Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZX250r
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX250r

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Kawasaki ZX250r

Postprzez enklava » 30/5/2011, 14:02

Cześć wszystkim

Niebawem, bo w połowie lipca, zamierzam dokonać zakupu pierwszego moto po 2 latach jazdy na skuterku. Mój wybór padł na Kawasaki Nina 250 ZXR:twisted:
Zakupu będę dokonywał u jednego z Polskich dealerów.
Jest to pierwszy tak poważny zakup w moim życiu i zupełnie nie wiem jak do tego podejść: dlatego proszę osoby z takim doświadczeniem ( pojazd nowy, z salonu ) o wszelkie porady, każda najdrobniejsza informacja będzie dla mnie na wagę złota, bo w tym momencie jestem naprawdę zielony.
Pojazd chce kupić na matkę, ponieważ mam 23 lata i jestem dopiero w trakcie robienia prawka, wiec żadnych zniżek nie posiadam.
Jeśli chodzi o strój to mam już pewne rzeczy wypatrzone dla siebie, ale nie wiem w co dodatkowo powinienem zainwestować.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
enklava
Świeżak

Postprzez Sykopson » 30/5/2011, 14:58

zainwestuj w crash pady jak kupisz moto bo to bedzie co innego w porównaniu z sq i może się czasem zdarzyć mały ślizg bądź wywrotka, A crashe ochronią zielonego( bo mam nadzieje że będzie zielony :twisted: ) przed brzydkimi bliznami.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Sykopson
Stały bywalec

Postprzez enklava » 31/5/2011, 21:13

1. Co do ubezpieczenia to oczywiście będę współwłaścicielem :)
2. Co do ceny to targuje, ale najlepsza oferta wygląda tak, że cena jest tylko o 1000 zł niższa niż na aukcji, czyli z 17900 brutto na 16900 brutto , ale i tak to jest mało, zwłaszcza, że kupować będę rocznik 2010 :/ Nie potrafię za bardzo negocjować z tymi salonami, inne oferty wyglądały tak, że dawali 500-1000 zł na zakup dodatkowych akcesorii + ich montaż gratis.

3. Crashpady oczywiscie zamontuję przed tym jak motor opuści salon :)

4. Co to jest ta olejarka ??