub hamowania. Nowe modele, stosujÄ…ce technologiÄ™ „Eco Charge Mode”, umożliwiajÄ… Å‚adowanie baterii przez użytkownika w czasie pedaÅ‚owania. WykrywajÄ… one siłę nacisku na pedaÅ‚y i inne czynniki jazdy, aby automatycznie przełączyć silnik umieszczony w przednim kole na tryb pracy prÄ…dnicy.




M.IN. POJAZDY (rowery) WSPOMAGANE ELEKTRYCZNIE/HYBRYDOWE:
http://www.logo24.pl/Logo24/1,85826,704 ... yczne.html

http://rower.com.pl/-c-6_699_641.html

Ekonapędy http://www.ekonapedy.com/

Silniki do napędu pojazdów elektrycznych (rowerów) http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/prad/siln.html

Elektryczne pojazdy http://electricgeneration.pl/?pl_start,29

http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/ekoauto.html

http://www.motorower.com.pl/index.html

http://www.ekorowery.pl/hulajnogi/elekt ... _h250.html

http://www.quand.pl/

http://www.ecobike.pl/

http://www.chillride.pl/browse:400/rowery+elektryczne


Pierwszy na Å›wiecie seryjnie produkowany samochód elektryczny – Mitsubishi i-MiEV zostaÅ‚ dzisiaj oficjalnie zaprezentowany polskim mediom, przedstawicielom rzÄ…du i wÅ‚adz miasta Warszawa oraz potencjalnym klientom. http://www.press.mitsubishi.pl/www/aktualnosc/154




Propozycja budowy SUPER ROWERU
- zamiast łańcucha wał napędowy,
- przerzutki,
- jedna dźwignia hamulca uruchamiająca najpierw hamulec tylni, a przy głębszym naciśnięciu również przedni,
- amortyzacja przednia i tylna (łożyska magnetyczne pełniące jednocześnie rolę amortyzatorów),
- sprężynowy system akumulowania i odzysku energii – gdy chcemy zwolnić, zatrzymać siÄ™, zjeżdżamy z górki, to załączamy gromadzenie energii, a gdy chcemy szybko przyspieszyć, podjechać pod górkÄ™, to załączamy odzyskiwanie zgromadzonej energii,
- dołączana naczepa z wÅ‚asnymi koÅ‚ami, podobne jak w rowerach dzieciÄ™cych – z koÅ‚ami po bokach, z tym, że w tym wypadku tuż przy samym tylnym kole (tak wiÄ™c nic nie bÄ™dzie wystawać z tyÅ‚u roweru (bÄ™dzie miaÅ‚ zachowanÄ… pierwotnÄ… dÅ‚ugość)). Naczepa musi mieć swobodÄ™ poruszania siÄ™ w osi pionowej, a rower możliwość podwieszenia jego tylnej części na sprężynie pod naczepÄ™, co zapewni dodatkowÄ… amortyzacjÄ™ roweru,
- wersja trójkołowa,
- na wsporniku kierownicy zamocowany jest uchwyt do zamocowania drugiego, długiego, wspornika dla drugiej kierownicy do jazdy w wersji turystycznej.

SUPER ROWER Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM
- w tym wypadku, dodatkowo, możliwość ładowania akumulatora podczas zjazdu z góry oraz doładowywania z panelu fotowoltaicznego stanowiącego poziome zadaszenie przeciwsłoneczne i przeciwdeszczowe.




Poduszka powietrzna dla rowerzystów http://rowerowe-porady.blogspot.com/201 ... chive.html


Więcej tutaj (otwórz link) i tutaj (otwórz link)
Redaktor1966
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/6/2009, 14:36
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Czester » 20/6/2011, 18:56

Haha! Powrócił nasz redaktor i znowu będzie zalewał nas tekstami ze swojego forum, na którym nomen omen rozmawia sam ze sobą :lol:
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez grunder » 20/6/2011, 19:36

za długie, nie chce mi się czytać :)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê