Zobacz wątek - Cbr 929 kupno , ocena po zdjęciach , plusy i minusy
NAS Analytics TAG

Cbr 929 kupno , ocena po zdjęciach , plusy i minusy

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Cbr 929 kupno , ocena po zdjęciach , plusy i minusy

Postprzez Dzesiu10 » 23/4/2011, 22:48

witam ,
zamierzam jednak zakupić cbr 929 ponieważ chce zaoszczędzić trochę pieniędzy i nie wydawać wszystkiego na moto. wiem że jest już na wtrysku i przeczytałem wiele na forum fireblade'a. pomóżcie ocenić moto po zdjęciach i powiedzcie na co zwrócić uwagę ? skrzynia silnik rama moze pękała? ogólnie moto b.mi sie podoba i chce aby mi długo posłużyło. Grzegorz
motocykl ma być do szybkiego dojazdu do domu ( 200 km)na tor i czasami na wypad za miasto z dziewczyna:)
http://moto.allegro.pl/fireblade-honda- ... 41994.html
i w jakiej kwocie znajdzie siÄ™ zdrowy egzemplarz?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Repsol » 24/4/2011, 07:45

Moto z linka całe lakierowane (łacznie z ramą).

Sprawdzasz jak kazde inne moto przy kupnie, bo te modele nie miały jakichś większych bolaczek.

W 12-13tyś zł powinieneś coś wyrwać przyzwoitego.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19


Postprzez Dzesiu10 » 24/4/2011, 09:40

dziękuje za odpowiedz, włąsnie coś czułem że malowany. Wesołych Świąt:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez bartekt » 24/4/2011, 11:19

Dzesiu10 wyslalem ci PW :)
bartekt
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2011, 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Shogun80 » 24/4/2011, 12:16

[quote="Repsol"]Sprawdzasz jak kazde inne moto przy kupnie, bo te modele nie miały jakichś większych bolaczek.
quote]
:shock: gdy ja chciałem kupić 954 to o awaryjności 929 i 954 naczytałem się bardzo dużo, od pękających bloków silnika, przez uszkodzone pękające ramy (główka i mocowania silnika do ramy) skończywszy na zrywających się łańcuszkach rozrządu! choć faktycznie 929 miała lepsze opinie od 954 jeżeli chodzi o wytrzymałość
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez Dzesiu10 » 24/4/2011, 12:18

to jak to w końcu jest? no mam z 16 tysiecy ale nie chce wydawac all, kombi i rzeczy mam po r6.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Shogun80 » 24/4/2011, 12:24

poszukaj na forum fireblade.pl właścicieli tego modelu, powiedzą Ci dużo o 929, albo tu na ścigaczu wpisz w wyszukiwarce honda cbr929 też wyskoczy ci sporo opini
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez Dzesiu10 » 24/4/2011, 12:27

a 954 jest do kupienia obok mnie za 13 tysięcy link:
oryginalne malowanie , i podobno bdb , zreszta niby all jest bdb a jak jest wiadomo, czytałem dużo na temat tego motocykla i podobno rama silnik i heble genialne wiec nie słyszałem złych zdań na jego temat:)
http://allegro.pl/honda-cbr-954-rr-fire ... 33216.html
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez bochen_team » 24/4/2011, 14:05

powiem Ci ze ta 954 wygląda ciekawie tylko zdjęcia lipne bo praktycznie nic nie widać, właściciel chyba kumaty, bo wie co to exup i wie że trzeba go regulować, wie również że czachy i stelaże pękają od gumowania więc wydaje mi sie ze warto jechac go obejrzeć :) no i cena ciekawa. poszukaj jeszcze na fireblade.pl jeśli jest warta uwagi to juz pewnie ktoś był ją oglądać i mozesz przeczytac jakies wypowiedzi na temat jej stanu ...
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez Dzesiu10 » 24/4/2011, 14:30

szukałem lecz nic nie ma bo ledwo wystawiona mam tam 20 km wiec podjade po swietach i zdam relacje, na motocyklach sie sporo znam ale i tak wezme zanjomego który ogarnia to wszystko jak mało który;) widać ze oryginalne malowanie i moze nie był sporo gumowany.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez wasil1993p » 24/4/2011, 18:21

Shogun80 napisał(a):
Repsol napisał(a):Sprawdzasz jak kazde inne moto przy kupnie, bo te modele nie miały jakichś większych bolaczek.
quote]
:shock: gdy ja chciałem kupić 954 to o awaryjności 929 i 954 naczytałem się bardzo dużo, od pękających bloków silnika, przez uszkodzone pękające ramy (główka i mocowania silnika do ramy) skończywszy na zrywających się łańcuszkach rozrządu! choć faktycznie 929 miała lepsze opinie od 954 jeżeli chodzi o wytrzymałość


blok pęka tylko podczas gleby a rama w każdym może pęknąć jeżeli przyładuje się nim w ciężarówkę więc trudno to zaliczyć do wad fabrycznych. co do tych łańcuszków to nie słyszałem ale nie pęknie jeżeli się go w odpowiednim czasie wymieni zgodnie z serwisówką. jak dbasz tak masz.
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rossavu » 24/4/2011, 19:01

Taa... Pekajace ramy w 929/954.

To pewnie Melvin ma jakas specjalna edycje skoro wiekszosc km nabija na 1 kole i nic mu sie z moto nie dzieje. Jedyna wada bylo ladowanie, poprawione w 954.
Blok silnika pekal jak moto mialo 105st na blacie i ktos cisnal do odcinki.
Przeciez 929/954 jest uzywana przez stunterow - najwiecej w USA wiec to chyba o czyms swiadczy.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Black-Ghost » 24/4/2011, 19:16

hmm rossavu Swiadczy to o tym że zazdrość u innych powoduje takie mity... Faktycznie SC44 i SC50 nie byly bez wad ale bez przesadzania. Wasil dobrze powiedział jak ktoś dba tak ma!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rossavu » 24/4/2011, 19:28

Black-Ghost napisał(a):hmm rossavu Swiadczy to o tym że zazdrość u innych powoduje takie mity... Faktycznie SC44 i SC50 nie byly bez wad ale bez przesadzania. Wasil dobrze powiedział jak ktoś dba tak ma!


Wiadomo, nie ma moto bez wad... No moze zx10r :oops:
Ale wkuwreuhuh mnie jak ktos wypisuje glupoty, ktore gdzies tam uslyszal.


Aaa... Nie wiem czy to wada - w 954 skrzynia troszke halasuje, trzeba w palnik dawac to ladnie chodzi :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Black-Ghost » 24/4/2011, 19:38

Hmm Jak se ktoś szuka dziury w dupie to ją znajdzie i w każdym sprzecie sie do czegos przyczepi. słyszalem że regulatory napiecia nie omineły i 954 i też lubiały padać... u siebie w frandu 900 to chyba ze 3 razy wymienialem regulator jak nie wiecej :D wyjsciem z sytuacji było załozenie regulatora napiecia z użebrowaniem od Ducati.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Gregorgsxr » 24/4/2011, 22:08

Chłopaki, nie przesadzajcie z ta bezawaryjnościa 929/954.

1. Ma tendencje do pęknięć blok z 954 (bo jest zwykłym rozwiertem)
2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
6. Wielki + to wyglÄ…d w wypadku 954
Konkurencja bije na głowę z tych lat Hondę.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Kvba » 25/4/2011, 00:02

1. Ma tendencje do pęknięć blok z 954 (bo jest zwykłym rozwiertem)
Pęknięcia bloku są akurat ogromną rzadkością i słyszałem jedynie o jednym takim przypadku gdzie strzelił blok w 954. Więc nie każda 954 musi mieć z tym problem.

2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
Exup się wysypuje jak się nie dba o odpowiednią regulacje linek co jakiś czas. Mało osób o tym wie dlatego jest tak duża ilość 929 i 954 z uszkodzonymi trybami w exupie.

3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
Jakość plastików kiepska? :) Bez jaj. Mocowanie czachy w SC33 i 954 to kicha, tutaj się zgodzę (co prawda stelaże poddają się dopiero jak ich właściciel nie potrafi schodzić delikatnie z gumy) ale w 929 nie ma zupełnie tego problemu.

4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
Taką wadę (o ile można to nazwać wadą) ma akurat każdy motocykl. :)

5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
Tutaj po części masz racje. Silniki w 929/954 w niczym nie przypominają starszych CBR pod względem kultury pracy. Natomiast do skrzyni biegów i kultury jej pracy nie mam najmniejszych zastrzeżeń. W mojej 929 biegi wchodzą jak w masełko nie wydając żadnych niepokojących dźwięków :]

6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
Normalką są problemy z regulatorami napięcia (podobnie jak w starszych CBR). Z elektrycznych rzeczy z tego co mi wiadomo nie ma więcej typowych usterek.

O każdym motocyklu krążą wyssane z palca legendy niestety. Po części niektóre z nich to prawda ale jednak większość to bzdury wymyślone przez ludzi którzy nigdy nie mięli styczności z danym motocyklem.

"W Kawasaki pękają ramy, podobnie jak w Suzuki. Yamaha ma wypadające dwójki, a w Hondzie ot tak pękają bloki silnika." Fakt, te usterki się zdarzają ale w dużej mierze jest to zasługa właścicieli i ich podłego i nieumiejętnego traktowania swojego motocykla.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Dzesiu10 » 25/4/2011, 00:22

dziękuje Kvba ,sadze ze jak wybiore nie zmeczony sprzet to troche nim polatam i jak bede dbał to będzie mi dłuugo służył, mam pytanie w 929 jest inny wtrysk niz 954 ? idzie odczuć róznice? w mocy momencie i oddawaniu mocy?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kvba » 25/4/2011, 09:06

Tak, 929 ma pojedynczy wtrysk, a 954 dwu dyszowy. Generalnie różnica między 929, a 954 dla normalnego użytkownika jest jedynie w wyglądzie. Prowadzą się praktycznie tak samo (954 ma zdaje się kierownice wyżej niż 929), a mocy ma jedna i druga pod dostatkiem :] Sposób oddawania mocy w 929 i 954 jest taki sam, więc te zabawy z wtryskami inżynierów z Hondy niewiele zdziałały.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rossavu » 25/4/2011, 10:01

Lepiej szukaj doinwestowanej i zadbanej 929 niz okazyjnej 954 bo te motocykle nie sluza do jazdy po bulki. No chyba, ze masz wiecej hajsu to szukaj dobrej 954 :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê